האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הפכים דומים

מאז ומעולם היה לדראקו עניין בהרמיוני גריינג'ר, אך מה קורה כשהעניין הזה הופך למשהו גדול יותר מסתם התרשמות?



כותב: LiorMalfoy
הגולש כתב 25 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 23487
5 כוכבים (4.647) 17 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: דרמיוני/דראמיוני/ דראקו והרמיוני - פורסם ב: 02.11.2015 - עודכן: 18.02.2016 המלץ! המלץ! ID : 6625
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

"הרמיוני, אני לא מבין אותך: כל כך הרבה אוכל יש מולך, ואת מסתפקת בסלט וקוראסון חמאה?"

רון פתח את הבוקר בתהיות לגבי התזונה של הרמיוני.

"רון, אולי מעולם לא פגשת מישהו כזה, אבל יש אנשים שלא צריכים שלושה קילו מזון לארוחת בוקר." היא צחקה וחזרה לדבר עם חברותיה.

כשיצאה מהאולם הגדול בדרכה לשיעור תורת הצמחים, פרוואטי פאטיל תפסה אותה ולחשה באוזנה: "תגידי, שמת לב שמאלפוי הסתכל עליך כל הארוחה?"

"מה?" הרמיוני שאלה בבלבול. 

"נשבעת!" היא הניחה יד על ליבה. "תפסתי אותו חמש פעמים מגניב מבטים לעברך, וכל פעם שהוא קלט שתפסתי אותו הוא מיהר להסיט את עיניו! זה די ברור שלמישהו יש קראש סודי עליך!" היא קרצה בשובבות.

"נו באמת, פרוואטי, אל תהיי מגוחכת!את שוכחת שאנחנו מדברות על מאלפוי? הסלית'ריני ששונא אותי וקורא לי בוצדמית?"

"הכל יכול לקרות." 

"טוב, בכל מקרה," הרמיוני נשמעה מעט חסרת סבלנות. "לא אכפת לי. הוא סתם פוץ נפוח וטיפש."

"אולי הוא פוץ נפוח וטיפש," אמרה פרוואטי. "אבל ראית אותו פעם בלי חולצה?" היא צחקה והתרחקה משם בדילוגים.

הרמיוני גלגלה את עיניה והצטרפה להארי. 

"איפה רון?" היא שאלה אותו.

"אצל מדאם פומפרי." הגריפינדורי ענה. "הוא לא מרגיש טוב, אכל יותר מדי."

הרמיוני פרצה בצחוק.

"מה פרוואטי רצתה ממך?" שאל הארי בסקרנות.

"סתם, שטויות... משהו על זה שלמאלפוי יש קראש עלי." 

"מה?!" הארי נשנק.

"אני יודעת! זה כל כך מגוחך! אין לי מושג מאיפה היא הביאה את זה, הטיפשה." היא חייכה במרירות.

"ואת לא בקטע שלו, נכון?"

"לא, איכס! רק המחשבה עליו מעוניין בי עושה לי בחילה..."

 

היום של הרמיוני התקדם מצויין: גריפינדור הרוויחה 20 נקודות בזכותה, היא קיבלה אישור לבקר את רון במקום שיעור תולדות הקסם, ובזמן ארוחת הצהריים הסתבר שפרופסור ווקטור חולה, ולכן התבטלו גם שעתיים כשפומטיקה.

"תנסה לשרוד בגילוי עתידות." היא הביטה בהארי במבט מתנצל.

"תודה, אני אשתדל. לאן את הולכת עכשיו?"

"לספרייה. אני רוצה לגמור את החיבור באסטרונומיה." 

הארי צחק. "יש לך שעתיים חופשיות, ואת מנצלת אותן לשיעורי בית?"

הרמיוני חיבקה אותו לפרידה ופנתה לכיוון הספרייה.

כשהגיעה לדלת הגדולה עליה היה תלוי שלט 'ספרייה', נכנסה לשם ופנתה לעבר המדפים.

מעבר לשולחן הספרנית ישבה מדאם סמית', המחליפה של מדאם פינס. היא חייכה לעברה, והספרנית המבוגרת החזירה לה חיוך.

שלא כמו מדאם פינס, מדאם סמית' הייתה אישה נעימת הליכות, נחמדה וחייכנית. כיוון שהרמיוני נהגה לבקר בספרייה פעמים רבות יותר מכל תלמיד בהוגוורטס, השתיים חיבבו אחת את השנייה מאוד.

הגריפינדורית התיישבה ליד אחד השולחנות והחלה לכתוב על מערכות כוכבים בגלקסיית אנדרומדה. 

"היי! גריינג'ר! יש לי שאלה: מאחד עד אליך, כמה אני חנון?"

היא הרימה את מבטה וראתה את דראקו מאלפוי מתקרב אליה. שלא כצפוי, חבורת הסלית'רינים שהיו משתרכים אחריו כבדרך כלל לא נמצאו.

"מצחיק מאוד מאלפוי, ואפרופו שאלות- מעניין אותי מאוד אם פרופסור סיניסטרה כבר התקשרה להורים שלך, אחרי שלא הכנת שיעורים כבר שבועיים ברציפות."

מאלפוי פתח את פיו, אך לא מצא מה להגיד וסגר אותו. הוא נעץ בה מבט קרח והתרחק משם.

הרמיוני חייכה בסיפוק. פעם אחר פעם מאלפוי מנסה להוריד אותה למטה, ופעם אחר פעם נכשל. היא ראתה את מדאם סמית' זוקפת לה אגודלים מהצד השני של הספרייה. היא חייכה אליה חיוך קטן.

לפתע, היא חשבה על מה שפרוואטי אמרה לה מוקדם יותר באותו יום, על זה שהסלית'ריני הבלודיני דלוק עליה. יכול להיות הלעג כרגע היה רק ניסיון להשיג תשומת לב ממנה?

'איזו מחשבה מגוחכת.' היא אמרה בליבה ומיהרה להוציא אותה מראשה.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יפה · 14.11.2015 · פורסם על ידי :פרסבת פוראבר !!
מתה על דארמיוני
מתי את ממשיכה???
את כותבת מדהים!!

תודה :) · 14.11.2015 · פורסם על ידי :LiorMalfoy (כותב הפאנפיק)
אני אשתדל להעלות פרק חדש כל שבוע

עאעאעאעאעא · 15.11.2015 · פורסם על ידי :Viva La Vida
אני חולת דראמיוני!!
הפאנפיק מהממם!! תמשיכי כבר ♡♡♡♡♡♡

תודה רבה · 16.11.2015 · פורסם על ידי :LiorMalfoy (כותב הפאנפיק)

זה ממש יפה · 12.01.2016 · פורסם על ידי :הדוויג הינשופית
רק אולי כדי שתשני מ"פרופסור סינסטרה התקשרה להורים שלך" ל"פרופסור סינסטרה שלחה ינשוף להורים שלך" כי תזכרי שראשית, משפחת מאלפוי גאים בהיותם טהורי דם, לכן הם לא משתמשים בדברים של מוגלגים. ושנית, דברים של מוגלגים בהוגוורטס משתגעים כי יש קסם באוויר, לכן לא הגיוני שיוחזק שם טלפון.

למעט האי - דיוק הקטן הזה, הפנפיק מדהים וכתוב בצורה נהדרת!!! כל הכבוד!!!

אופס · 12.01.2016 · פורסם על ידי :LiorMalfoy (כותב הפאנפיק)
חח תודה על התיקון :)
ותודה בכללי♥

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007