האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


מחנה החצויים?!

החיים אחרי המלחמה וקורה משהו משונה... מה קורה תקראו ותבינו.



כותב: הארי ג'יימס פוטר 12345
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 8 - צפיות: 30608
4 כוכבים (4.438) 16 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: מיתולוגיה אימה קומדיה - שיפ: כל הזוגות בגיבורי האולימפוס - פורסם ב: 11.07.2015 - עודכן: 12.10.2019 המלץ! המלץ! ID : 6193
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בכל מקום שהופיע, העור של התנין מעושן והצית, וגרם למפלצת להתפתל ולשאוג בעצבנות. 
הילדים התפזרו, מתחבאים מאחורי מכוניות ותיבות דואר הרוסים.פטסוצ'וס פנה עיניים צהובות הזוהרות שלו עליי. לצדי, פרסי שרק מתחת לאפו. "ובכן, יש לך את תשומת לבו." 
"כן." 
"אתה בטוח שאנחנו לא יכולים להרוג אותו?" הוא שאל. 
"כן." 
התנין נראה היה שלאחר השיחה שלנו. העיניים צהובות שלו דלגו הלוך ושוב בינינו, כאילו שיחליטו מי מאתנו לאכול ראשון. 
"אפילו אם אתה יכול להרוס את הגוף שלו," אמרתי, "הוא היה מופיע שוב בקרבת מקום. השרשרת הזו? זה קסם עם העצמה של סובק. כדי לנצח את המפלצת, אנחנו צריכים להשיג את השרשרת שעליו. אז פטסוצ'וס צריך להתכווץ בחזרה לתנין רגיל. '
"אני שונא את המילה צריך," מלמל פרסי. "אני בסדר. אני אביא את השרשרת. אתה תשמור אותו כבוש. "
"למה אני צריך להעסיק אותו?" 
"כי אתה יותר מעצבן," אמר פרסי. "אנסה רק שלא יאכל אותך שוב." 
'רואאאררר!' המפלצת שאגה, נשימתו כמו מזבלה של מסעדת פירות ים. 
אני עומד לטעון שפרסי היה מאוד מעצבן, אבל לא היו לי הסיכוי. פטסוצ'וס טעון, וזרועות החבר החדש שלי בריצה מהירה לצד אחד, השאיר אותי ממש בנתיב של הרס. 
מחשבה אקראית ראשונה: התחלת האכלה פעמיים ביום אחד תהיה מאוד מביכה. 
מזווית העין שלי, ראיתי את פרסי רץ לכיוון האגף הימני של המפלצת. שמעתי את ילדי התמותה יוצאים ממקומות המסתור שלהם, צועקים וזורקים יותר בלוני מים כאילו שהם ניסו להגן עליי. 
פטסוצ'וס נע בכבדות לעברי, לסתותיו פתוחות לבלוע אותי. 
ואני התעצבנתי. 
הייתי בפני האלים המצריים הגרועים ביותר. צללתי לתוך הדואת וצעדתי ברחבי ארץ השדים. עמדתי על החופים של ים הכאוס. אני לא מתכוון לסגת בגלל תנין מגודל. 
האוויר רטט מרוב כוח כשדמות הלוחם הקרבי שלי נוצרה סביבי - שלד חיצוני כחול זוהר בצורה של הורוס. 
זה הרים אותי מהקרקע עד שהופסקתי באמצע לוחם בגובה עשרים מטר, בעל ראש נץ. צעדתי קדימה, מרענן את עצמי, ואת הדמות חיקתה את העמדה שלי. 
פרסי צעק, 'קודש הרה! מה -? "
התנין התנגש בי. 
הוא כמעט הפיל אותי. לסתותיו נסגרו סביב זרועו החופשית של האווטאר שלי, אבל אני חתכתי בחרב הכחולה הזוהרת של לוחם הנץ בצווארו של התנין. 
אולי פטסוצ'וס לא יכל להיהרג. אני לפחות מקווה לחתוך את השרשרת שהייתה מקור הכוח שלו. 
למרבה הצער, המחשבה שלי הייתה פרועה מדי. אני הכתי בכתפה של המפלצת, ביקוע הסתרתו. במקום דם, הוא שפך חול, וזה די אופייני למפלצות מצריות. הייתי נהניתי לראות אותו מתפורר לחלוטין, אבל אין לי מזל כזה. ברגע שמשכתי את הלהב שלי לחופשי, הפצע החל להיסגר והחול הואט עד כדי טפטוף.התנין הצליף בראשו מצד לצד, מושך אותי מהרגליים שלי וטלטל אותי בזרועו כמו כל.ב עם צעצוע לעיסה. 
כשהוא נתן לי ללכת, אני הועפתי ישר לתוך הבית הקרוב ביותר ונפצתי את הגג, והשארתי צורת לוחם - נץ מכתש בסלון של מישהו. אני באמת מקווה שלא רק שיטחתי כמה בני תמותה חסרי הגנה באמצע הצפייה בד"ר פיל. 
החזון שלי התבהר, וראיתי שני דברים שעצבנו אותי. ראשית, התנין איתגר אותי שוב. שנית, החבר החדש שלי פרסי פשוט עמד באמצע הרחוב, בוהה בי בהלם. ככל הנראה גלגול הקרבי שלי הבהיל אותו כל כך הרבה ששכח חלק מתכניתו. 
"מזה הזוחל המגעיל הזה?" הוא דרש. 'אתה בתוך איש עוף זוהר ענק!' 
'האווק! "צרחתי. 
החלטתי שאם אני אשרוד את היום הזה אני אצטרך לוודא שהבחור הזה מעולם לא יפגש את סיידי. הם כנראה היו מעליבים אותי בתורות למשך שארית חיי לנצח. "אפשר פה עזרה קטנה? '
פרסי הפשיר ורץ לעבר התנין.כשהמפלצת סגרה עליי, הוא בעט בו בחוטמו, מה שגרם לו להתעטש ולנער את ראשו מספיק זמן בשבילי כדי להיחלץ מהבית ההרוס בעצמי. 
פרסי קפץ על הזנב של היצור ורץ במעלה עמוד השדרה שלו.המפלצת פרפרה ושפכה את מי ההסתרה שלה בכל מקום, אבל איכשהו פרסי הצליח לשמור על שיווי משקלו.הבחור כנראה מתאמן בהתעמלות או משהו. 
בינתיים, ילדי בני התמותה שמצאו תחמושת טובה יותר - סלעים, גרוטאות מתכת מהמכוניות ההרוסות, אפילו כמה מגהצים צמיג - והטיחו את הדברים במפלצת. אני לא רוצה שהתנין יפנה את תשומת ליבו כלפיהם. 
"היי!" הנפתי את הח'ופש בפניו של התנין - שביתה מוצקה טובה שצריכה להוריד את הלסת התחתונה שלו. במקום זאת, הוא עמד בכעס איכשהו בלהב ותפס אותו בפיו. אנחנו בסופו מתמודדים לחרב הכחולה הזוהרת כפי שתסס בפיו, מה שהופך את שיניו להתפורר לחול.שלא יכול היה להרגיש טוב, אבל התנין שהתקיים ביום, מושך נגדי. 
'פרסי! "צעקתי. "כל זמן עכשיו!" 
פרסי זינק לשרשרת. הוא תפס והתחיל פריצה בקישורים בזהב, אבל חרב הברונזה שלו לא עשתה אפילו שקע. 
בינתיים, התנין השתגע מנסה למשוך משם את החרב שלי. האווטאר הקרבי שלי התחיל להבהב. 
זימון גלגול הוא דבר לטווח קצר, כמו ריצה מהירה במהירות שיא. אתה לא יכול לעשות את זה במשך זמן רב מאוד, או שתקרוס. אני כבר מזיע ומתנשף בכבדות. הלב שלי **** במהירות. המאגרים של הקסם שלי החילו להתרוקן באופן ****. 
"מהר," אמרתי לפרסי. 
"לא יכול לחתוך אותו!" הוא אמר. 
"אבזם," אמרתי. "חייב להיות אחד." 
ברגע שאמרתי את זה, אני ראיתי את זה - בגרונו של המפלצת, הקרטוש זהב המקיף את כתב החרטומים שאיית סובק. 'יש -! בתחתית "
פרסי מקושקש במורד השרשרת, מטפס עליו כמו רשת, אבל באותו רגע האווטאר שלי התמוטט. הופלתי לקרקע, מותש ומסוחרר. הדבר היחיד שהציל את חיי היה שהתנין שמשך את חרבו של האווטאר שלי. כשהחרב נעלמה, המפלצת זינקה לאחור ומעדה על הונדה. 
ילדי התמותה התפזרו. אחד צלל מתחת למכונית, רק כדי לקבל את המכונית נעלמת - הכה באוויר בזנב של התנין. 
פרסי הגיע לתחתית השרשרת ותלה על חיים יקרים. החרב שלו נעלמה. כנראה שהפיל אותה. 
בינתיים, המפלצת חזרה שיווי משקלו.חדשות טובות: הוא לא שם לב לפרסי.החדשות הרעות: הוא בהחלט שם לב אליי, והוא נראה מפותל גם את העוז. 
לא היה לי הכח לרוץ, הרבה פחות זמן קסם להילחם. בשלב זה, ילדים בני תמותה עם בלוני המים שלהם וסלעים היו סיכוי טוב יותר לעצור את התנין ממה שעשה. 
במרחק, סירנות ייללו. מישהו התקשר למשטרה, דבר שלא בדיוק עודד אותי. זה יותר תמותה נועדה רק התרוצץ כאן מהר ככל שהם יכולים להתנדב כמו חטיפי תנין. 
אני מגובה לשפת המדרכה וניסיתי - עד כדי גיחוך - לבהות במורד המפלצת. "הישאר, ילד." 
התנין נחר בבוז. הסתרתו לשפוך מים כמו המזרקה הגסה בעולם, מה שגרם לנעליים שלי לשכשך בלכתי. עיני המנורה הצהובה שלו שצולמו על, אולי מאושר. הוא ידע שאני ****. 
אני דחפתי את היד שלי לתוך התרמיל שלי.הדבר היחיד שמצאתי היה גוש של שעווה. לא היו לי זמן לבנות שבתי נכון, אבל היה לי רעיון לא טוב יותר. הורדתי חבילה שלי והתחלתי לעבוד בשעווה בזעם בשתי הידיים, מנסה לרכך אותה. 
"פרסי?" קראתי. 
"אני לא יכול לפתוח את הסוגר!" הוא צעק. אני לא העזתי להסיר את עיני מהתנין, אבל בראייה ההיקפית שלי יכולתי לראות את פרסי הולם באגרופו בבסיס של השרשרת. "סוג מסוים של קסם?" 
זה היה הדבר הכי חכם שהוא אמר את כל שעות אחר הצהריים (לא שהוא לא אמר הרבה דברים חכמים לבחירה).האבזם היה קרטוש חרטומים. היה צריך קוסם כדי להבין את זה ולפתוח אותו. לא משנה מה ומי שפרסי היה, הוא לא היה קוסם. 
אני עדיין עיצבתי את גוש השעווה, מנסה להפוך אותו לפסלון, כאשר התנין החליט להפסיק להתענג על הרגע ופשוט לאכול אותי. כשהוא זינק, זרקתי את השבתי שלי, רק חצי נוצר, ונבחתי מילת פקודה. 
באופן מיידי ההיפופוטם המעוות ביותר בעולם התעורר לחיים באוויר. הוא הפליג בקפיצת הראש לתוך הנחיר השמאלי של התנין ונתקע שם, בועט ברגליים האחוריות הקצרות והעבות שלו. 
לא בדיוק המהלך הטקטי הטוב ביותר שלי, אבל היפופוטם שדחף את האף שלו בטח היה מספיק להסיח את דעתו. התנין סינן ומעד, נד בראשו, כמו פרסי הוריד את והתגלגל משם, בקושי נמנע מרקיעות הרגליים של התנין. הוא רץ להצטרף אליי בשפת המדרכה.
בהיתי באימה ביצור השעוותי, שעכשיו חי (אם כי מאוד מעוות) ההיפופוטם, מנסה גם להשתחרר מהנחיר של התנין וגם לעבור בדרך שלו עוד יותר לתוך חלל הסינוס של הזוחלים - לא הייתי בטוח. 
תנין קצפת עגול, ופרסי תפס אותי בדיוק בזמן, ומשך אותי מדרך רמיסתו. 
אנחנו רצנו לקצה השני של הרחוב ללא מוצא, שבו ילדי בני התמותה שנאספו. למרבה הפלא, אף אחד מהם נראה שנפגע. התנין המשיך להשתולל ולחסל את הבתים כשהוא ניסה לנקות את הנחיר שלו. 
'אתה בסדר?' פרסי שאל אותי. 
נשימתי נעתקה לאוויר אבל הנהנתי חלושות. 
אחד הילדים הציע לי את הסופר שתיין שלו. אני נפנפתי אותו. 
'חבר' ה, 'פרסי אמר לילדים,' אתם שומעים את הסירנות האלה? עליכם לרוץ במורד הכביש ולעצור את המשטרה. תגידו להם שזה מסוכן מדי עד כאן. לעכב אותם! '
מסיבה כלשהי, הילדים הקשיבו. אולי הם היו פשוט שמחים שיש משהו לעשות, אבל, מהדרך פרסי דיבר, היה לי ההרגשה שהוא שימש להתלכדות במיעוט כוחות. הוא נשמע קצת כמו הורוס - מפקד טבעי. 
אחרי שהילדים דהרו, הצלחתי לומר, "שיחה טובה". 
פרסי הנהן בקדרות.התנין היה עדיין מוסח על ידי הפורץ באף שלו, אבל אני בספק אם השבתי יחזיק מעמד עוד הרבה זמן. **** כל כך הרבה לחץ, היפופוטם יימס בקרוב בחזרה לשעווה. 
"יש לך כמה מהלכים, קרטר," הודה פרסי. "כל דבר אחר בתיק של טריקים שלך? '
"שום דבר," אמרתי בעצב. "אני פועל על ריק. אבל אם אני יכול להגיע לאבזם אני חושב שאני יוכל לפתוח אותו. '
פרסי בגודל עד פטסוצ'וס. הרחוב ללא מוצא הלך והתמלא במים שנשפכו מעורו של המפלצת.הסירנות הלכו והתחזקו. לא היה לנו הרבה זמן. 
"אני מניח שזה התור שלי כדי להסיח את דעת התנין," הוא אמר. "תתכונן לרוץ לשרשרת הזו." 
"אפילו אין לךאת החרב שלך," מחיתי. 'אתה ****! "
פרסי הצליח להעלות חיוך עקום. "פשוט תרוץ לשם ברגע שזה מתחיל." 
"ברגע שמה מתחיל? '
אז התנין התעטש, משיק את היפופוטם השעווה על פני לונג איילנד. פטסוצ'וס פנה אלינו, שואג בכעס, ופרסי הואשם בו ישירות.
כפי שהתברר, אני לא צריך לשאול איזה סוג של הסחת דעת הייתה לפרסי בראש. ברגע שזה התחיל, זה היה די ברור. 
הוא נעצר מול התנין והרים את ידיו. תיארתי לעצמי שהוא מתכנן איזה סוג של קסם, אבל הוא לא דיבר מילות הפקודה. לא היה לו צוות או שרביט. הוא פשוט עמד שם והסתכל על התנין כאילו אומר, הנה אני! אני טעים! 
התנין נראה מופתע לרגע. אם שום דבר אחר, היינו מתים בידיעה שבלבלנו את המפלצת הזאת פעמים רבות. 
זיעת קרוק המשיכה להישפך מגופו.הדברים המליחים היו ליד המדרכה עכשיו, עד לקרסוליים שלנו. הזיעה השילה לתוך תעלות הניקוז אבל המשיכה להישפך מעורו של התנין. 
ואז ראיתי מה קורה. כשפרסי הרים את ידיו, המים החלו להסתחרר נגד כיוון השעון. הם התחילו להסתובב סביב רגליו של התנין ונבנו במהירות עד למערבולת שהקיפה את הרחוב ללא מוצא כולו, מסתובבים מספיק חזק עד שאני יכולתי להרגיש אותם מושכים אותי הצידה. 
עד שהבנתי שכדאי שאתחיל לרוץ, המים הסתחררו מהר מדי. הייתי צריך להגיע לשרשרת בדרך אחרת. 
הטריק האחרון, חשבתי לעצמי. 
חששתי שהמאמץ עלול ממש לשרוף אותי, אבל אני זימנתי הקצת הסופי שלי של אנרגיה קסומה והפכתי לבז - החיה הקדושה של הורוס. 
באופן מיידי, החזון שלי היה מאה פעמים חד יותר. אני נסקתי כלפי מעלה, מעל לגגות, והעולם כולו עבר לאיכות גבוהה בתלת מימד. אני ראיתי רק כמה רחובות משם מכוניות המשטרה, הילדים עומדים באמצע הרחוב, מנופפים אותם. אני יכול לעשות את כל מהמורה חלקלקה ונקבובי בעורו של התנין. יכולתי לראות את כל כתב החרטומים על הסוגר של השרשרת.ואני יכולתי לראות בדיוק כמה מרשים הקסם של פרסי היה. 
הרחוב ללא מוצא כולו היה אפוף בהוריקן. פרסי עמד בקצה, לא מתרגש, אבל המים התהפכו כל כך מהר עכשיו כך שגם התנין הענק איבד את שיווי משקלו. מכוניות הרוסות מגורדות לאורך המדרכה. תיבות דואר נשלפו ממדשאות ונסחפו.המים עלו בנפח ובנוסף גם מהירות, עולים למעלה והופכים את השכונה כולה לצנטריפוגות נוזלית. 
זה היה התור שלי להיות המום. לפני כמה רגעים, החלטתי שפרסי לא היה קוסם. עם זאת, מעולם לא ראיתי קוסם שיכול לשלוט בכל כך הרבה מים. 
התנין מעד ונאבק, דשדש במעגל עם הזרם. 
"בכל פעם שעכשיו, פרסי מלמל מבעד לשיניים חשוקות. ללא שמיעת הבז שלי, אני אף פעם לא הייתי שומע אותו דרך הסערה, אבל הבנתי שהוא מדבר אליי. 
נזכרתי שיש לי עבודה לעשות. אף אחד, קוסם או אחר, יכול לשלוט בסוג זה של כוח לזמן רב. 
קיפלתי את הכנפיים שלי, וקפצתי לתנין. כשהגעתי לסוגר של השרשרת, הפניתי את גביתי לאחיזה אנושית ותפסה. מסביבי, ההוריקן שאג. בקושי יכולתי לראות דרך המערבולת של ערפל.הנוכחי היה כל כך חזק עכשיו זה משך את הרגליים שלי, מאיים למשוך לתוך מבולי. 
היה כל כך עייף. אני לא הרגשתי כזה דחף מעבר לגבולות שלי מאז שנלחמתי מול לורד כאוס, אפופיס עצמו. 
אני העברתי את היד שלי על כתב החרטומים על האבזם. חייב להיות סוד לפיצוחו. 
התנין שאג ודרכו, נלחם כדי להישאר על רגליו. אי שם לשמאלי שלי, פרסי צעק בזעם ותסכול, מנסה לעמוד בקצב הסערה, אבל המערבולת התחילה להאט. 
היו לי כמה שניות, במקרה טוב, עד שהתנין ישתחרר יתקוף. אז פרסי יכולים למות. 
הרגשתי סימנים ארבעה שהרכיבו את שמו של אלוהים

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007