האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

עולמות מקבילים

מה קורה כאשר תלמידי שיבוסן נשלחים אחרי חצוי שחשב שכול צרותיו נגמרו?



כותב: bareket
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2963
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג'קסון, גיבורי האולימפוס וסול איטר - זאנר: הרפתקאה - שיפ: בעיקר פרסבת' אבל גם פרייזל, קליאו, ג'ספר והפתע בהמשך. - פורסם ב: 27.02.2016 - עודכן: 26.04.2016 המלץ! המלץ! ID : 6986
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

 

כול הזכויות שמורות לריק ריירדן וליוצרים של סול איטר

 


שלום אני מאקה ואני אדונית לחרמש,

אני מתכוונת לספר לכם על מה שקרה כאשר פגשנו בבחור בשם פרסי ג'קסון.

המלחמה נגד אל השדים אשורה עברה לפני חודשים ובית הספר כבר חזר לשיגרה הרגילה שלו.

אל המוות שלח אותנו לחפש מישהו בשם פרסי ג'קסון בעיר ניו יורק, הוא אמר שהוא שלח כל מיני מורים למשימה הזו וכולם נכשלו בה.

אבל לא משנה כמה ניסינו והתעקשנו הוא לא הסכים לספר לנו שום דבר בנוגע לפרסי- חוץ מזה שצריך להביא אותו לשיבוסן בחיים.

בסופו של דבר הסקרנות גברה עלינו והסכמנו לעשות את זה כדי לקבל תשובות בעצמנו.

הוא שלח אותנו לשם בשיטה מיוחדת שהמציא קצת אחרי המלחמה, שיטת ה"מעבר דרך המראות" המובילה אל המקום שאליו רצית להגיע.

אנחנו כבר אחרי שבוע של חיפושים בעיר ניו יורק, בחיפושים אינטנסיביים אחר פרסי וכבר התחלנו להתייאש.

בנושא ממש לא קשור- המקום הזה ,ניו יורק, ממש שונה מהבית שלנו בשיבוסן: העיר בנויה ממש אחרת מכפי שאנחנו רגילים, אבל מה שהכי שונה זה השמיים- בגלל השמש והירח שאין להם פרצוף בכלל והם סתם תלויים שם ולא עושים כלום.

 

בכל מקרה, בחזרה לנושא שלנו...

הגענו לסימטה צדדית חשוכה וריקה כמעט לגמרי, אך שם, באמצע הסימטה, אדם שאיבד את דרך הישר, תקף אותנו כדי לאכול את נשמותינו ולהתחזק.

סול, הפך לחרמש. נלחמנו בו באדם הזה, חוסמים ואז תוקפים ומתחמקים כדי לא להיפגע מסכין המטבח שלו, פגעתי בו וסול חזר לצורת האדם שלו ואכל את נישמתו.

"תודה על הארוחה" אמר סול.

"בשימחה." עניתי מחייכת אליו.

"54 ביצי שד נוצחו נישארו רק עוד 45.זה ממש קול"חישב סול בקול.

'כן, אני שמחה שלפחות הרווחנו ביצת שד מכל הסיפור הזה...' חשבתי לעצמי כאשר שמעתי קול של צעדי ריצה.

שביב תקווה התעורר בי ורצתי ליראות אולי זה פרסי ג'קסון.

לא ידעתי איך אדע שזה באמת הוא אבל תיארתי שהוא ייראה שונה או שההילה שלו תהיה שונה בצבע שלה או בצורה שלה.

הגעתי לקצה הסימטה וראיתי את הגב של נער שנראה בערך בגיל שלנו, הוא היה שזוף והיה לו שיער שחור ופרוע.

באופן כללי הוא נראה נער רגיל לחלוטין אבל כאשר הסתכלתי על ההילה שלו לא האמנתי למראה עיניי- ההילה שלו היתה יותר גדולה ויותר חזקה מכול הילה אחרת שראיתי בחייים שלי- יותר משל שטיין ויותר משל הילד מוות.

להילה שלו היה צבע ירוק ים והיתה עליה תבנית של קילשון מוזר, ההילה נראתה כמעט עתיקה מידי בשביל ילד בן 19 בערך.

סול הגיע וככל הנראה ראה את ההפתעה על הפנים שלי כי הוא שאל: "מה קרה?"

"הנשמה שלו... היא פשוט ענקית בשביל אדם רגיל, זה חייב להיות הוא, זה חייב ליהיות פרסי ג'קסון." עניתי מעכלת את המידע בעצמי.

נראה שסול עיכל את זה מהר יותר ממני בגלל שהוא ניער אותי ואמר: "כדאי שנעקוב אחריו את יודעת, אחרי הכול המשימה שלנו היא להביא אותו לשיבוסן..."

ניערתי את ראשי והתחלתי לרוץ אחרי פרסי כאשר סול עוקב אחריי מוכן להפוך לחרמש בכל רגע שצריך.

בזמן הריצה חשבתי על האפשרויות שיש לנו- ואין לנו הרבה כאלה. הבנתי שהסיכוי הכי טוב שלנו הוא להפתיע אותו... אחרי הכל בן אדם עם הילה כמו שלו חייב להיות ממש טוב בלחימה, אם הוא קיבל את האימון המתאים, ואני לא מוכנה להסתכן.

הגענו למבנה שפרסי ניסה להיכנס אליו, יהיה יותר קשה להפתיע אותו בפנים ולכן אמרתי לסול להפוך לחרמש וזרקתי אותו על פרסי מקווה שלא אהרוג אותו.

סול פגע בראש שלו וישר התחיל לרדת לו דם מהראש, אבל החדשות הטובות הן שלא ירד לו הראש.

סול הפך בחזרה לבן אדם, אבל במקום לתפוס את פרסי ולסיים עם זה, הוא פשוט בהה בנקודה מסויימת במרחק.

הזזתי את הראש כדי ליראות על מה הוא מסתכל בדיוק בזמן כדי להבחין בילדה בלונדינית יוצאת בריצה מהבניין וצועקת "פרסי!!!".

בדיוק אז הזמן כמו האט וראיתי אותה מוציאה מהחגורה שלה משהו שנראה כמו חרב לבנה, אחרי הילדה היו עוד חמישה נערים כולם חמושים ורצים לכיוון שלנו, זה הספיק כדי לנער אותי... הזמן חזר למצב רגיל, ראיתי את סול מרים את פרסי שכנראה בשלב מסויים התעלף מאיבוד הדם.

התחלנו לרוץ מנסים ליברוח מחבורת הנערים המשוגעים שרודפים אחרינו- ברצינות מי לוקח כלי נשק לכל מקום?!

אחרי הכל, לא יכול להיות שהמקום הזה הוא עוד מקום שבו מתאמנים אדונים ונשקים.

אחד מהם החזיק קשת והתחיל לירות אלינו חיצים שכוונו היטב אבל הפסיק לירות מהם כאשר אחד מהם כמעט פגע בפרסי כשסול הגביר את מהירות הריצה שלו.

הגענו לסימטה בה ראינו את פרסי לראשונה ונכנסנו פנימה, התקשרתי במהירות אל אל המוות.

הוא ענה כעבור כמה שניות שנידמו כמו שעות, בעוד הילדים המוזרים ניכנסו לסימטה וסגרו עלינו, אחד מהם היתקדם אלינו בתעופה!

לא היה לי זמן לזה עכשיו.

"אל המוות אנחנו צריכים שתאסוף אותנו. עכשיו!!"אמרתי מנסה להתרחק כמה שיותר מהילדים שכמעט הגיעו אלינו.

רגע קצר לפני שהילדה הבלונדינית שיפדה אותי, המראה בלעה אותנו והיינו בדרך לבית לשיבוסן.

"פרסי!!!!" שמעתי את הצעקה של הילדה הבלונדינית רגע לפני שיצאנו בצד השני של המראה במקום בטוח.

 


 מקווה שיצא טוב.

זה הפאנפיק הראשון שלי אז תרחמו.

אשמח לישמוע ביקורת בונה...

הפרק הבא
תגובות

יפה! למרות שאני לא מכירה סול איטר... · 03.03.2016 · פורסם על ידי :חתולת בר

כן אני יודעת · 03.03.2016 · פורסם על ידי :bareket (כותב הפאנפיק)
לא הרבה אנשים מכירים את זה...
אבל אני שמחה שאת אוהבת:-)

מהמם · 04.03.2016 · פורסם על ידי :Determinate
תמשיכי!!!

המשך בדחיפות · 22.03.2016 · פורסם על ידי :Candy.c

סורי שלוקח לי המון זמן להעלות עוד פרק · 17.04.2016 · פורסם על ידי :bareket (כותב הפאנפיק)
אני ממש מצטערת שלוקח לי כול כך הרבה זמן להעלות עוד פרק, היו לי כמה ניסיונות להעלות אבל בכול פעם מחדש מה שרציתי להעלות נמחק... אנסה להעלות את הפרק הבא בהקדם האפשרי.
אני מודה לכם על הסבלנות =)

יש! יש יש יש יש יש!!!!!! · 09.05.2018 · פורסם על ידי :פרסי ג'קסון ואנבת' צ'ייס

אחלה פרק · 11.11.2023 · פורסם על ידי :פרסבת' פוראבר😍
תכלס אנלא מכירה סול איטר אבל זה נראה ממש טוב. אני ככ רוצה שפרסי ירביץ להם את נשמתו היהיהייהי

אחלה פרק · 11.11.2023 · פורסם על ידי :פרסבת' פוראבר😍
תכלס אנלא מכירה סול איטר אבל זה נראה ממש טוב. אני ככ רוצה שפרסי ירביץ להם את נשמתו היהיהייהי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007