האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד


HPortal מרכין ראשו לזכר ששת המיליונים

מממנים


לא סתם חצוי דם

כולם חושבים שהם יודעים למה הוא קרא לעצמו 'הנסיך חצוי הדם' אבל אף אחד לא באמת יודע...



כותב: רייצ'ל לונה וויזלי
הגולש כתב 9 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 7049
5 כוכבים (4.875) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: פרסי ג'קסון והארי פוטר - זאנר: הרפתקאות? - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 31.01.2016 - עודכן: 05.01.2017 המלץ! המלץ! ID : 6878
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 מגיע קרדיט לתום פרסיבת' פוראבר שגורמת לזה להיות ארוך וטוב יותר!

נ.ב. גיליתי איך שמים קו מפריד!


 

 

סוורוס התרוצץ הלוך ושוב ברחבי המחנה ובראשו עוד הדהדה השיחה המוזרה שלו עם כירון.
*פלאשבק*
"אל תדאג אם כל מיני דברים מוזרים יקרו לך. אפילו אם הם מוזרים יחסית למחנה. אוקיי?" סוורוס הנהן בלהיטות, הוא היה כבר מסוקרן לשמוע על מה בדיוק כירון מדבר. "אתה צריך כבר מחר לנסוע ללונדון, אתה תשהה שם זמן מה. אני יודע שזו התראה קצרה, אבל אתה תלך לבית ספר אחר, מיוחד. בית ספר לקוסמים. אתה קוסם, סוורוס."
*סוף פלאשבק*
"על מה כירון רצה לדבר איתך?" שאלה ג'וליה, שהתחילה ללכת לידו. מרוב שהיה טרוד במחשבות בכלל לא שם לב שהגיעה.
"מתברר שאני נוסע מפה. מחר בבוקר." אמר באדישות.
"מה?! לאן? למה?" שאלה ג'וליה המופתעת, מחישה את צעדיה. 
"אני הולך ללמוד בבית ספר. לא, בפנימייה. פנימייה מיוחדת לילדים מיוחדים," חייך בעגמומיות. 
ג'וליה הנידה בראשה לשלילה ונעמדה במקומה, ממאנת להמשיך. "אבל זה לא יכול להיות, אף חצוי לא הלך לפני לפנימייה. בעיקר לא חצוי ש..." היא השתתקה במהירות והביטה בסוורוס בבהלה קלה. 
"כן ג'וליה, אני יודע." נהם בשקט והתיישב בכבדות על האדמה. "החצוי המסכן והלא-יוצלח, ללא משפחה, חברים או כישרון, יוצא ללמוד בפנימייה יוקרתית. מפתיע, לא?" שאל בסרקסטיות אכזרית. 
"אויש, נו, אתה יוודע שלא לזה התכוונתי!" אמרה בכעס "סוורוס, אתה כבר לא אותו בנאדם. מה יש לך?השתנית. ותאמין לי שלא לטובה." היא הסתובבה בזעם בפעם השנייה באותו היום-או השלישית? סוורוס כבר לא היה בטוח-והלכה במהירות, משאירה את סוורוס המהורהר לבדו.

לקראת הערב סוורוס חזר לחדר, וארז את הדברים בזמן שהשאר היו בארוחת הערב. 'רק עוד לילה. רק עוד לילה אחד ואני עף מפה. ג'וליה היא היחידה שגרמה לי להישאר פה. אבל עכשיו אף אחד לא ימנע ממני את זה' חשב וסגר את המזוודה בטריקה.

אחרי טיסה ארוכה על פגסוס והליכה קצרה הוא הגיע ללונדון. הוא חיפש את הפונדק 'הקלחת הרותחת' שבו היה אמור לפגוש את אחד המורים מהבית ספר, שאמור לעזור לו לקנות את הציוד הדרוש.
הוא ראה פונדק עלוב למראה, שרוב האנשים עברו על פניו כאילו לא היה קיים. הוא ניחש שזה הפונדק הנכון וחיכה.
אחרי זמן מה הוא ראה אדם עם זקן ערמוני שהגיע לו כמעט עד המותניים, האדם הזה התקרב אליו. " שלום סוורוס. אני אלבוס דמבלדור, המנהל של הוגוורטס, הבית ספר שאליו תלך." הוא דיבר אל סוורוס כאילו הכיר אותו מאז ומתמיד. "איך אתה יודע מי אני?" שאל סוורוס בחשדנות, אך דמבלדור רק קרץ והמשיך לתוך הפונדק "בוא אחרי" אמר ונכנס.
מבפנים הפונדק לא היה פחות עלוב. היו בו הרבה אנשים עם גלימות וכובעים מחודדים. "שלום לך דמבלדור" חייך אחד מהאנשים שמאחורי הבר " מה תרצה לשתות?" "אני בענייני עבודה סונפיס, אבל בפעם אחרת" אמר בחיוך, סונפיס נראה קצת מבואס אבל המשיך לנגב כוסות. עוד כמה אנשים בירכו את דמבלדור בדרכו לדלת האחורית. יצאנו לסמטה מאחורי הפונדק, ודמבלדור נקש מספר פעמים על נקודות שונות בקיר, והקיר זז! 'אדיר!' חשב סוורוס בעוד הקיר זז ופתח רחב נפער בתוכו. 
אחרי שהסתובבו זמן מה וקנו ספרים, שרביט, נוצה וקולמוס, הם התיישבו בבית קפה קטן, ודמבלדור הזמין בירצפת לשניהם. "בירצפת?" שאל סוורוס מבולבל "אתה הראשון שמגיע להוגוורטס שהוא לא רק קוסם, זה מאוד נדיר. אסור לך לספר לכל אחד שם את זה כן?" דמבלדור דיבר כאילו לא שמע כלל את שאלתו של סוורוס, סוורוס הנהן בכובד ראש. הוא לא התכוון לספר לאף אחד. 

לקראת הערב דמבלדור לקח אותו לפונדק (שעכשיו נראה הרבה יותר מזמין ממקודם) והזמין לו חדר לשבוע הקרוב. "אתה לא מדבר פה עם אף אחד על שום דבר שקשור לבית הקודם שלך, ברור?" שאל דמבלדור בתקיפות. סוורוס הינהן, הוא כבר היה עייף ורצה לישון. "אני לא יראה אותך עד היום הראשון ללימודים. הוצאתי לך כסף ממה שאמא שלך השאירה לי, השתמש בו בחוכמה" דמבלדור הסתובב ויצא מהחדר. סוורוס החליף בגדים ונרדם ברגע שהניח את ראשו על הכרית. 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

פשוט. מושלם. · 07.02.2016 · פורסם על ידי :הדוויג הינשופית
רעיון גאוני! כתיבה מושלמת! מושלם! המשך!

מהמםם · 08.02.2016 · פורסם על ידי :שחר וישנגרד
יואו זה מוווווווווווושלם!!!!
המשך דחווווף

אדיר!!! המשך!!! · 08.02.2016 · פורסם על ידי :חתולת בר

תודה! · 08.02.2016 · פורסם על ידי :רייצ'ל לונה וויזלי (כותב הפאנפיק)
^-^

מדהים · 11.02.2016 · פורסם על ידי :ג`יני פוטר

נתקע לך משפט באמצע · 11.02.2016 · פורסם על ידי :ג`יני פוטר
אני אבטא לך את ההמשך מחר,אני פשוט חייבת ללכת....
סורי

אני כלכך מצטערת... · 12.02.2016 · פורסם על ידי :פרסבת פוראבר !!
יואו רייצ'ל סליחהסליחהסליחה שלא שלחתי לך את החלק השני (למרות שהפרק הזה מושלם גם בלי הביטוא שלי, בכלל לא מבדילים מה מבוטא ומה לא ^-^) ואני מבטיחה לך שזה לא יקרה שוב ושאני לא אעלם יותר ככה.... יואו עכשיו אני עם רגשותאשם, איי אם סו סורי....
בכל מקרה, אחרי כל ההתבכנויות שלי,
פרק מושלם
סיפור מושלם
את כותבת מושלם!

ממממממוווווווווווששששששששלללללללללללםםםםםםםםםםםם · 18.02.2016 · פורסם על ידי :Blue And Red
המשך! מיד!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007