האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


מחנה החצויים?!

החיים אחרי המלחמה וקורה משהו משונה... מה קורה תקראו ותבינו.



כותב: הארי ג'יימס פוטר 12345
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 6 - צפיות: 30609
4 כוכבים (4.438) 16 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: מיתולוגיה אימה קומדיה - שיפ: כל הזוגות בגיבורי האולימפוס - פורסם ב: 11.07.2015 - עודכן: 12.10.2019 המלץ! המלץ! ID : 6193
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היי חבר'ה אז החלטתי להוסיף את המחנה המצרי. אני אשים את בן סובק הספר בתור פרקים.


 

להיאכל על ידי תנין ענקי היה מספיק קשה. 
הילד עם החרב הזוהרת רק החמיר לי את היום. 
אולי אני צריך להציג את עצמי. 
אני קרטר קיין - בכיתה ט 'במשרה החלקית בבית הספר תיכון, קוסם במשרה חלקית, דאגן במשרה מלאה בגלל כל האלים המצריים והמפלצות שנמצאים וכל הזמן מנסים להרוג אותי. 
אוקיי, אז החלק האחרון הוא הגזמה. לא כל האלים רוצים אותי מתים. רק הרבה מהם - אבל זה סוג של חלק מהעניין, שכן אני קוסם בבית חיים. אנחנו כמו המשטרה לכוחות על טבעיים מצריים עתיקים, כדי לוודא שהם לא גורמים ליותר מדי שמות בעולם המודרני. 
בכל מקרה, ביום המסוים הזה הייתי צריך לאתר את מפלצת נוכלים בלונג איילנד. היתה חישת הפרעות קסומות באזור במשך כמה שבועות. אז החדשות המקומיות החלו לדווח כי יצור גדול שנראה בבריכות והביצות ליד כביש מונטייוק - יצור שאכל את חיות הבר ומפחיד את המקומיים. כתב אחד אפילו קרא לו מפלצת הביצה מלונג איילנד. כאשר בני תמותה התחילו להעלות את האזעקה, אתה יודע שזה זמן לבדוק את הדברים. 
בדרך כלל אחותי, סיידי, או חלק מיוזם האחרות שלנו מהבית בברוקלין היה בא איתי. אבל כולם היו בנום הראשון במצרים לאימון של שבוע ארוך בשליטת גבינת שדים (כן, זה דבר אמיתי - תאמינו לי, אתם לא רוצים לדעת), ולכן זה היה עליי. 
אני רתמתי את סירת קני הטיסה שלנו לפריק, גריפין חיית המחמד שלי, ואנחנו בילינו את הבוקר מזמזמים סביב החוף הדרומי, מחפשים סימנים של בעיות. אם אתם תוהים למה אני לא רק רוכב על גביו של פריק, דמיינו שתי כנפיים כמו של יונק דבש - נפנפות מהר יותר ועצמתן חזקה יותר מאשר להבי מסוק. אלא אם כן אתה רוצה לצאת מגורר, זה באמת טוב יותר לעוף בסירה. האף של פריק די טוב בזיהוי קסם. אחרי כמה שעות בסיור, הוא צווח, "פרייקקקקק! 'ופקידה קשה לשמאל,עד שחג מעל מפרצון ביצתי ירוק בין שתי שכונות. 
"שם?" שאלתי. 
פריק רעד וצווח, והצליף את זנב תילו בעצבנות. 
אני לא יכולתי לראות הרבה מתחתינו - רק נהר חום נוצץ באוויר הקיץ החם, מתפתל בסבך צמחיית ביצה וגושים של עצים מסוקסים עד שרוקנו לתוך מפרץ מוריצ'ס .האזור נראה קצת כמו הדלתא של הנילוס במצרים חזרה, פרט לזה שכאן הביצות היו מוקפות משני עבריהן בשכונות מגורים עם שורה אחרי שורה של בתים עם גגות אפורים. רק בצפון, קו של מכוניות עקב בצד האגודל לאורך כביש מונטייוק - נופשים בריחת ההמונים בעיר כדי ליהנות את הקהל בהמפטונס. 
אם באמת הייתה מפלצת ביצה טורפת מתחתינו, הייתי תוהה כמה זמן יעבור עד שהוא יפתח טעם לבני אדם. אם זה קרה ... טוב, הוא היה מוקף במזנון כל אתה יכול לאכול. 
"אוקיי," אמרתי לפריק. "תנחת על גדת הנחל." 
ברגע שיצאתי מהסירה, פיק צווח וזנק לשמיים, והסירה נגררה מאחוריו. 
"היי!" צעקתי אחריו, אבל זה היה מאוחר מדי. 
פריק נבהל בקלות. מפלצות אוכלות בשר נוטות להבריח אותו. אז לעשות זיקוקין, ליצנים והריח של המשקה הבריטי המוזר של סיידי ריבנה. (לא יכול להאשים אותו באחרון. סיידי גדלה בלונדון ופיתחה כמה טעמים די מוזרים.) 
הייתי צריך לטפל בבעית המפלצת הזאת, אז אני אשרוק לפריק לאסוף אותי ברגע שאני אסיים. 
פתחתי את התרמיל שלי ובדקתי את הציוד שלי: כמה חבלים קסומים, שרביט השנהב המעוקל שלי, גוש של שעווה להכנת פסלון שבתי קסום, סט קליגרפיה ושיקוי ריפוי חברה שלי ג'אז שבישלה בשבילי לפני כמה זמן. (היא ידעה שאני נפגע הרבה.) 
היה רק עוד דבר אחד שאני צריך. 
התרכזתי והגעתי לדואת. במהלך החודשים האחרונים, כשנהיה לי טוב יותר באחסון הוראות חירום בתחום הצל - נשק נוסף, בגדים נקיים, פירות ברגל ושישיות צוננות של בירה שחורה - אבל לתחוב את ידי למימד קסום עדיין הרגיש מוזר , כמו לדחוף יד דרך שכבות של וילונות קרים, כבדים. סגרתי את אצבעותיי סביב ניצב החרב שלי ומשכתי אותה החוצה - ח'ופש כבד עם להב מעוקל כמו סימן שאלה. חמוש בחרב והשרביט שלי, הייתי מוכן לטיול בביצה לחיפוש מפלצת רעבה. אה, משמח! 
אני נכנסתי למים ומייד ירדתי על הברכיים שלי. קרקעית הנהר הרגישה כמו תבשיל קרוש. עם כל צעד, הנעליים שלי עשו קולות גסים כגון - למצוץ-פלופ, למצוץ-פלופ - שגרם לי לשמוח שמח סיידי לא הייתה איתי. היא לעולם לא הייתה מפסיקה לצחוק. 
חמ.ור מכך, בגלל כל הרעש הזה, ידעתי שלא אוכל להתגנב מאחורי מפלצות.
יתושים שרצו סביבי. פתאום הרגשתי עצבני ולבד. 
יכול להיות גרוע יותר, אמרתי לעצמי. הייתי יכול ללמוד על גבינת שדים. 
אבל אני לא הצלחתי לשכנע את עצמי. בשכונה סמוכה, שמעתי את הילדים צועקים וצוחקים, כנראה שיחקו סוג מסוים של משחק. תהיתי איך זה יהיה - להיות ילד נורמלי, לבלות עם החברים שלי בקיץ אחר הצהריים. 
הרעיון היה כל כך נחמד שאני הוסחתי. אני לא שמתי לב לאדוות במים עד שחמישים מטר לפניי משהו שבר את פני השטח - קו של בליטות ירוקות שחורות עור. באופן מיידי הוא חזר מתחת למים שוב, אבל אני ידעתי עם מה יש לי עסק. ראיתי תנינים בעבר, וזה היה אחד ממש גדול. 
נזכרתי באל פאסו, בחורף שעבר, כאשר אחותי ואני הותקפו על ידי האל התנין סובק. זה לא היה זיכרון טוב. 
זיעה זלגה במורד הצוואר שלי. 
'סובק, "מלמלתי,' אם זה אתה,מנסה להתעסק איתי שוב, אני נשבע לרא ..." 
האל התנין הבטיח לעזוב אותנו לנפשנו עכשיו כשאנחנו היו הדוקים עם הבוס שלו, אל השמש. ובכל זאת ... תנינים רעבים. ואז הם נוטים לשכוח את הבטחותיהם. 
אין תשובה מהמים. האדוות שככו. 
כשזה הגיע לחישת מפלצות, האינסטינקטים הקסומים שלי לא היו חדים מאוד, אבל המים ממולי נראו הרבה יותר כהים. פירושו של הדבר או שזה היה עמוק, או שמשהו גדול אורב מתחת לפני השטח. 
אני כמעט קיוויתי שזה היה סובק. לפחות אז אהיה לי סיכוי לדבר איתו לפני שהוא הרג אותי. סובק אהב להתפאר. 
לרוע המזל, זה לא היה הוא. 
מיקרו הבא, כמו המים שפרצו סביבי, הבנתי מאוחר מדי שהייתי צריך להביא את נום עשרים ואחת כולו לעזור לי. ראיתי זוהר עיניים צהובות גדולות כמו הראש שלי, ניצוץ של תכשיטי זהב עגולים סביב צוואר מאסיבי. אז לסתות מפלצתיות נפתחו - רכסים של שיניים עקומות ומרחב של לוע ורודה רחבה מספיק כדי לבלוע משאית ****. 
והיצור בלע את כולי. 
תארו לעצמכם להיות במהופך בתוך שקית אשפה חלקלקה ענקית ללא אוויר. להיות בבטן של המפלצת היה ככה, רק יותר חם ומסריח. 
לרגע הייתי המום מכדי לעשות משהו. לא יכולתי להאמין שאני עדיין בחיים. אם פיו של התנין היה קטן יותר, הוא היה יכול לחצות אותי. כפי שהלוע שלו הייתה, הוא גמע אותי במנת קרטר בגודל יחידה, כך שאני יכול לצפות לו מתעכל לאט. 
מזל, נכון? 
המפלצת התחילה להשתולל מסביב, אשר עשתה את זה קשה לחשוב. עצרתי את נשימתי, בידיעה שזה יכול להיות אחרון שלי. עדיין היה לי החרב והשרביט שלי, אבל לא יכולתי להשתמש בם בזרועותיי שהוצמדו לצידי גופי. לא יכולתי להגיע לכל הדברים בתיק שלי. 
שהותיר רק תשובה אחת: מילה של כוח. אם אני יכול לחשוב על סמל החרטומים הנכון ולדבר אותו בקול רם, אני יכול לגייס קצת קסם זעמם של האלים מהסוג בעצמה תעשייתית ולפרוץ את דרכי החוצה מהזוחל הזה. 
בתאוריה: פתרון נהדר. 
בפועל: אני לא כל כך טוב במילים של כוח גם בטוב שבמצבים. נחנק בתוך הוושט זוחלים חשוך, **** לא עזר לי להתמקד. 
אתה יכול לעשות את זה, אמרתי לעצמי. 
אחרי כל ההרפתקאות מסוכנות שהיה לי, לא יכולתי למות ככה. סיידי הייתה הרוסה. ואז, ברגע שהיא הייתה מתגברת על צערה, היא הייתה מאתרת את הנשמה שלי בחיים שלאחר המוות המצרי ולהקניט אותי ללא רחמים לכמה טי.פש הייתי. 
הריאות שלי נשרפו. אני מתעלף. לקחתי מילה של כוח, זימנתי את כל הריכוז שלי ומוכן לדבר. 
לפתע המפלצת זינקה כלפי מעלה. הוא שאג, מה שנשמע ממש מוזר מבפנים, וגרונו התכווץ סביבי כאילו אני נסחט משפופרת משחת שיניים. אני נוריתי מהפה של היצור וצנחתי לדשא הביצות. 
איכשהו על הרגליים שלי. כשלתי בסביבה, חצי עיוור, מתנשף ומכוסה בדייסת תנין, שהריחה כמו דג טנק נאלח. 
פני השטח של הנהר התהפכו עם בועות. התנין נעלם, אבל עומד בביצה כעשרים מטרים משם היה בחור בגיל העשרה במכנסי ג'ינס וחולצת טריקו כתום דהויה שהיה כתוב עליה מחנה משהו. לא יכולתי לקרוא את כל השאר. הוא נראה קצת יותר מבוגר ממני - אולי שבע עשרה - בעיניים בצבע ירוק ים ושיער שחור פרוע. מה שבאמת תפס את תשומת לבי היה חרבו - להב פיפיות ישרה זוהרת באור קלוש מברונזה. 
אני לא בטוח מי מאתנו היה מופתע יותר. 
לרגע, ילד המחנה פשוט בהה בי. הוא ציין את הח'ופש והשרביט שלי, והיה לי ההרגשה שהוא ממש ראה את הדברים האלה כפי שהם היו. יש בני תמותה רגיל מתקשה לראות את הקסם. המוח שלהם לא יכול לפרש את זה, ולכן הם עשויים לראות את החרב שלי, למשל, ויראו מחבט בייסבול או מקל הליכה. 
אבל הילד הזה ... הוא היה שונה. הבנתי שהוא חייב להיות קוסם.הבעיה היחידה הייתה שפגשתי את רוב הקוסמים בנומים בצפון אמריקה, ומעולם לא ראיתי את הבחור הזה בעבר. גם אף פעם לא ראיתי חרב כזו. הכל בו נראה ... לא מצרי. 
'התנין, "אמרתי, מנסה לשמור על קור רוח את הקול שלי, ואפילו. "לאן הוא נעלם?" 
ילד המחנה קימט את מצחו. 'אתה מוזמן. "
"מה?" 
"אני תקעתי את החרב באחוריו." הוא חיקה את הפעולה עם החרב שלו. "זו הסיבה שהקיא אותך. אז, אתה מוזמן. מה עשית שם? "
אני מודה שלא הייתי במצב הרוח הטוב ביותר. הסרחתי. כאב לי.וכן, הייתי קצת נבוך: קרטר קיין האדיר, ראש הבית בברוקלין, שהקיא תנין כמו כדור פרווה ענק. 
"אני נח", אמרתי בכעס. 'מה אתה חושב שאני עושה? עכשיו, מי אתה, ולמה אתה נלחם עם המפלצת שלי? '
"המפלצת שלך? 'הבחור השתרך לקראתי במים. הוא לא נראה לי שום בעיה עם הבוץ. "תראה, בנאדם, אני לא יודע מי אתה, אבל התנין כבר הפחיד את לונג איילנד במשך שבועות. אני לוקח את זה סוג של באופן אישי, כמו שזהו המגרש הביתי שלי. לפני כמה ימים, הוא אכל אחד מהפגסוס שלנו. "
טלטלה הלכה במעלה עמוד השדרה שלי כאילו שנסוגותי לגדר חשמלית. "האם אמרת פגסוס? '
הוא נופף את השאלה בצד. 'האם זוהי המפלצת שלך או לא?' 
"אני לא הבעלים של זה!" נהמתי. "אני מנסה לעצור את זה! עכשיו, שבו - '
"התנין הולך בכיוון הזה." הוא הצביע בחרבו לכיוון דרום. "אני כבר הייתי רודף אחריו, אבל אתה הפתעת אותי. '
הוא אמד אותי, דבר שהיה מביך מאז שהוא היה חצי גבוה יותר ברגל. אני עדיין לא יכול לקרוא את חולצת הטריקו שלו, פרט למילה המחנה. על צווארו הייתה תלויה רצועת עור עם כמה חרוזי חימר צבעוניים, כמו פרויקט אמנות ומלאכת היד של ילד. הוא לא נשא חבילה של קוסם או שרביט. אולי הוא שמר אותם בדואת? או שאולי הוא היה רק בן תמותה הזוי שמצא בטעות חרב קסומה וחשב שהוא גיבור. שרידים עתיקים באמת יכולים להתעסק עם המוח שלך. 
לבסוף הוא הניד בראשו. "אני מרים ידיים. בנו של א.רס? אתה חייב להיות חצוי דם, אבל מה קרה לחרב שלך? כל זה כפוף. '
"זה ח'ופש." ההלם שלי היה במהירות הופך לכעס. "זה אמור להיות עקום." 
אבל אני לא חשבתי על החרב. 
זה רק אני או שילד המחנה קרא לי חצוי דם? אולי לא שמעתי אותו ממש. אולי הוא התכוון למשהו אחר. אבל האבא שלי היה אפריקני אמריקאי. אמא שלי הייתה לבנה. חצוי דם לא הייתה המילה שאני אוהב. 
"פשוט לך מכאן," אמרתי, בחריקת השיניים שלי. "יש לי תנין לתפוס." 
'אחי, אני צריך לתפוס את התנין, "הוא התעקש. "בפעם האחרונה שניסית, הוא אכל אותך. זוכר? '
אצבעותיי התהדקו סביב ניצב החרב שלי. "הכל **** שליטה. אני עומד לזמן את אגרוף - '
על מה שקרה לאחר מכן, אני לוקח אחריות מלאה. 
אני לא מתכוון לזה. בכנות. אבל אני כעסתי. וגם, כמו שאולי ציינתי, אני לא תמיד טוב בתקשור דבריו של השלטון. בזמן שהייתי בבטנו של התנין, שהייתי כבר מתכונן לזמן את האגרוף של הורוס: יד ענקית כחולה זוהרת שיכול לכתוש דלתות, קירות ופחות או יותר כל דבר אחר בדרך שלך. התכנית שלי הייתה להכות את דרכי החוצה מהמפלצת. גרוס, כן, אבל אני מקווה שיעיל. 
אני מניח שהכישוף היה עדיין בראש שלי, מוכן להיות מופעל כמו אקדח טעון. מול ילד המחנה, רתחתי מזעם, שלא להזכיר המום ומבולבל; ולכן כאשר התכוונתי לומר המילה האנגלית אגרוף זה יצא במצרית עתיקה במקום: ח'פה. 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

שאלה · 20.09.2015 · פורסם על ידי :אמיר גריפינדור
שאלה, וכן אני יודע שאני מאחר עם התגובה, אבל הפרק הזה זה הפרק הראשון של בן סובק? ין שינויים?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007