האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


אני, לונה

גם ככה קשה להשתלב בבית הספר ולרכוש חברים. כשכולם חושבים שאת מוזרה ושונה, זה כמעט בלתי אפשרי. ומה קורה כשאת מגלה שכל מה שידעת על אמא שלך מוטעה לחלוטין?



כותב: לונה לאבגוד ;)
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 6232
5 כוכבים (5) 11 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: ג'ן בינתיים - פורסם ב: 16.09.2015 - עודכן: 08.08.2016 המלץ! המלץ! ID : 6451
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היי! בבקשה תגיבו, לא רק דברים טובים, אני רוצה שהפאנפיק יהיה כמה שיותר טוב... תודה! :)

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

לונה פקחה את עיניה ובהתה בתקרת החדר שלה. היא לא הבינה למה היא מרגישה מין אושר מדגדג בבטנה והתהפכה מנומנמת על צידה השני.

לפתע נתקלו עיניה במזוודה הסגולה שלה והיא נזכרה; היום הראשון לספטמבר!

היא קפצה ממיטתה ורצה לקומה התחתונה. אביה כבר התעורר, וחייך כשראה אותה יורדת בדילוגים במדרגות.

 "בוקר טוב!" אמרה בעליזות. "בוקר טוב," ענה קסנופיליוס. לונה התיישבה מולו והחליטה לשתף אותו בהרהוריה.

"מצד אחד אני נורא שמחה ללכת להוגוורטס וללמוד קסמים ולפגוש את ג'יני, אבל מצד שני אני אתגעגע הביתה... ולחדר שלי. ולקיר עם הציורים שלי ולגינה ולמטבח ולאגם ולבקרים ולשקיעות..."

היא השתתקה והביטה בתמונה של אמה שנתלתה על קיר המטבח. "..ולאמא." לחשה לבסוף.

אמנם התאונה התרחשה לפני שנתיים, אך לונה עדיין זכרה כאילו היה זה אתמול את הצרחה, את הפיצוץ ואת ההבזק המסנוור מאותו לילה נורא. יש דברים שלא שוכחים.

 "אני חושבת שהיא עדיין גרה פה, איתנו, אבל ההבדל היחיד הוא שאנחנו כבר לא יכולים לראות או לשמוע אותה. אולי היא יושבת ממש פה, בכיסא הריק, ומקשיבה לכל השיחה הזאת בחיוך.." 

 

אילו רק ידעת כמה שאת צודקת..


"כ-כן, אולי.." ענה קסנופיליוס והציץ בתמונה שעל הקיר.

"הייתי רוצה לדבר איתה, אפילו רק לכמה דקות. לא הייתה לי הזדמנות להיפרד.." אמרה לונה בערגה.

 

הו, לונה, לו רק יכולתי. זה כל כך מתסכל לצפות בך יום אחר יום כשרוחי כלואה בתוך התמונה הזו, ואני לא מסוגלת לעשות דבר חוץ מאשר להביט בך ולהקשיב לדבריך.


"אכן, זה נפל עלינו כרעם ביום בהיר.." אמר קסנופיליוס בלי להביט בעיניה של לונה.

לונה הרגישה שהיא מעמידה את אביה במצב לא נעים וניחשה שהוא עדיין מתגעגע לאמה ולא רוצה לדבר על כך.

היא הרפתה מהנושא ועברה לנושא אחר, מרגש יותר: הוגוורטס.

 "נראה לך שאני אמויין לבית רייבנקלו? אני לא יודעת... האיש הנחמד מחנות השרביטים אמר שאולי אני אמויין להפלפאף, כי אני טובת לב. זה באמת נורא כל כך? התלמידים שם ממש נחמדים..

אבל בכל אופן, אני מקווה שאצא ברייבנקלו. אולי גם גריפינדור זה בסדר. אבל לא נראה לי שאני מספיק אמיצה.

וסלית'רין? אני לא יודעת... אני שאפתנית? לא נראה לי, אם אני רוצה להיות חוקרת טבע.. זה לא בדיוק שרת הקסמים או ראש מסדר מרלין.."

"את לא תהיי בסלית'רין, אין לך מה לדאוג." ענה קסנופיליוס בהיסח דעת.

לונה חייכה אליו הציצה בשעון. השעה הייתה תשע בבוקר. יש לה עוד שעה להתארגן.

היא עלתה לחדרה והכניסה את כל הפריטים האחרונים למזוודה.

היא התיישבה על המיטה ושקעה בהרהורים. היא בפירוש העמידה את אביה במצב לא נוח כשהתחילה לדבר על אמה.

למעשה, במבט לאחור היא שמה לב שהוא התחיל להרגיש לא נוח כשהתחילה לדבר על האפשרות שאמה עדיין שם ומקשיבה לדבריהם. הוא נלחץ והתחיל לגמגם. אולי...

לא. היא סתם פרנואידית. זה לא ייתכן. 

היא התנערה מהרהוריה וירדה למטה עם המזוודה שלה. אביה יצא להשקות את הגינה והיא הביטה בתמונה, מהורהרת.

"אמא?" שאלה בהיסוס. היא ידעה כמובן שאמה לא שומעת אותה, אך היא פשוט הרגישה שהיא חייבת לעשות את זה.

"אני עוד מעט יוצאת להוגוורטס. את מאמינה? הלוואי שיכולתי לדבר איתך עכשיו. כלומר, אני מדברת אליך, אבל זה לא כמו לדבר איתך. כשאת מדברת עם מישהו, הוא מקשיב לך וכנראה גם עונה לך.

אבל כשאת מדברת אל מישהו, את לא יכולה לדעת עם הוא מקשיב לך, או מתכנן לענות לך בכלל. אבל אני משוכנעת שאילו יכולת היית עונה לי. נכון?"

 לונה השתתקה והביטה בתמונה. אמה נראתה כאילו היא מחייכת.

ובתוך התמונה, רוחה של אמה חייכה חיוך רחב.


נכון.


לונה הפנתה את מבטה מהתמונה והביטה אל השעון. עשרה לעשר. הגיע הזמן לזוז.

היא יצאה מהבית והתיישבה על הגדר, ממתינה לאביה. הוא בדיוק נכנס כדי לרחוץ את ידיו.

היא שלפה מתיקה גליון של הפקפקן שלקחה לנסיעה ופתחה אותו.

 

***

 

קסנופיליוס הביט בדיוקנה של אשתו. הוא ידעה שלונה לא טיפשה וייתכן שחשדה במשהו. הוא קיווה שלא.

עיניה האפורות של אשתו הביטו בו מן הדיוקן, גדולות ומאשימות. הוא חש את החרטה בוערת בתוכו.

 

סלחי לי.


הוא יצא מהבית.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

המשך דחווווווווףףףףףף!!!!!!!!! · 30.09.2015 · פורסם על ידי :this is my world

תודה :) · 30.09.2015 · פורסם על ידי :לונה לאבגוד ;) (כותב הפאנפיק)
אני אשתדל להמשיך יותר מהר הפעם...

ואו! · 01.10.2015 · פורסם על ידי :ג׳יני לאבגוד
אז הוא הרג אותה!

לא בדיוק... · 01.10.2015 · פורסם על ידי :לונה לאבגוד ;) (כותב הפאנפיק)
זה לא כל כך הגיוני כי הוא היה איתה כשהאיש הסתכל עליה מבעד לשיחים

אההה! · 02.10.2015 · פורסם על ידי :albatraoz
מדהים! איזה כישרון!
נרשמתי והמלצתי. תמשיכי הכי מהר שאת יכולה.

· 08.10.2015 · פורסם על ידי :2Dgorillaz
זה ממש יפה! תמשיכי!
אבל לא הבנתי דבר אחד... זה מסופר מזווית הראייה של אמא שלה?

היי! · 11.10.2015 · פורסם על ידי :לונה לאבגוד ;) (כותב הפאנפיק)
תודה רבה!
ובעיקרון הסיפור מסופר מזווית הראייה של לונה, אבל מדי פעם זה קופץ למחשבות של אמא שלה.

המשך! · 19.10.2015 · פורסם על ידי :ג׳יני לאבגוד
המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!

תודה! · 21.10.2015 · פורסם על ידי :לונה לאבגוד ;) (כותב הפאנפיק)
אני ממש מצטערת, כל מי שמחכה להמשך: מקווה שאני אספיק מחר, לא מבטיחה

נרשמתי.. · 22.10.2015 · פורסם על ידי :me before you
זה ממש יפה! תמשיכי היום!

יו תודה! · 22.10.2015 · פורסם על ידי :לונה לאבגוד ;) (כותב הפאנפיק)
המשכתי עכשיו..

ה מושלםםםם · 24.07.2020 · פורסם על ידי :פולי(אנה)
המשך דחוףףףף

תמשיכי · 01.09.2020 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'
זה מושלם

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 520 597 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007