האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


בת ארטמיס

קטובת הארבע עשרה כותבת יומן ובו מתארת את חוויותיה מאז שגילתה שאמה היא אלת הציד היוונית ארטמיס, ושאביה לכוד



כותב: טיקה סטיגמס
הגולש כתב 18 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 4844
4 כוכבים (4.4) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: גיבורי האולימפוס\פרסי ג'קסון - זאנר: פנטזיה, מיתולוגייה יוונית, הרפתקאות ורומנטיקה - שיפ: קטו בת ארטמיס ותום בן זאוס\פרסי ג'קסון בן פוסידון, אטניס בת ארס וניקו בן האדס\ליאו בן הפייסטוס - פורסם ב: 19.11.2014 - עודכן: 23.12.2014 המלץ! המלץ! ID : 5640
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"העלמה ללא שם? האם את מוכנה לענות על שאלתי?" שמעתי את קולה העמום של גברת תה קמל מבעד לשינה.

התעוררתי בקפיצה. גברת תה קמל נעצה בי מבט חד, ולרגע ראיתי מישהי אחרת, לא גברת תה קמל: אישה לבנת עור וצעירה יחסית בעלת ניבים ענקיים, עיניים אדומות ושיער אדום. היא הייתה ממש מכוערת.

גמגמתי: "מממממה ה...שאלה?" שאלתי בקושי. גברת תה קמל צמצמה את עיניה.

לפתע היא הזדקפה (עד כמה שיכלה להזדקף), ואמרה בקול שונה לגמרי: "תלמידים, אני שמחה להכריז על הטיול השנתי של הפנימיה. הטיול ייערך במוזיאון המיתולוגיה היוונית באי רודוס שביוון, בעוד שבוע".

אטניס קימטה את מצחה בבלבול. הבטתי בחשש בגברת תה קמל. "מה בנוגע לשאלה? את לא עומדת לתת לי עונש?" שאלתי.

גברת תה קמל התעלמה ממני. מלכת הכיתה, בחורה שבאה מהסמטאות האפלות, הקניטה אותי: "על איזו שאלה את מדברת בדיוק? אה, אני יודעת! השאלה כמה את טיפשה? על זה כבר ענו מזמן! ממש עשר!" כל בני הכיתה צחקו.

"תמותי, גייל", סיננתי מבעד לשפתיים חשוקות.

 

לאחר שבוע...

 

בהיתי בגברת תה קמל, ששאלה אותי שוב, כמו בשבוע שעבר: "העלמה ללא שם? האם את מוכנה לענות על שאלתי?"

אני שונאת כשהיא קוראת לי העלמה ללא שם. זה פשוט משגע אותי.

"סלחי לי, מה הייתה השאלה?" שאלתי בחשש. "מיהו מלך האלים? מיהם שני אחיו? מי יצאה מראשו כבתו? מי היא אשתו?" גברת תה קמל, כרגיל, ירתה עליי ארבע שאלות במקום אחת.

אבל איכשהו, ידעתי אותן. "זאוס. פוסידון והאדס. אתנה. והשאלה האחרונה היא קצת שגויה, גברתי. הרה היא אמנם אשתו, אך היא גם אחותו של זאוס", לא היה לי מושג מאיפה אני יודעת את התשובות. הרי הקשבתי לאוזניות כשגברת תה קמל עשתה לנו את הסיור.

אבל בכלל, הייתה לי הרגשה, לפי מבטיהם הנדהמים של הנערים האחרים, שהנושאים הללו אפילו לא נלמדו.

גברת תה קמל בהתה בי. "העלמה ללא שם, אנחנו צריכות לדבר..." ידעתי לאן זה יוביל. ביקור נוסף אצל המנהלת.

אך אז נזכרתי במראה הנוסף של גברת תה קמל, הערפדית אדומת השיער. שמעתי את צווחתה של אטניס ואת ידה, שהונחה על גבי. קפאתי במקומי מרוב פחד. לפתע לא הייתי עוד עם הנערים האחרים באולם הראשי.

אטניס ואני עמדנו בפרוזדור צר עם יציאה אחת. גברת תה קמל עמדה בצד השני. הצד של היציאה. הבטתי בגברת תה קמל, ושותקתי מרוב אימה.

עכשיו קלטתי למה אטני צווחה. גברת תה קמל הייתה עכשיו ערפדית בצורה מלאה, עם כנפי עטלף קטנות.

היא נהמה. "הייתי צריכה להרוג את אתכן כבר מזמן, חצויות", היא ליחששה בקול צורם ומחריד, והסתערה.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

קשה לקרוא · 29.11.2014 · פורסם על ידי :נוגה רן
צריך רווחים. זה קצת עינוי לקרוא כול כך צפוף.
אבל ממש מעניין (:

טוב יותר? · 29.11.2014 · פורסם על ידי :טיקה סטיגמס (כותב הפאנפיק)
אני מקווה שככה יותר טוב ונעים לקרוא. תודה אם נרשמתם לעדכונים!

~_~ · 29.11.2014 · פורסם על ידי :בילטריקס בלק
אני לא יודעת אם זה פיק ראשון שלך או לא, נכנסתי כי השם סיקרן אותי, אני רצה לתת לך ביקורת בונה, שזה אקסטרה חושב אם אתה באמת מפיק מזה משהו.
קודם כול- פרסי ג'קסון- וואוו, נושא מדהים. אבל בשביל לחדש משהו בספר הזה אני ממליצה לך לקרוא קצת על האלה (ארטמיס), לא רק מהידע שהוצאת מהספרים (שהם מעולים בפני עצמם) ולתת לקוראים שלך לגלות מפלצות חדשות מהמיתולוגיה. אחרת כול מפלצת תהיה- אה זאת מהספר הזה והזה...
דבר שני, הפרק הראשון כתוב כבלוק, זה מעיק על הקריאה, הרבה מאוד אנשים- בצדק- שופטים פיק לפי הפרק הראשון, חבל ששלך יהיה לא מזמין.
שלישי- בטא! אני התחלטי לכתוב בכיתה ט' שלי, ולא כתבתי דברים בסגנון- יואה הלכה לסקה והם דיברו שלוש שעות לפחות ואז היא אמרה לו שהיא אוהבת אותו נורא והם התנשקו- אבל כן היו לי מלא מלא טעויות. אני ממש ממליצה לך לחפש בטא- מוצלחת- אחת כזאת שתסמן לך את הטעויות שלך ולא רק תתקן לך אותם, כדי שתלמדי איפה אפשר לתקן ובסופו של דבר תהיה שפיצית בזה!
עכשיו, את יכולה למחוק את התגובה אם היא לא נראת לך, אבל אני באמת מקווה שלא תעשי את זה, ושתקחי את ההערות שלי. גם אם תייסמי רק אחת מהן, זה יעזור.
בהצלחה בהמשך! אף אחד לא נולד גאון בכתיבה, אנחנו פשוט משתפרים.

היי! · 29.11.2014 · פורסם על ידי :טיקה סטיגמס (כותב הפאנפיק)
אני לא חת שמוחקת תגובות רק כי יש בהן הערות... תודה על ההערות ואני אנסה ליישם אותן... אגב, זה לא הפאנפיק הראשון שלי ואני בת פחות משתים עשרה...

~_~ · 04.12.2014 · פורסם על ידי :בילטריקס בלק
תגובה שניה הא?...
סחתן על התיקן בפרק הראשון. ממש קראתי אותו עכשיו. פעם קודמת רק דילגתי.
אז כמו רטב התגובות- תמשיכי, יש לך אחלה פתיחה. אם את רוצה עצות או בטא תפני אלי.

קדימה!!! המשך!!! · 06.12.2014 · פורסם על ידי :ויקטור קרום123

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007