האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

המשך ל"הנשף" - החיים על פי

רוז מאלפוי שורדת בשמחה את החיים עם נערה מתבגרת בת 12, נער מתבגר בן 15 ואהוב בלונדיני שכמעט כל היום בעבודה. החיים לא קלים. המשך לפאנפיק "הנשף".



כותב: Pita Potter
הגולש כתב 16 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2207
1 כוכבים (1) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: לא מוגדר - שיפ: לא בטוח, אבל בטוח שיש - פורסם ב: 15.08.2015 - עודכן: 23.08.2015 המלץ! המלץ! ID : 6335
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אמה השתוללה וניסתה לברוח לי, אל מחוץ לאמבטיה. אני מבינה אותה טוב מאוד. זו הייתה החופשה של התחלת האביב, ואני הכרחתי את ביתי בת ה-12 להישאר בבית ליום אחד, ללא חברותיה המוגלגיות, לטיפול שהוא בהחלט הכרחי.

"ומה אני אגיד להם?" תירצה אמה, בכניסה לחדר האמבטיה.

"אני לא יודעת," נאנחתי בייאוש. "אולי שאת במחזור."

אני יודעת שהיא ניסתה להתחמק מכך, אך ידעה שהטיפול הכרחי ודחוף, והתירוץ מספיק טוב.

"בסדר." היא הסכימה באי ברירה ונכנסו למקלחת. אני בטוחה שלאחר חצי שעה התחרטה.

"אמא!" היא צרחה, כמעט בוכה. שערה "השחורדיני", כך היא קוראת לו בכל אופן, מלא בקשרים. וזו בהחלט לא אשמתי. הצעתי לה שאטיל על שערה לחש סיפור והוא יתקצר בקצת, אך היא סירבה. הוא מגיע עד סוף מותניה, זו לא אשמתי, שוב.

"אמא, כואב לי הצוואר!" היא ניסתה להנמיך את קולה, אך ללא הצלחה, והוא פגע לי בעור התוף. ראשה היה מכוון לרצפה בכיפוף, והיא לא ניסתה להרים אותו כי לפי דעתי היא רוצה שיעלמו לה הכינים כמה שיותר מהר.

"די, אמה," הפצרתי בה. הדלת לפתע נפתחה ואמה הרימה את ראשה במהירות. נער די גבוה, שיערו הג'ינג'י פרוע אך לא זקור לכל הכיוונים, אלא סתם פרוע, עיניו האפורות נעוצות בשערה של אמה, חיוך ערמומי מתוח על פניו. הוא החל לצחוק, עומד בפתח, שעון על הקיר.

"יש לך כינים!" הוא לא פסק בצחוקו, שעצבן את אמה.

"אתה לא צריך להסתכל על בחורות או ענהו?" התעצבנה אמה. "אולי לצפות בפו-"

חיוכו מיד נמחק מפניו. "סיכמנו - שלא תדברי על זה!"

"לך לעזאזל," היא צעקה.

"לכי להזדיין." הוא סינן בכעס רצוני וסגר את הדלת. בשבילי, זה היה הסימן להפסיק, לפני שיעופו פה יותר קללות והבן הבכור שלי יתחיל לעשן או משהו כזה, והבת שלי תתחיל לצאת על בנים מרוב ההתבגרות המהירה שלה.

שחררתי את אמה, בלית ברירה כמובן, שיערה כמעט נקי מכינים. נאנחתי, בעוד שומעת טריקת דלת רמה מלמעלה. כמובן שבאותו רגע המלמולים החלו, זאת אומרת שאמה התקשרה לחברותיה, שבסופו של דבר אלה לומדות איתה בהוגוורטס, ולא שמרה על קשר מהחברות שלה מקינגסטון.

"כן, הוא כזה אידיוט..."

"כן, אמא שלי גם עשתה לי..."

"אני בכלל הייתי במחזור..." ובמהרה נשמעו צחקוקים ברקע. לא טרחתי לעלות למעלה, אלא סגרתי את הדלת של האמבטיה והתקדמתי לספה שבסלון, ואז שהבנתי שאין לי זמן לנוח, הלכתי למרפסת, הוצאתי את הבגדים מהמייבש שאמא המליצה לי לקנות, עברתי לסלון והטלתי לחש קיפול על כל הכביסה.

עליתי למעלה, דופקת על דלתו החומה, מפצירה שיוריד את הזבל.

"גייב!" צעקתי, בתחילה.

"אה?" הוא ענה כתגובה.

"תוריד את הזבל, בפעם המאה!" צעקתי ודפקתי על הדלת.

"אני עסוק." הוא ענה בשעמום. הבנתי שלא יעזור לי לנדנד לו, כי יש לו ניסיון בזה בעצמו. לדוגמה:

"אמא, יש מצב... אני סתם, משער, את יודעת, שתלווי לי כמה אוניות?... אולי 500?"

"מה קרה?" שאלתי בבהלה.

"התערבתי עם כמה חברים..."

הומלסים, כמובן. יש לו מחלה להתערב עם הומלסים בהוגוסמיד על די הרבה כסף שאין להם מאיפה לתת לו. הוא נער מתבגר, הוא לא חושב בהיגיון. אירוניה. זה הגיוני.

תליתי על זה שסקורפיוס, שאמור להגיע ב-17:00, בעוד שעתיים, יזרוק את הזבל. אבל אני לא יכולה להתאפק, הוא באמת די מסריח. אז אני אזרוק אותו.

הפרק הבא
תגובות

אוקיי · 18.08.2015 · פורסם על ידי :דניאל120
נרשמתי המשך

יפה, עדיין יותר אהבתי את 'הנשף'. · 19.08.2015 · פורסם על ידי :Emily De Ravin

אין לי כותרת לתגובה · 20.08.2015 · פורסם על ידי :olaf
מאוד יפה מקווה שתמשיכי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007