האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

רק אחת מהחברה

פאנפיק לאוהבי השיפ פרד+הרמיוני, הפאנפיק בעיקר מספר ומתאר את החברות של פרד והרמיוני, הסיפור מתרחש על רקע השנה החמישית של השלישייה, עד סוף השביעית שלהם.



כותב: אריאלאבגוד
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 8408
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס, דרמה - שיפ: פרמיוני - פורסם ב: 31.08.2015 - עודכן: 02.09.2015 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 6409
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אני יודעת שזה חדש, לכן אני אשתדל לפרסם הרבה:)

ביינתיים תירגמתי עד פרק ארבע, אבל אני עובדת מהר בשבילכם:)

מקווה שתאהבו, אני מאוד אוהבת את הפאנפיק הזה כי אני אוהבת את השיפ פרד+הרמיוני.

תהנוו:))

 

 

הרמיוני התיישבה על הספה ליד הארי. היא חשדה בפרד וג'ורג' עקב גילויי טוב הלב שלהם. הם מעולם לא התנהגו ברשעות או בזדוניות, אלא אם כן זה עירב סלית'רינים, אבל למרות זאת הם מעולם לא היו נחמדים אליה. לרוב הם פשוט התעלמו ממנה. היא הייתה בסך הכל תולעת הספרים הידועה, חברתו של אחיהם הקטן. וכמו רוב הבנים בחייה, נראה שגם הם ראו אותה כרק אחת מהחבר'ה. זה מה שגרם לה לקבל את הצעתו של ויקטור קרום בשנה שעברה, העובדה שהוא ראה אותה בתור נערה. זה היה חדש עבורה, וזה בהחלט היה נעים. היא לא עמדה להשתנות רק כדי לתפוס את עינו של איזה בחור שלא יבחין בה אחרת.

ג'יני התווכחה איתה לא מזמן על איפור. לאחר מאמצים רבים היא הצליחה לשכנע את הרמיוני לשים קצת איפור, אבל ברגע שזו הביטה במראה היא רצה לשטוף את פניה - זה פשוט נראה מוזר מדי. לבסוף, ג'יני הסכימה איתה שהיא לא צריכה שום איפור.

פרד קם כדי לשבת ליד הרמיוני אבל שיימוס התיישב לידה לפני שהייתה לו הזדמנות. הוא החליף מבטים עם ג'ורג'. שיימוס ניסה לעשות צעד לכיוון הרמיוני, וזה היה בלתי מתקבל על הדעת. מבלי להירתע פרד צנח על הרצפה בין הרגליים של הארי והרמיוני, בשעה שג'ורג' התיישב בין הרמיוני לשיימוס. "אז בנים, בנות, מה אנחנו עושים בסוף השבוע הזה?" התגובה היחידה הייתה מספר מלמולים שקטים. "הו בחייכם, מישהו בטח תכנן משהו."

"או שאתם משאירים לי ולפרד למצוא משהו משעשע לעשות?" ג'ורג' חייך. לי שישב בכורסא קרובה הניד בראשו.

"לא הפעם. לא בשבילי. סוף סוף הצלחתי לשכנע את אנג'לינה לבלות קצת זמן איתי. אני לא בטוח מה אנחנו עומדים לעשות, אבל זה לא מערב אתכם." על פניו של לי היה מרוח חיוך מטופש.

"בסדר," פרד וג'ורג' אמרו ומשכו בכתפיהם. הם ידעו שלי רדף אחרי אנג'לינה כבר זמן מה ושלראשונה היא הסכימה לצאת איתו, לכן הוא עמד לבלות את זמנו איתה. היא חיבב אותה כבר זמן רב והוא לא עמד להרוס את זה.

הם לא ישבו שם זמן רב לפני שהרמיוני הודיעה שהיא הולכת למיטה. "לילה, בנים." היא הייתה בחצי הדרך אל המדרגות למעונות של הבנות כששיימוס נעמד והחל לעקוב אחריה.

ג'ורג' זינק על רגליו. "היי שיימוס!" הנער נעצר במקומו והסתובב אל ג'ורג'. בנתיים, הרמיוני נעלמה במעלה המדרגות. פרד נשם לרווחה, אסיר תודה לג'ורג'. "לאן אתה הולך?" ג'ורג' התיישב חזרה.

שיימוס הסתובב חזרה רק כדי לראות שהרמיוני נעלמה ופנה חזרה אל הקבוצה שישבה על הספות. "לשומקום. אני רק... חשבתי שראיתי את דין." הוא שיקר, נראה מעוצבן.

ג'ורג' חייך אל פרד שחייך בחזרה. פרד, בכל מקרה, ראה בזווית עינו את הבעת הסקרנות על פניו של הארי, והסתובב חזרה במהירות. הם התחילו משחק של טאקי מתפוצץ לפני ששיימוס נעלם במלמולים על כך שהוא עייף. אחרי שג'ורג' ניצח בשלושה משחקים, הבנים נפרדו והלכו למיטה.

ברגע שנכנסו לחדרם, פרד הסתובב אל ג'ורג'. "הוא בהחלט אחריה."

"כן. אנחנו צריכים לעשות משהו לגבי זה."

"ואנחנו גם צריכים משהו טוב למחר."

"כן. נחשוב על משהו." לי הלך למיטתו בשתיקה. הוא כבר התרגל לשמוע את השיחות שלהם שלא היה בהן שום היגיון אלמלא ידעת על מה מדובר.

"היא באמת אהבה אותם." פרד חשב שוב על המחמאה של הרמיוני. "תפוחים." היא חייך לעצמו, חושב על הריח שהיה לה כשהחזיק אותה לידו. קו המחשבה הזה רק הוביל אותו להיזכרות בדרך בה היא נשענה עליו קלות, מה שהוביל לדברים אחרים, אז הוא נטש את קו המחשבה וניסה להירדם.

יום המחרת הפציע והתאומים נאבקו להתעורר משום שאף אחד מהם לא ישן היטב. לי, מצד שני, פשוט זרח מאושר. "מה הכניס אותך למצב רוח טוב כל כך?" ג'ורג' שאל את חברו העליז.

"אנג'לינה," לי נאנח ופנה אל המדרגות, מקווה לראות אותה מוקדם יותר.

"הוא חטף קשה," פרד צחקק.

"כן, כמעט קשה כמוך." ג'ורג' התעלם מהמבט שהזכיר לו את המבט שאימו נהגה לנעוץ בהם. זה היה מפחיד משום שהוא ידע שהוא בטח נראה אותו הדבר כשהוא אימץ את הגישה הזו. "תפסיק עם זה, פרד, אתה נראה כמו אמא."

"סתום ת'פה." הוא רטן אבל ידע שזה נכון, הוא ראה את המבט הזה על פניו של אחיו התאום לפני כן. הם התלבשו ופנו אל האולם הגדול לאכול ארוחת בוקר. ואכן, הם מצאו את לי יושב ליד אנג'לינה שהייתה מוקפת בחבריה. הקבוצה מהשנה השישית והשביעית נופפה להם. ג'ורג' התיישב בלהיטות ליד קייטי בל, הוא חייך אל אחיו, מיידע אותו לגבי חיבתו לנערה. פרד התיישב ליד ג'ורג', מרגיש הקלה על כך שלא יאלץ לשבת במרכז חבורת הבנות שנטו לפרוץ בצחקוקים ללא סיבה.

הוא חיבב את אנג'לינה; למען האמת, הוא לקח אותה לנשף היול אחרי שהיא סירבה ללי. לי התחנן אליו שייקח אותה כדי לוודא שהוא לא יאלץ לצפות בה מתמזמזת כל הערב עם איזה אידיוט. הוא גם חיבב את אליסיה ספינט וקייטי, שתיהן היו חברות צוות נהדרות. אבל כשדובר על משהו אחר חוץ מקווידיץ', הוא העדיף לא לבלות איתן או עם הקבוצה של החברות שלהן. נערה אחת עצבנה אותו במיוחד, ארין. היא הייתה ממש יפה, אבל נראה שאף פעם אין לה מה לומר; במקום זאת היא מצחקקת לשמע הבדיחות של התאומים. וכמו רוב האנשים, היא לא יכלה להבדיל בניהם, אבל לא נראה שזה הטריד אותה. היא התייחסה אליהם אותו הדבר, כאילו שהיו אותו הבן אדם, זה באמת הרגיז אותם. למזלו, הוא לא ראה אותה. לפחות זה; הוא יכול לעזור לג'ורג' עם קייטי בצורה הזאת.


 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007