האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

בת אתנה, בן פוסידון

הפאנפיק על פרסי ג'קסון. אם תרצו לדעת יותר, תקראו.



כותב: Killian Jones
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 10892
5 כוכבים (4.833) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: מתח? - שיפ: אנבת'\פרסי, ג'ייסון\פייפר, ליאו\קליפסו, הייזל\פרנק ועוד כמה שאני לא אגלה - פורסם ב: 11.01.2016 - עודכן: 09.07.2016 המלץ! המלץ! ID : 6814
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אין ברצוני להרוויח מפאנפיק זה רווח כלכלי, והזכויות שמורות לריק ריירדן שיצר את העולם המופלא הזה.

~~~

אנבת':

אנבת' ישבה על החוף לצד פרסי. "סוף סוף קצת שקט, אה, מוח אצה?" היא שאלה אותו.

פרסי צחק וחיבק אותה. "אף פעם לא יהיה לנו שקט. אנחנו חצויים."

היא נאנחה. "אתה חייב להרוס את הרגע?"

פרסי שיחק עם החול. "שמעת מפייפר וג'ייסון? הייזל ופרנק? ניקו? ריינה?"

"את פייפר וג'ייסון ראיתי לפני שבאתי, ואתמול דיברתי עם ריינה באיריס-נט. אני לא יודעת מה עם השאר." אנבת' התקרבה אל פרסי ונישקה אותו. ואז הכל נהרס, כמובן. מכיוון המים נורה חץ שפגע בבטנו של פרסי. "פרסי!" צרחה אנבת' והוציאה את החץ מבטנו. הוא עדיין נשם.

חץ נוסף נורה, אבל הפעם אנבת' הייתה מוכנה; היא שלפה את הפיגיון שלקחה ממחנה החצויים וחתכה את החץ. "הראה את עצמך!" היא צעקה על המים, מעשה טיפשי למדי, אלא אם כן אתה חצוי.

דמות התגבשה מתוך המים. "אנבת' צ'ייס בת אתנה, איני זקוק לך. אם תרצי, תוכלי לברוח. אני זקוק רק לחברך." אמר הענק פוליבטוס.

 

פייפר:

פייפר כמעט שחכה את ליאו, עד שהוא הופיע מולם בהודעת איריס-נט בזמן שהיא וג'ייסון טיילו בחוץ.

"ליאו!" היא קראה בהפתעה. "אתה-אתה לא מת?"

"את נשמעת עצובה, מלכת היופי." ליאו ישב על גב הדרקון פסטוס, שליאו החזיר בדרך כלשהי את גופו. לצידו של ליאו ישבה נערה. קליפסו, כנראה.

"אני-כלומר-ליאו!"

ג'ייסון צחק. "אז שרדת איך שהוא את הפיצוץ, ועפת לקחת את החברה שלך."

"כן, זו קליפסו," ליאו החווה בידו על הבחורה שלצידו. "ולא כדאי לכם לעצבן אותה."

קליפסו הזעיפה פנים. "ליאו-" פייפר לא הצליחה לשמוע עוד, מפני שהתמונה נעלמה.

"טוב, יש חדשות רעות וחדשות טובות," הכריז ג'ייסון. "החדשות הטובות הן שליאו בחיים והוא מאושר. החדשות הרעות הן שפרסי ואנבת' היו אמורים לחזור כבר. ואנבת' אף פעם לא מאחרת."

 

פרנק:

פרנק בדיוק סיים את ארוחת הצהריים שלו במחנה יופיטר, שהייזל רצה אליו. "פייפר וג'ייסון צריכים אותנו," היא הודיעה בלחץ. "קרה משהו לאנבת' ופרסי."

פרנק פנה אל ריינה. "ריינה, אנחנו צריכים לעזוב. פרסי ואנבת' בצרות."

ריינה הנהנה בכובד ראש. "אני אסתדר."

כעבור חצי שעה נחת פרנק-העיט ביער גדול לצד ג'ייסון ופייפר. "פרנק, קח אותנו לחוף ברייטון, זה חמש דקות מכאן אם עפים." אמרה פייפר במהירות ותיפסה על פרנק-העיט. ג'ייסון טיפס אחריה.

פרנק נחת על חוף גדול, ומיד שינה את צורתו לבן-אדם. "שם!" הוא צעק והצביע על הקצה השני של החוף, בו ניסתה אנבת' להילחם בענק כלשהו. הרביעיה רצו לשם.

 

אנבת':

אנבת' הסתערה על העק פוליבטוס והצליחה לגרום לא לחתך ברגל, אבל זה נרפא מיד.

"רק חצוי ואל יחד יוכלו להרוג ענק," אמר פוליבטוס. "ועכשיו, ברשותך, אני אקח את בן פוסידון."

אנבת' הסתערה בשנית, אבל פוליבטוס הרים את פרסי המעולף ונעלם, לא לפני שהספיק לומר, "החבר שלך ימות ביסוריים. הוא ישכב בתוך מים מורעלים ימים שלמים, עד שימות."

 

הייזל:

הייזל רצה עם שלושת חבריה אל עבר אנבת', פרסי והענק, אבל הם איחרו את המועד; הענק פוליבטוס נעלם יחד עם פרסי, והשאיר את אנבת' על החול, צורחת ובוכה.

"אנבת'," הייזל יד על כתפה, אבל היא התנערה ממני.

"פרסי..." אנבת' המשיכה לבכות.

"אנבת', אנחנו נחזיר אותו." אמרה פייפר. הייזל לא ידעה עם החדירה בקולה דיבור הקסמה, אבל גם אם כן, לא נראה שזה השפיע על אנבת'.

אנבת' חטפה את הפיגיון שלה ופצעה את עצמה בזרועה.

"אנבת'!" קראתי וחטפתי ממנה את הפיגיון.

"פרסי... תהרגו אותי פשוט. אין לי סיבה לחיות..."

"ג'ייסון, אתה חושב שתוכל לעוף עם אנבת' למחנה החצויים? זה עשר דקות מכאן." הייזל שאלה אותו.

ג'ייסון הנהן.

"אני ופייפר נעוף על פרנק." הודעתי ועליתי על פרנק ששינה את צורתו לנשר גדול. 

הפרק הבא
תגובות

המשךךךךךךךךךךךך!!!! · 11.01.2016 · פורסם על ידי :חתולת בר

המשךךךך · 12.01.2016 · פורסם על ידי :לאונורה רייבנקול

נחמד · 12.01.2016 · פורסם על ידי :נוגה רן
כתיבה ממש טובה ומעניינת.
אני מקווה שההמשך יגיע מהר!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007