האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

דרקון

לפני הוגוורטס, ג'יני ולונה לומדות בבית ספר של מוגלגים. אבל מה יהיה, אם אף אחד לא יקבל את החרב ואת אבן הדרקון? ומה אם, הוא ישתלט ביינתיים? תקראו ותגלו



כותב: חתול על הירח
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3184
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: תחליטו אתם - שיפ: אליס/ג'ון - פורסם ב: 24.11.2015 - עודכן: 22.02.2016 המלץ! המלץ! ID : 6680
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

את הפאנפיק הזה חלמתי בלילה. יש בו חפצים קסומים, ויש בו קסם, אבל אסור לגלות שיש שם קוסמים. זה קצת מסובך, וגם הוספתי כוחות נוספים בשביל הקטע. אה, וגם אני חייבת להגיד שג'יני ולונה הם הקוסמות היחידות שם, וזה מנקודת מבט של ג'יני.

ועכשיו, ללא הקדמות מיותרות, תתחילו לקרוא.


הפסקה.

כולם משחקים מחניים, אפילו לונה.

זה יפה שהיא לא נפסלת, רק חבל שהיא לא מתרכזת ככה בכל השיעורים.

אולי צריך לזרוק עליה כדורים בשיעור, ואז היא לא תצטרך להעתיק ממני את כל שיעורי הבית.

מממ… נראה לי שעליתי על משהו, אני אנסה את זה.

צלצול.

שיעור מתמתיקה זה שיעור מיותר לחלוטין.

המורה מאחרת.

זה טוב או רע?

או, הינה היא נכנסת.

המורה מתחילה לברבר.

אה… רגע תיקון, היא לא מברברת היא אומרת משהו חשוב מאוד: "תלמידים שימו לב, יש לי בשורה. מכירים את כל הסיפורים על הדרקונים? אז יש לנו איזה דרקון אגדי באחת הכיתות. נעול.

אחד התלמידים מד' 3, יהיה הנבחר. כלומר כל אחד מכם יכול. הנבחר יקבל את אבן הדרקון. אבן יפהפייה בצבע אדום. אמור להיות עליה ציור של דרקון. שמתי לב בנים, שאתם לאחרונה נוהגים לזרוק אבנים אדומות על הבנות, אז שימו לב איזו אבן זו, כי זאת יכולה להיות ההזדמנות של החיים שלכם. אלה היו ששים שניות על האבן. עכשיו, עוד משהו בקשר לדרקון, החרב. חרב ג"ל. זאת חרב שמעניקה 3 כוחות על לבעליה. אז מי מיכם שימצא אותם בעורך פלא, יקבל 3 כוחות על. אלה היו ששים שניות על חרב ג"ר . עכשיו, עוד דבר בקשר לדרקון, בן הזוג. נגיד שאת אליס," היא הצביעה על מלכת הכיתה אליס, "תהיי הנבחרת, את תבחרי לך בן או בת זוג לקרב. את בטח תבחרי בג'ון. אז את תעניקי לג'ון כוח על אחד מתוך השלושה שלך, והוא יהיה בעצם עוזרך, במשך יומיים, כי הכוחות של החרב מחזיקים יומיים. אם אף אחד לא יקבל את החפצים, זה אומר שהדרקון ישתלט על בית הספר"

אחרי הכל, מתמתיקה זה לא שיעור עד כדי כך מיותר.



אני יודעת קצרצר, אבל בהמשך יהיו פרקים יותר ארוכים.

הפרק הבא
תגובות

תגיבו אנשים! · 29.11.2015 · פורסם על ידי :חתול על הירח (כותב הפאנפיק)
זה מאוד מאוד כדי, כי אם לא תגיבו, אני לא ממשיכה, ואני רוצה להמשיך, אז אני רוצה שתגיבו! אה, ואני חייבת להוסיף שיש כמה כפתורים כאלה, של דרג והמלץ, ואני אשמח אם תלחצו אליהם. יאללה! אנשים זה לא יהרוג אתכם!

היי.... · 29.11.2015 · פורסם על ידי :פרסבת פוראבר !!

בטעות עשה לי בלי תוכן.... · 29.11.2015 · פורסם על ידי :פרסבת פוראבר !!
אז-קודם כך פאנפיק די נחמד, אבל מה שכן- לדעתי את צריכה לבטא את זה, כי העלילה ( לפחות לדעתי, בלי להעליב כן? )מתקדמת ממש-ממש מהר ולא כל כך הבנתי....
מה שכן-הרעיון די חמוד, מחכה להמשך-אבל את צריכה לקחת בטא לדעתי..

אם...... · 29.11.2015 · פורסם על ידי :פרסבת פוראבר !!
סורי על התגובה המגעילה ממקודם-אני לא מרגישה טוב ומוציאה את זה עלייך.....
אז בכל מקרה-נרשמתי לעדכונים! !!
💗

תודה ו - · 30.11.2015 · פורסם על ידי :חתול על הירח (כותב הפאנפיק)
וזה בסדר התגובה שלדעתך מגעילה... זה פשוט תגובה בונה לא?
ותודה שנרשמת לעדכונים לשני הפאנפיקים שלי:)

אני נרשמת :) · 30.11.2015 · פורסם על ידי :Ohana
זה רעיון חמוד, אני אחכה להמשך :) אני מסכימה עם התגובה שמעליי שהעלילה מתקדמת די מהיר, ואולי כדאי לך לעשות קצת יותר תיאורים ולהסביר את הדברים יותר טוב :)

תודה! · 01.12.2015 · פורסם על ידי :חתול על הירח (כותב הפאנפיק)
ואני אנסה... בעיקרון זה אמור ליהיות כזה לא ברור, כי זה רק הפרק הראשון, זה כאילו כמו הקדמה, ואני רואה שזה לא עבד, אז בפרקים הבאים אני אעשה את זה יותר ברור:)

אני דווקא אהבתי את הקצב · 01.12.2015 · פורסם על ידי :עוף החול הקדמון
אני אוהבת שהעלילה זורמת. בנית מתח ישר מההתחלה, יהיה מעניין לראות איך תתמודדי עם זה ותשמרי אותי מרותקת

זה נחמד · 02.12.2015 · פורסם על ידי :albatraoz
מעניין לאן כל הסיפור הזה יגיע.
אהבתי את סגנון הכתיבה, הסרקסטיות ואת צורת הכתיבה - נקודת המבט שג'יני מספקת.
לא ממש הבנתי את כל הסיפור עם האבן והחרב והדרקון, אז אני מקווה שזה יתברר בפרקים הבאים.
ועוד דבר אחד אחרון - חשבתי שזה בית ספר של מוגלגים. ממתי יש למוגלגים דרקונים וחרבות וכוחות?

תודה ו - · 02.12.2015 · פורסם על ידי :חתול על הירח (כותב הפאנפיק)
הינה התשובה: הם לא יודעים מאיפה זה הגיע. כמו שהאנשים יגיבו לכך במציאות, ככה גם כאן. ושוב תודה

פרק מצוין · 04.12.2015 · פורסם על ידי :HPortalUserr
המשך צריך

תודה · 04.12.2015 · פורסם על ידי :חתול על הירח (כותב הפאנפיק)

יאאי!!! · 06.12.2015 · פורסם על ידי :ג`יני פוטר
זה! פאנפיק! פשוט! מבריק!
ולקחת לי את התבנית!!!
שני גיבורים מהסיפור נפגשים בילדותם והולכים יחד להרפתקאות.

תודה! · 07.12.2015 · פורסם על ידי :חתול על הירח (כותב הפאנפיק)
ו... את שמת לב שיש המשך נכון?

תגובה · 01.01.2021 · פורסם על ידי :אני רוב הזמן נשאר אני
מאוד יפה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007