האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


סיפור אהבה אסור..:)

סיפור אהבה אסור.....האם זה יצליח? האם יקרה משהו? או שהם פשוט יוותרו על הרעיון?



כותב: גיימספוטראלבוסדלבדור
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 8187
5 כוכבים (4.833) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר-דור ההמשך - זאנר: רומנטית והרפתקנית - שיפ: סוד...:) - פורסם ב: 24.02.2015 - עודכן: 13.08.2015 המלץ! המלץ! ID : 5849
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

~פרק 3~

 

לאחר ארוחת הבוקר לילי הייתה חייבת לספר לבנים את מה שאירע אמש כמובן, -_- .

"הייתם צריכים לראות את החצוף הזה!!" רטנתי.

"ידוע שמאלפוי לא בדיוק משפחה נימוסית" אמר ג'יימס ושילב את ידיו.

"חבר'ה אני ורוז סיכמנו משהו אתמול." לילי אמרה ותוך כדי נעמדה מולנו עם הידיים קדימה כאילו סימנה לעצור, מה שבאמת קרה.

"נכון, אני ולילי סיכמנו שאנחנו לא שופטים אנשים לפני שמכירים אותם, לא משנה מי הם." אמרתי מסכימה בכוח.

"בסדר, מי אמר שאנחנו כלולים בהסכם שלכם?" התנער אלבוס והתחיל ללכת.

"אני מסכים איתו!" אמר הוגו והצטרף לאלבוס.

"הוגו! אתה אח שלי! אתה אמור להיות לצידי! אלבוס וג'יימס מקלקלים אותך שם!" אמרתי בכעס.

רק ג'יימס נעמד במקום וקפא מולנו, בזמן שאלבוס והוגו כבר התקדמו לכיתה שהם היו צריכים ללמוד בה.

"לילי, את יכולה להשאיר אותנו לבד בבקשה?" ביקש ג'יימס בעדינות.

"אבל למה??? בא לי להישאר!!!"  רטנה לילי.

"אני צריך לדבר עם רוז, לבד" יכולתי לשמוע בקולו תחילת כעס למרות שניסה לדבר עדין.

"אבל ג'יימס!" רטנה לילי שוב.

"לילי!!" הפעם ג'יימס כעס, ממש כעס ולילי הסתלקה בריצה לכיתה.

"אתה כל כך הולך להתנצל אחר כך!" אמרתי כשגלגלתי את עייני ושילבתי את ידיי.

"טוב" הוא גלגל את עיניו וחזר אליי.

"נו מה רצית? יש לנו שיעור להגיע אליו!" אמרתי בניסיון מאומץ למתינות.

"אל תגידי לי שאת הולכת להתחבר עם המאלפוי הזה..." אמר ג'יימס.

"תירגע אוקיי? זה לא שהוא איזה מנהיג אל קעידה או משהו בסגנון..." אמרתי והעפתי את שערי אחורה בעצבנות.

"זה אסור!! ממתי דבר כזה קרה פה???  "אמר ג'יימס בפנים זעופות.

"נו באמת ג'יימס, אפשר לחשוב כולה סלית'רין." אמרתי ברוגע העפתי את השיעור שלי אחורה לידו והתקדמתי לכיתה.

=אחרי השיעור=

הלכתי לשירותי הבנות ודיברתי עם לילי על השיחה עם ג'יימס.

"אני לא יודעת מה הוא רוצה ממנו, הוא עוד לא מכיר אותו" אמרתי בעודי מסדרת את שיערי.

"ואת כן?" אמרה לילי מביטה בי במבט תמוה.

"לא לילי, אבל צריך לתת הזדמנות לכל אדם, את לימדת את השיעור הזה אותי" אמרתי כששטפתי ידיים.

"תבטיחי לי שתיזהרי, טוב?" אמרה לילי כשנשענה על הקיר וכססה את ציפורניה בדאגה.

"בואי הנה ליל" אמרתי בחיוך מתוק, משכתי את ידה אליי לחיבוק אוהב.

"מבטיחה." אמרתי, שמתי יד על כתפה ונישקתי אותה במצחה.

"כבר היינו מוכנות לעזוב את השירותים אלא שאז....נעצרנו למשמע רעש מוזר.

התחלתי לחפש מתחת לדלתות של התאים מי מצוטט לנו פתחתי את דלת אחת התאים וראיתי שם את.....


יש לי בקשה אחת רק...אחרי שקראתם את הפרק אתם יכולים בבקשה רק לכתוב לי פה בתגובות מי אתם חושבים שנמצא שם????

אוהבת אתכם מאודדד!

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

זהירות הסבר חופר לפניך · 02.04.2015 · פורסם על ידי :starwarsandmarvel
הכי צפוי שזה יהיה סקורפיו, אבל כדי שזה לא יהיה צפוי הוא לא יהיה שם אבל אנשים חושבים שהוא כן יהיה, כי הם חושבים שתחשבי שהם חושבים שזה לא הוא, כי זה, כאמור, נחשב לצפוי. אז לדעתי סקורפיו זה לא, וגם אם זה היה ג'יימס זה היה צפוי, כי לא צפוי שזה יהיה צפוי.
אולי...
אלבוס?
זה היחיד שעולה לי כרגע לראש

הסתדרתי עם ההסבר :) · 02.04.2015 · פורסם על ידי :גיימספוטראלבוסדלבדור (כותב הפאנפיק)
אז למרות שהוא הבנאדם היחיד שעלה לך בראש צדקת חחחחח יש המשך דרך אגב :)

יש לך טעות · 03.08.2015 · פורסם על ידי :הילה1071
אין אל קעידה בעולם הקוסמים...

?_? · 03.08.2015 · פורסם על ידי :גיימספוטראלבוסדלבדור (כותב הפאנפיק)
איזה אל קעידה?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
303 1175 777 368


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007