האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


שובם של אוכלי המוות

דראקו מתחיל לקיים את הצוואה של אבא שלו והלורד וולדמורט. מה המשימה של סקרפיו? מי ראה אחרון את דראקו? מדוע הארי וג'יני התגרשו?<br>תקראו בבקשה ^^



כותב: עדן מאלפוי
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 6129
5 כוכבים (4.714) 7 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: --- - זאנר: אוכלי המוות עולים - שיפ: הממממ (: יהיה בהמשך - פורסם ב: 23.03.2015 - עודכן: 07.03.2016 המלץ! המלץ! ID : 5904
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

סקרפיו נכנס לרכבת. הוא התיישב בקרון עם חבריו, באלזי וסטיב. בדרך לקרון הווא נתקל בבחור בין גילו, שדמה להארי פוטר, האוייב המושבע של אביו. "קצת נימוס, גריפינדורי בכיין!" צעק סקרפיו ודחף את הנער הצידה. הנער חייך חיוך שטני. "שלום לך סלית'ריני נכבד," חייך בלעג הנער. "אתה בוודאי הנער המדובר סקרפיו מאלפוי," אמר בנימה מלגלגת. "אני ג'יימס, ג'יימס פוטר." אמר הנער והושיט את ידו ללחיצה. לסקרפיו היה שניות אחדות להחליט מה יהיה הצעד הבא שלו. ג'יימס בהחלט יכול לעזור לו במשימה שקיבל מאביו. "נעים מאד," אמר ולחץ את היד המושטת. "סליחה על ההתנהגות שלי," אמר סקרפיו. ג'יימס הנהן. "זה בסדר, סלחתי. אבא שלי הרגיל אותי לחוצפה של סלית'רין ובמיוחד של משפחת מאלפוי." סקרפיו התכוון להעמיד את הנער החצוף על מקומו, אבל ג'יימס המשיך לדבר. "ולכן, גם אני מכיר בגאוות הגריפינדורים, והפוטרים בפרט." סקרפיו הנהן. "כמו סביך ז"ל." הוסיף את המילים, ונפרד בידידות מהנער הגאה. פוטר גאה. סקרפיו לא ניסה ליצור וד התנגשות פוטר&מאלפוי, ולכן הסכים לידידות עם הנער הפוטרי הגאה. היתה לכך עוד סיבה. סקרפיו זכר הטב את המשימה שקיבל מאביו שבועיים לפני הנסיעה לבית הספר.

~שבועיים לפני זה~

"אתה צריך להיות מרוכז, סקרפיו," אמר אבא שלו, דראקו. "מה שאני מבקש ממך לא קל. תצטרך להפעיל את השכל שלך. תצטרך להיות מתוחכם כמוני. שנון, ערמומי." "דבר כבר," לחש סקרפיו בקוצר רוח, ומיד התנצל. היחסים בין סקרפיו לדראקו היו נדירים בין אבא לבן. הם התייחסו זה לזה כמו שתי חברים ואף בכבוד גדול מזה. דראקו השתדל שלא להרוס את בנו, כפי שנהרס הוא בשל יחס האב אליו. לוציוס מאלפוי לא אהב את בנו. אהבתו, הערכתו ורצונו היו נתונים לאדון אחד בלבד, הלורד וולדמורט. נרקיסה מאלפוי אהבה את דראקו, אהבת נפש. נרקיסה נשלטה בידי בעלה, וחוצפתו ודעתיו של דראקו עוררו כעס וזעם אצל לוציוס, אך תכונות אלה היו מוערכות על ידי וולדמורט. 

"תקשב לי," אמר דראקו וקולו רעד. "יש לך משימה. המשימה תשנה את עתידך, ואתה תקבע אם לטוב או לרע." סקרפיו החל לאבד סבלנות, ואז זרק אביו את הפצצה. "את כל הפוטרים, את כל הפוטרים אתה צריך להוציא מהוגוורסט. את כולם. תשאיר את וויזלי, תשאיר כל משפחה, אבל פוטרים: תעיף את כולם. סך הכל שלושה. עד סוף השנה, אם אתה רוצה בעתיד טוב, אתה מעיף את כל הפוטרים מבית הספר שלך. את כולם, ולא אכפת לי באיזה אמצעים."דראקו שלף ארנק. "זה כסף. זה בשבילך. אבל שיםנ לב, לא הייתי מציע לך שאחד המורים יראה את זה." הוא הוציא מהארנק תמונה דהויה. היו מצולמים בה שלושה אנשים. לוציוס מאלפוי, ג'יימס פוטר ונימפדורה טונקס. "תשתמש בזה אם תצטרך," אמר דראקו. ה וא התכוון לצאת, אבל אז שב על עקבותיו. "אף מילה לאמא," אמר והסתלק.

 

 

בבקשה תירשמו לעידכוים ותגיבווו ^^

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

סורי ^^ · 23.03.2015 · פורסם על ידי :עדן מאלפוי (כותב הפאנפיק)
סורי שזה קצר (: ^^ ברגע שאקבל תגובות ויהיו נירשמים אני אאריך פרקים

ממש טוב!! · 11.02.2016 · פורסם על ידי :דביר שרייבר
תמשיך עוד הרבה!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 780 687 340


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007