האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


סיפור אהבה אסור..:)

סיפור אהבה אסור.....האם זה יצליח? האם יקרה משהו? או שהם פשוט יוותרו על הרעיון?



כותב: גיימספוטראלבוסדלבדור
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 8090
5 כוכבים (4.833) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר-דור ההמשך - זאנר: רומנטית והרפתקנית - שיפ: סוד...:) - פורסם ב: 24.02.2015 - עודכן: 13.08.2015 המלץ! המלץ! ID : 5849
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

טוב אז ככה אני רוצה להודות ל62 הצפיות בפאנפיק שלי! לחמשת הנרשמים לעדכונים שלי! וכמובן למי שהגיב בפאנפיק שלי!

תודה על כל התמיכה והעצות והנה בשבילכם פרק 2!!!! :):):):):):):):):):):):):):):):):):)


 

~פרק 2~

 

לאחר ארוחת הרב שבה הייתה שתיקה מוחלטת ביני לבין טוני,

לקחתי את לילי החוצה למדשאות והתיישבנו שם.

"אויש לילי! מה עשית? כל הבנים הציקו לי...:(  " אמרתי בכעס ובטון גבוה.

"אני מצטערת רוזי..." אמרה לילי, חשתי שהיא באמת מצטערת לכן הנמכתי את הטון

והרכנתי את ראשי אליה.

"בסדר לילי...אני מקבלת את ההתנצלות שלך." אמרתי.

"ובכל זאת?" אמרה לילי בטון חוקר.

"ובכל זאת מה?" שאלתי לא מבינה כל כך...

"ובכל זאת את וטוני?" אמרה לילי מקווה לשמוע את התשובה שלה היא מצפה.

"ובכל זאת נראה לי ש.....לא, תשמעי אני וטוני חברים טובים מאוד אבל לא בצורה כזאת.

אני יודעת שבשנה הרביעית הכל נראה אחרת, זוהר יותר, תמים יותר"

אמרתי בעדינות כדי לא לפגוע.

"זה לא קשור לשנה רביעית או לא רוז-" דיבורה של לילי נקטע בשל כדור קווידיץ' שהגיח ישר אלינו.

נער גבוה ובלונדיני עם עיניים חומות הגיע אלינו כדי לקחת את הכדור.

"לא בדיוק מקום לקווידיץ', לא כן?" אמרתי בהתחכמות.

"לא זכור לי ששאלתי מה את חושבת, אבל אם זה כל כך מפריע לך, אז רציתי לאמן כמה חברים שלי לקראת מבחני נבחרת הקווידיץ'." אמר הנער הגבוה.

"איך קוראים לך אם מותר לי לשאול?" אמרתי בתעוזה וקמתי עם הכדור בידי.

"סקרופיו מאלפוי, ולך?" אמר הנער.

"רוז וויזלי." אמרתי בנחישות, מסתכלת לו ישר בעיניים.

"טוב, נחמד שניהלנו את השיחה הזאת לא? ועכשיו אפשר את הכדור שלי?" אמר סקורפיו ולפני שלילי או רוז הספיקו להגיב הוא חטף את הכדור מידי והתחיל ללכת.

"אומרים בבקשה!" אמרתי בתקיפות אבל אין טעם, סקורפיו כבר היה רחוק מידי כדי לשמוע...

"מה זה היה?" שאלה לילי וקמה מן הדשא הרך.

"אין לי מושג...מה עובר על הנער הזה?" אמרתי בתמיהה.

התחלנו ללכת לכיוון הטירה בחזרה מהמדשאות.

"סקורפיו מאלפוי...למה השם הזה מוכר לי?...." שאלה לילי.

"אני חושבת שאני זוכרת..." אמרתי פתאום.

"נו? מי זה?" שאלה לילי בסקרנות.

"הבן של דראקו מאלפוי." אמרתי בקרירות.

"הבלונדיני ההוא? אני לא רואה כמעט שום דמיון..." אמרה לילי כקובעת עובדה.

"האמת היא שדווקא כן..." אמרתי להפתעתה של לילי שדאגה להרים גבות למשמע אמירה זו שלי.

"מה את כל כך מופתעת? שמעתי על דראקו הזה מלא סיפורים ועם החוצפה של הסקורפיו הזה זה דווקא מסתדר לי..." אמרתי.

"לא!  לא! לא! ולא!" אמרה לילי והיא נעצרה במקום.

"מה קרה לילי?" שאלתי בתדהמה ונעצרתי גם אני.

"אסור לך לשפוט בן אדם! לא משנה מי הם ההורים שלו!" אמרה לילי בכעס.

"אוקיי, כנראה שאת צודקת." אמרתי כנכנעת.

"אני תמיד צודקת..." אמרה לילי

שתיקה השתררה בנינו "גם בקשר אלייך ואל טוני" אמרה לילי במהירות והחלה לרוץ לטירה ואני כמובן אחריה "הפעם את לא תתחמקי מזה!!!"

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

טוב!!!!!!! · 02.03.2015 · פורסם על ידי :kingpottr

תודה רבה!! · 02.03.2015 · פורסם על ידי :גיימספוטראלבוסדלבדור (כותב הפאנפיק)
תודה!!! זה ממש חשוב לי שמגיבים לייי!

זה הולך ומשתפר · 02.03.2015 · פורסם על ידי :לילילולה

וואו תודה!! · 02.03.2015 · פורסם על ידי :גיימספוטראלבוסדלבדור (כותב הפאנפיק)
יואוווו איזה כיף שאתם חושבים ככה!!

ממש יפה... · 02.03.2015 · פורסם על ידי :יובל תולעת הספרים
אני ממש אהבתי ואשמח להמשך, אבל איך זה שהם עוד לא ניפגשו?

פגישה · 02.03.2015 · פורסם על ידי :גיימספוטראלבוסדלבדור (כותב הפאנפיק)
הם נפגשו פשוט את יודעת 6 שנים את לא באמת שמה לב לכולם זה בית ספר די גדול והבתים נפגשים רק בשיעורים וגם זה לא כל כך הרבה (לא בכל השיעורים)

המשך!!! · 05.03.2015 · פורסם על ידי :ליליפוטר

בקשר להמשך... · 05.03.2015 · פורסם על ידי :גיימספוטראלבוסדלבדור (כותב הפאנפיק)
אני עכשיו כותבת את הפרק הבא ומקווה להעלות אותו או היום או מחר! פורים שמח!

יפה · 07.03.2015 · פורסם על ידי :...All this time
תמשיכי

יפה!!! · 10.03.2015 · פורסם על ידי :Blue And Red

תודה! מאוהבת בכם! · 10.03.2015 · פורסם על ידי :גיימספוטראלבוסדלבדור (כותב הפאנפיק)
תודה רבה לכל התומכיםםם!!!
לא המשכתי כי הייתי חולה מיום ראשון :/ אז בעזרת ה' יש לי המשך כתוב אני רק צריכה לחפש זמן לפרסם אותו. מבטיחה שבקרוב מאודדד :)

בקשר להמשך... · 18.03.2015 · פורסם על ידי :גיימספוטראלבוסדלבדור (כותב הפאנפיק)
היום בעזרת ה' אני יעלה המשך קצת יותר ארוך מהרגיל כדי לפצות אתכם! ודרך אגב או מיי גאד 30 מנדטים לביבי!!! יום שמח לימין!!!

סיונווששש · 30.03.2015 · פורסם על ידי :.Wonder.
שלום לך זרה שכמותך;) לאחר שהשפריצו עליי מים באתי עד לפה כדי לראות את הסיפור האוסום הזה. הגעתי למסקנה שהוא אכן אוסום. בחיי, מאיפה הכישרון הזה? (מחברות שלך, ברור;)
המשיכי ככה!
בברכה:
זרה מיסתורית P:

מאיה! · 30.03.2015 · פורסם על ידי :גיימספוטראלבוסדלבדור (כותב הפאנפיק)
תודה יא אוסום :)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 520 597 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007