האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

שנה אחת

4 שנים לפני שהארי נולד לילי נכנסה להיריון. לילדה קראה אמה, רק אמה. כי ידעה שלעולם לא תוכל לעלות על שפתיה את שמו שוב, לעולם.



כותב: Love_Ginny_Potter_Weasley
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3266
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר ! למה על מי חשבת ? - זאנר: משפחתי כזה ומסתורין כמו כל הארי פוטר - שיפ: אמה ו.. תקראו ותדעו - פורסם ב: 18.04.2015 - עודכן: 27.07.2015 המלץ! המלץ! ID : 5988
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הדירוג הגבוה-יחסית של הפאנפיק הוא על קללות (שיכול להיות שיופיעו די הרבה).

העלילה מתרחשת בקיץ שהארי חגג 11.

הסיפור מבוטא על ידי the red queen.

~.~

"קיבלנו דואר? בדקתם דואר? החבילה שלי הגיעה?" 

כמו כל יום בשבוע האחרון דין חפר להורים לגבי הדואר; מאז שהוא הזמין כמה משחקים חדשים ל-Xbox שלו הוא ממש מעצבן. לא שמקודם הוא היה אח נחמד וכיפי. ממש לא. האמת היא שאנחנו רבים המון, ועל הכל. בעיקר על טלוויזיה, אבל גם על שאר הדברים.

"דין, אתמול בדקנו את הדואר ושום דבר לא הגיע. החבילה שלך בכלל אמורה להגיע בשבוע הבא, לפי מה שכתוב באתר." 

כמו שאמרתי, דין מדבר כל יום כל הדואר, ואפילו את אבא שלו זה התחיל לשגע.

אמרתי שלו? התכוונתי שלנו, למרות שהוא יותר שלו. כי הוא האבא הביולוגי שלו ואני סתם ילדה מאומצת.

"אתה יכול ללכת לבדוק גם היום? בבקשה! אתמול זה כלום! היה לחבילה לילה שלם להגיע אלינו לדואר." 

דין כל היום מבקש שנבדוק את הדואר. אתמול כל שעתיים הוא אמר: 'נו, עברו שעתיים! זה יכול היה להגיע לדואר!' 

לא נראה לי שיש מישהו בבית שלנו שלא רוצה את החבילה בסלון.

"דין, אני נותן לך את המפתח לדואר, אבל אם החבילה לא הגיעה, אתה מפסיק לברבר על הדואר."

אבא, אבא, אבא... איזה רעיון גאוני.

"באמת? אתה מרשה לי ללכת לדואר? אתה האבא הכי טוב בעולם! אין אבא יותר טוב ממך! יאי!" אמר דין (את זה ועוד מיליון דברים כאלו - תגידו תודה שחסכתי מכם) כשיצא מהבית כולו מאושר, בטוח שהגיע הדואר.


לאחר שהוא הלך נכנסתי לחדר שלי וראיתי בפלאפון שלי שקרניות קטנות ויפות.

אוקיי, סטופ. אני יודעת מה כולכם פה חושבים; איך את רואה את התוכנית הזאת? בלונדון זה לא רק המשמעת, התלבושות האחידות והמבטא המעצבן?

אז זהו שלא, מיושנים שכמותכם.

אם תשאלו את המורים בבית ספר שלנו תוכלו לדעת על המשמעת שלנו (שלא קיימת) - כבר די הרבה זמן מותר להגיע באיזה לבוש שבא לנו לבית ספר, חוץ ממכנסיים קצרים.

ברור, מותר להגיע בגופיות וחולצות גזורות (ואני מתכוונת לממש גזורות), אבל מכנסיים קצרים - לא! אסור! רק מעל הברך.

וכן, המבטא שלנו מעצבן (ומעצבן עד מאוד!) ויש המון אנשים שכן משתמשים בו, אבל אנחנו לא. ממש לא.

תחשבו עם בא לכם לקלל מישהו עם המבטא הזה. חשבתם פעם איך נשמע "לך תמות, זין," עם המבטא הזה?

בתור אחת ששמעה את זה כמה פעמים בחיים שלה, זה ממש מצחיק. זה פשוט קורע.

אז גמרנו עם הסטיגמות-לא סטיגמות שלכם? 

יופי. 

כשאח שלי חזר מהדואר כולו נרגש (נחשו מה? כן הגיעו המשחקים!), ואני בדיוק גמרתי את פרק 19 בעונה השנייה וירדתי למטה, אימא שלי מצאה מכתב על החבילה של המשחקים. 

לפרוטוקול, זאת הייתה מעטפה ממש מוזרה. היה עליה סמל שממש לא הבנתי והיה כתוב 'הוגוורטס' בכתב מסולסל ומחובר.

במכתב נכתבו פריטים נורא מוזרים, כמו שרביט, קדרות, שיקויים, לחשים ועוד המון דברים בסגנון.

עוד חלק ממש מוזר היה שנכתב שהמכתב היה אמור להישלח לפני 4 שנים, אבל התאריך היה אתמול; הם כיוונו לגיל 11 ואני כבר עוד מעט בת 15. 

אם הם בכלל התכוונו אליי - הכתובת הייתה שלנו, אבל בגלל השם לא הייתי ממש בטוחה.

וזה החלק שהיה ממש מוזר.

ההורים שלי לא יודעים את שם המשפחה הקודם שלי (זוכרים שאני מאומצת?), אז מבחינתי אני אמה שפרד. זו הסיבה שאני לא בטוחה שהמכתב מיועד לי.

כי, נכון, אני אמה, אבל אין לי מושג מי זאת בכלל האמה השנייה; עד כמה שידוע לי, אני לא מכירה אף אחת בשם הזה, אמה סנייפ.

~.~

איך הסיפור עד עכשיו? מה דעתכם? כתבו בתגובות!

 

הפרק הבא
תגובות

מהמם · 18.04.2015 · פורסם על ידי :Ginny potter1
בבקשה תמשיכי

וואו! · 19.04.2015 · פורסם על ידי :אנימאגוס הפיצה
המשך!!! זה ממש ממש מגניב ומותח, ואני ממש סקרנית לראות איך היא תתמודד עם להתחיל ללמוד בהוגוורטס בגיל 15! אם זה יקרה, כן...? אניוואי, תמשיכי!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007