האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


מבט חטוף

מבט אחד קטן... הפך את עולמו של הארי... <br>האם יוכל להסתיר את רגשותיו או ייכנע לכאב העצום?



כותב: LiorMalfoy
הגולש כתב 25 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 20875
5 כוכבים (4.5) 10 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומן - שיפ: דרארי/הארקו - פורסם ב: 20.07.2015 - עודכן: 16.10.2015 המלץ! המלץ! ID : 6226
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

הפרק הזה...... תפנית בעלילה!!!!!!!!!!!

 

טאם טאם טאאאאאאאאאאם!!!!!!!

 

חח סתם עשיתי פרק מנקודת המבט של דראקו על שני הפרקים האחרונים :)

 

אז כן, אני יודעת שאמרתי שהפרקים הבאים עומדים להתרכז בגילוי העצמי של הארי, אבל עלה לי רעיון לעשות כל פרק מנקודת מבט של מישהו אחר (דראקו/הארי) ואז יהיה יותר מעניין לעקוב.

 


 

'עוד פעם הוא בוהה בי, הפוטר הזה...' חשב דראקו. 'מה יש לו?'.

דראקו ניסה בכל מאודו להתרכז בהכנת השיקוי. אם הוא יצליח לייצר שיקוי מושלם, אולי יצליח לגנוב חלק ממנו לאחר השיעור, אך לא הצליח בגלל הגריפינדורי שלא הפסיק להסתכל עליו.

"פוטר!!" דראקו נבהל. הוא ראה את פרופסור סנייפ צועק על הארי, ונמלא הקלה, הארי הפסיק להסתכל עליו. הוא הרגיש צביטה קלה, כאילו תחושה של פספוס, אבל החליט להתעלם ממנה.

 

בזמן ארוחת צהריים ראה דראקו את הרמיוני גריינג'ר מדברת עם הארי. 'בטח מנסה למצוא דרך להוציא אותו מהעונש.' חשב לעצמו. לרגע עלתה במוחו מחשבה כמה היה נחמד לשבת עם הארי וביחד לדבר על שנאתם לסנייפ, אבל דראקו מיהר לדחוק אותה לפינה הרחוקה ביותר של מוחו.

"תראה את גריינג'ר." פנסי נגעה בכתפו של דראקו וניתקה אותו ממחשבותיו. "בטח מנסה לגרום לפוטר להיכנס איתה לאיזה תא שירותים." היא נחרה.

"כן אה... אני מתפלא שהיא כל כך נואשת שהיא ירדה לרמה כזאת..." דראקו פלט צחוק מזויף. לא היה לו כוח לפנסי עכשיו. 

הוא המשיך לאכול את ארוחת הצהריים בשיעמום, בלי שום עניין באוכל או בכל דבר אחר.

 

* * *

 

"דראקו, אתה ער?" דראקו שמע קול מעליו. הוא פקח עין אחת.

מעליו גהר קראב. 

"קראב! אתה מפריע לי לשנ"צ! מה אתה רוצה?" הוא אמר בחוסר סבלנות.

"רק רציתי לומר לך שצריך ללכת לארוחת ערב." הוא מלמל.

דראקו קם ממיטתו. הוא לבש באיטיות את גלימת בית סלית'רין ועלה עם קראב לעבר האולם הגדול.

חצי הוגוורטס כבר התאסף שם, כולל הארי וחבריו.

"דראקו! הגעת!!" פנסי הרעיפה עליו חיבוקים. דראקו חיבק אותה בריחוק קל. פנסי הייתה נחמדה, אבל די דביקה.

"מה קרה בייב? למה אתה עצוב?" היא התיישבה לידו. 

"אני סתם עייף. ישנתי עכשיו." הוא מלמל. כמובן, הסיבה הייתה יותר עמוקה, אבל לא היה לו כוח לפרט. חוץ מזה, אם הסיבה תצא לאור, זאת תהיה הפדיחה הכי גדולה שאי פעם קרתה לדראקו.

"נחש מה?" פנסי ניסתה לעודד אותו. "גיליתי מה היה העונש של פוטר: מיון זחלי משי לכיתות הצעירות!!! איזו השפלה." היא צחקה.

דראקו חייך.

מרחוק הוא ראה את הארי עם רון, הרמיוני ואחותו של רון. דראקו לא זכר את שמה. 

לפתע דראקו לא הרגיש כל כך טוב. חמש שנים שהוא לומד עם הפרצוף הזה, אוכל עם הפרצוף הזה... ועדיין, רק עכשיו הוא החל לשים לב באמת, לשים לב כמה מלא חיים החיוך הזה, כמה קטנות וחמודות המשקפיים, שנחות בצורה מושלמת על קצה אפו...

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מהמם · 25.07.2015 · פורסם על ידי :love hp
אני מתה על השיפ של הארקו!

חמוד! · 25.07.2015 · פורסם על ידי :לונה סקרימגר
ממש יפה! את/ה כותב/ת נהדר!

תודה · 25.07.2015 · פורסם על ידי :LiorMalfoy (כותב הפאנפיק)
חח תודה רבה :)
אני בת לכל מי ששואל ;)

תמשיכי ומהר!!! · 27.07.2015 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD
אני במתח.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
303 1175 777 368


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007