האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

נס חג המולד

הארי נשאר לבדו בהוגוורטס בחופשת חג המולד, ובטוח שבלי חבריו הזמן יעבור כמו נצח, אך כשנודע לו שמישהו אחר מצטרף אליו, כל העניין נעשה מעניין מאוד...



כותב: LiorMalfoy
הגולש כתב 25 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 18165
4 כוכבים (4.333) 15 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: Nc17 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: דרארי/הארקו/הארי ודראקו - פורסם ב: 19.02.2016 - עודכן: 22.05.2016 המלץ! המלץ! ID : 6948
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

הארי התעורר לרחש הסופה שבחוץ.

הערב היה ערב חג המולד, והוא לא יכל לחכות לסעודה הענקית שמצפה לו.

נותרו עוד תשע שעות עד שיצטרך לרדת לאולם הגדול, ולכן החל לעטוף את המתנות לחבריו: לרון הוא שלח ספר של קבוצת הקווידיץ' האהובה עליו, חתום על ידי כל חבריה; להרמיוני הוא קנה ערכת עטי נוצות יוקרתיים, שבמשך כל החודש התלוננה על כך שהיא רוצה אותם, אך הם יקרים מדי; ללונה דאג לתמונה גדולה של חד קרן רוכב לעבר השקיעה, שהיה בטוח שתמצא חן בעיניה.

להארי היו מתנות רבות לשלוח, לכן עד שגמר לסדר אותן ולכתוב ברכות לכולם, נותרו עוד שבע שעות לארוחה.

הגריפינדורי ארז את כל המתנות ויצא לעבר הינשופייה בכדי לשלוח את כולן. כשהגיע למגורי הציפורים, עופפה לעברו תנשמת לבנה יפייפיה והתיישבה על ידו, מביטה בו בעינייה הגדולות והצהובות.

"היי, הדוויג." חייך הארי. בתגובה, היא החלה ללעוס בעדינות את אפו. 

"אני צריך ממך טובה." הוא אמר. "תוכלי למצוא את מולי וויזלי ולתת לה את זה? זו מתנת חג המולד של רון ואני צריך שהוא יקבל אותה מחר בבוקר." 

הציפור התבוננה בו במבט מלא משמעות וקפצה מידו. הארי צפה בה עפה בשמיים האפורים, כשהחבילה הצהובה קשורה לרגליה.

הנער החל לחלק מתנות לשאר הינשופים, ולכל אחד נתן הוראות לאן ומתי להגיע. כעבור שעה כבר עופפו שלושים ינשופים אל מחוץ להוגוורטס.

"ווהו, פוטר, תשאיר קצת גם לאחרים."

הארי הסתובב והופתע לראות מאחוריו את דראקו מאלפוי.

הבלונדיני גיחך למראה פרצופו והלך לעבר ינשוף חום גדול, אשר עמד בשקט מופתי והביט בשניהם.

"אז חשבתי על זה," אמר מאלפוי כשגבו מופנה לגריפינדורי. "אני רוצה שנפסיק לריב, רק לחופשת החג. במילא אין פה אף אחד שינעץ בנו מבטים."

שחור השיער שתק. הרבה זמן הוא חלם על היום שבו אויבו יבקש להפסיק לריב, והנה הוא הגיע, אבל איך הוא אמור להגיב?

"אז מה אתה אומר? אתה מסכים?"

הארי חשב מעט, ולבסוף הנהן קלות בראשו.

דראקו חייך וחזר להפנות את תשומת ליבו לציפור.

פוטר החל לצאת באיטיות מהינשופיה, אך בשנייה שחצה את הפנייה, החל לרוץ. הוא הרגיש שהוא אינו מסוגל לסבול את ההליכה האיטית. 

כשהגיע לחדרו, החל לקפוץ על המיטות ולצחוק באושר: מאלפוי בעצמו נתן לו תירוץ לדבר איתו!

לאחר כמה דקות, הארי נרגע ונשכב על מיטתו האישית, מתנשף. 'אני חייב לכתוב על זה לרון.' הוא חשב וקם לעבר שולחנו. הגריפינדורי החל לכתוב מכתב ארוך, בו תיאר את כל אירועי הבוקר, אך באמצע הכתיבה הוא נעצר: מאלפוי בסך הכל ביקש שהם יפסיקו לריב, זה לא שמשהו מדהים קרה ביניהם. הוא וודאי יזם זאת כיוון שהוא רוצה חג מולד רגוע, לא כי הוא מחבב את הארי.

הוא החליט לשרוף את המכתב ולא לספר לאיש, בנתיים. 'אם יקרה משהו, אכתוב מיד לרון.' הבטיח לעצמו.

הנער הביט בשעון: רק עוד ארבע שעות לארוחה!

הוא גמר את סידוריו האחרונים והחל להתארגן, במחשבה שהאוכל יהיה הדבר היחיד המלהיב הערב.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

המשךךךךךךךךךךךךךךך · 28.02.2016 · פורסם על ידי :BOB THE MINION

המשך?! · 29.02.2016 · פורסם על ידי :Candy.c
כשה להחליט ודי מוזר אבל המשך משהו שכדאי לקרוא

הלו · 29.02.2016 · פורסם על ידי :LiorMalfoy (כותב הפאנפיק)
אני יודעת שבפרקים הראשונים זה קצת משעמם, אבל מבטיחה שבפרק הבא הדברים מתחילים להתחמם....

איזה חמוד זה!!! · 08.08.2016 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD

שוב שלום · 16.11.2021 · פורסם על ידי :פרסבת
אני כותבת עוד תגובה, כי אני יודעת שזה כיף לקבל כאלה. אולי אני אפילו אשלח ינשוף :)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007