האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

למה אני?

מימי תלמידת הוגוורטס שנה חמישית נשלחת לעולם אחר כדי לנסות לתקן משהו.
מה היא צריכה לעשות?
ולמה דווקא היא?



כותב: Blue And Red
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 11596
5 כוכבים (5) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: "הארי פוטר" וקצת " מפוצלים" - זאנר: פנטזיה \ רומאנס - שיפ: לא בא לי לגלות לכם D-; - פורסם ב: 02.01.2016 - עודכן: 11.08.2016 המלץ! המלץ! ID : 6791
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הנשיקה המשיכה עוד ועוד עד שמימי ורייג'ן התנתקו ותרועות נשמעו מסביב. מימי מצמצה בעינייה והתבוננה על כולם.

עשרות ילדי בית גריפינדור הריעו להם ומימי הביטה בתמיהה ברייג'ן.. היא שאלה אותו: "ידעת שהם כאן?", " כן," הוא ענה לה. "הייתי צריך ללמד אותם איך להנגיז את עצמם, אבל היה שווה את המאמץ..." מימי דיברה במקומו, " אז ככה היה את הטריק עם האורות..." הוא פנה אליה, "כן, עכשיו בואי נרד למטה לפני שיתפסו כל המקומות בשולחן..." 

 

כשהם הגיעו לאולם הגדול יד ביד נשמעו מסביב קריאות תדהמה מפי כל הבנות שהיו שם, (למעט הבנות של גריפינדור שהיו במועדון בעת הצעת החברות...) והשתררה דממה מוחלטת. כולם כולל הבנים פערו את פיהם כשראו את מי רייג'ן בחר לעצמו. משולחן הסליתרינים קרא דראקו רידל מאלפוי (הבן של סקורפיו, הנכד של דראקו.) בבוז: "דווקא אותה רייג'ן? הייתי בטוח שאתה בחור חכם אבל היא? ממליץ לך לעזוב אותה כמה שיותר מהר. היא לא שווה אותך." "נכון" השיב לו רייג'ן בעוד דראקו מתקרב אליהם, רייג'ן המשיך לדבר: "היא לא שווה אותי. היא שווה מאה כמוני. עכשיו, אתה מוכן להדביק את הישבן שלך לכיסא ולסתום ואם לא לסתום לפחות לעזוב אותנו?" נשמעו צחקוקים ברחבי האולם וכמה ילדים מלמלו "אוהו שורף!!!" מאלפוי התקרב אל רייג'ן ומימי  וזה נראה כאילו הוא מתכוון להטיל קללה על רייג'ן. "מי אתה שתחליט עליי?" שאל מאלפוי על רייג'ן שהשיב לו, "אף אחד אבל פשוט האף הגדול והחטטני הזה קצת מפריע לי. אתה לא חושב מאלפוי?" ובזאת רייג'ן לקח את ידה של מימי והסתובב. לכיוון השולחן. הוא לחש למימי "תתכונני", הוציא את שרביטו ומזל שכך. בשנייה ששניהם שמעו רעש מאחוריהם הם הסתובבו. מימי צעקה " פרוטגו" בדיוק כשרייג'ן צעק "שתק" מאלפוי ואחותו התאומה בלטריקס ניצבו מאחוריהם. בן דודם, ניקולס וונד היה שרוע על הרצפה, משותק מהקללה של רייג'ן. בלטריקס שיחררה את ניקולס כשמאלפוי שיחרר את הפרוטגו. רייג'ן התחיל בקרב עם המאלפויים כשמימי העמידה פנים שהיא בורחת כשבעצם היא עמדה מאחורה ולחשה לעבר מאלפוי "שתק" ואל בלטריקס וניקולס היא לחשה: "אקספליארמוס" וכך תוך עשר שניות השרביטים של בלטריקס וניקולס היו אצלה והשרביט של דראקו אצל רייג'ן...

"נכנעים?" שאלה מימי "אוקיי בסדר רק תעוררו את דראקו ותחזירו לנו את השרביטים..." רטנו בלטריקס וניקולס. מימי החזירה להם את השרביטים ורייג'ן העיר את דראקו.

הילדים שצפו בהם התחילו להריע ולמחוא כפיים. בדיוק אז נכנסו המורים לארוחה וכשהם ראו את רייג'ן העוזר לדראקו לקום ואת דראקו הרוטן שהוא לא צריך עזרה, ישר ראש בית סליתרין התחיל להוריד נקודות לגריפינדור. "מאה נקודות יורדות לגריפינדור על הפלה של דראקו מאלפוי על הרצפה ועוד מאתיים על זה שלפי מה שאני רואה גברת מימי הצעירה גנבה לו את השרביט."

ואז ראש בית גריפינדור התחילה לדבר. "התלמידים של גריפינדור לעולם לא היו מתעללים באדם אחר אלא לשם הגנה. כנראה שדראקו עשה להם משהו. אז חמש מאות נקודות יורדות לסליתרין נושאים נקודות עולות לגריפינדור על זה ששבוע שלם הם השלימו עבודות בקביעות."

מימי יכלה להישבע שחיול עולה על שפתיהן של ניגיה וראקיל הפרופסורים למנהיגים של הבתים הפלפאף ורייבנקלו. 

"עכשיו כולם לגשת לאכול ושיהיה בתאבון" אמרה נירוונה ראש בית בית גריפינדור. 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

אאעאעאעאע · 03.01.2016 · פורסם על ידי :this is my world
מושלמי!!!!!!!!!!
המשכי דחופי!!!!!!!!!!!!

תודה😘 · 03.01.2016 · פורסם על ידי :Blue And Red (כותב הפאנפיק)
תמיד אות דבר...

יש לי כבר המשך · 03.01.2016 · פורסם על ידי :Blue And Red (כותב הפאנפיק)
אבל אני אמשיך מחר...
בכוונה *צחוק מרושע*

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007