האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


סשה



כותב: Danielle Weasley
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 6762
2 כוכבים (2.083) 12 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר והנסיך חצוי הדם - זאנר: רומאנס, הרפתקאות - שיפ: חסוי - פורסם ב: 19.12.2009 - עודכן: 18.01.2010 המלץ! המלץ! ID : 712
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"טוב, בואי נזדרז כדאי שלא נפספס את הרכבת." אמרתי.
"אחלה, בואי." אמרה דיאנה בעצבנות.

עלינו על הרכבת, ושתינו התפזרנו. היא הלכה לתפוס תא פנוי ואני הלכתי לתא המדריכים.

אתם בטח שואלים למה דיאנה לא מדריכה? זה בגלל האפילפסיה שלה. בתחילת שנה שעברה בחרו בה להיות מדריכה, אבל באיזה לילה היא יצאה לאיזה משמרת, והיא קיבלה התקף אפילפסיה ודמבלדור החליט שמסוכן בשבילה להדריך והחליף בינינו.

אז כשנכנסתי הרמיוני קפצה עלי בחיבוק דוב.

הרמיוני היא אחת מחברותי לחדר, עם דיאנה, פרווטי ולבנדר.

אני, הרמיוני, הארי ורון החברים הכי טובים משנה ראשונה.

הרמיוני היא החברה הכי טובה שלי, אפילו יותר מדיאנה.

התחבקתי גם עם מרין – חברה שלי מהפלאפף , בעוד רון מסתכל עלי במבט קר.

רון שונא אותי מאז שהוא פיתח את הגוף שלו כדאי שאני אשים עליו, ובאמת שמתי – אבל זרקתי אותו אחרי חודשיים (בערך במאי של שנה חמישית – ז"א שנה שעברה) בשביל אמט דיגורי.

התכוונתי לזרוק את אמט, אבל כל תלמידות הוגוורטס ירצו להרוג אותי.

או שבעצם הן ישמחו, כי האח הקטן של סדריק דיגורי, שחתיך לא פחות ממנו פנוי.

דיאנה כעסה עליי שאני יוצאת איתו, אבל זו אשמתי שהוא רוצה אותי ולא אותה? היא תמיד אהבה אותו, אבל הוא כ"כ התאמץ שנהיה ביחד אז היא וויתרה עליו.

אז הרכנתי מבטי ולא העזתי להביט בעיניו של רון – כיוון שפגעתי בו כ"כ.

לפתע אמט נכנס לתא המדריכים עם חיוך ניצחון נשוח על שפתיו.

הוא קפץ עליי והדביק לי נשיקה – עד שהצלחתי להתנתק ממנו אמרתי לו שאני צריכה לדבר איתו.

 

(לשים את השיר ברקע ואז להתחיל לקרוא: http://www.youtube.com/watch?v=a4XyjVqnIKk)

לקחתי אותו לרציף כיוון שנשארו עוד 10 דקות ליציאה.

"אז מה, רוסיונת שלי. מה רצית?" אמר והרחיב את חיוכו.

"אמממ... אמט, תקשיב. אני לא יכולה להמשיך איתנו. אני כל יום פוגעת בדיאנה ו..."  הוא קטע אותי,

"חשבנו שעברנו על זה, היא רוצה אותי, אני לא אותה. אני רוצה אותך, ואת אותי. נכון רוסיונת?" אמר בחיוך זחוח.

"אמממ... אני לא אוהבת אותך יותר. אתה מניאק ואני רוצה להיות קצת לבד. תנסה להתחיל עם דיאנה, היא הרבה יותר שווה ממני." אמרתי בניסיון להצדקות.

"אני רוצה אותך! את שלי ואני שלך!" אמט הרים את קולו.

"לא! אני איתך גמרתי! אני לא יכולה לפגוע בכ"כ הרבה אנשים! אני לא יודעת איך אתה כן! כשהייתי עם אדם החבר הכי טוב שלך, לא היה אכפת לך לגנוב אותי ממנו!" צעקתי עליו.

כמה ראשים הסתובבו אלינו, אז הורדתי את קולי.

"אני מצטערת, אני לא רוצה אותך כרגע. אולי בהמשך." לחשתי לו.

"לא,  רוסיונת.. אני כ"כ אוהב אותך! אל תעזבי אותי בבקשה!" אמר בתחנונים.

"אני לא יכולה יותר! אני כ"כ מבולבלת! ואני יודעת שאתה בוגד בי עם סרינה" אמרתי והלכתי משם.

נכנסתי לתא המדריכים והרכבת החלה לנסוע. מעט אחרי נכנס אמט וניסה לשים את ידו על מותני בעוד הוא מסתכל על שאר הבנים בקרון במבט מטורף.

השתחררתי מאחיזתו והלכתי לשבת לבד אל מול החלון.

הוא התיישב לידי וליטף אותי בלחי. הדפתי אותו ממני והוא עף אחורה.

על פרצופו עטה הבעה מפחידה.

"אל תפתח את זה פה. נמאס לי שכל הקנאיות האלה מרכלות עליי. וגם נשבר לי ממך. אנחנו לא קשורים יותר!" אמרתי והוא ניסה לנשק אותי "עזוב אותי! לך מכאן!" אמרתי ורצתי אל המסדרון בבכי.

לפתע נתקלתי במשהו ונהדפתי אחורה.

הרמתי את ראשי וראיתי את הארי – חצי אמיתי חצי נעלם.

קפצתי עליו וחיבקתי אותו, והתחלתי למלמל...

"הארי... אמט... אני לא... הוא כזה... שיעזוב אותי... הארי..." הוא תפח על כתפי וניסה להרגיע אותי.

"לכי לקרון של המדריכים ואל תשימי עליו. עוד שעה תוכלי לבוא לתא שלנו. אז לכי תשתפי פנים ותחזרי כמו חדשה. אההה... ונמרח לך האיפור..." אמר הארי.

"אל תדאג, אני אסדר את זה בשירותים." אמרתי והלכתי להתארגן מחדש.

(להפסיק את השיר אם הוא לא נגמר אצלכם.)

 

אחרי חצי שעה של נסיעה חזרתי אל תא המדריכים, ומאלפוי והשפוטה המסכנה שלו – האויבת המושבעת שלי, פנסי פרקינסון.

"שוב חמצנת את השיער? מה את מנסה להוכיח בכוח את הסטיגמה שבלונדיניות הן מטומטמות?" אמרה פנסי בקולה היבבני.

"אוח, סתמי. לפחות אותי בנים רוצים. ואגב, יש לי ממוצע ציונות גבוה פי שניים ממך" קרצתי והסתובבתי.

פנסי התעצבנה כ"כ שהיא ניסתה להטיל עליי קללה, אך...

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

(: · · פורסם על ידי :severus snape
ואו ההמשך ממש יפה אבל זה טיפה מוזר שפתאום הם שנה חמישית..
כנראה זה היה מההתחלה ככה אז סורי^^..
הביטוא הרבה יותר טוב והמשך טוב מקווה שיהיה עוד פרק^^

הן בשנה שישית · · פורסם על ידי :Danielle Weasley (כותב הפאנפיק)
אבל כתוב בפרק הקודם לא במפורש שהן כן בשנה השישית.
תראי:
בימים גשומים, היה חדר משחקים שבו בילו הילדים בנעימים.

אני, לא חוויתי בחמשת השנים האחרונות את המשחקים בחדר המשחקים.

כיוון את חורפי ביליתי בפנימייה לילדים מיוחדים. הוגוורטס שמה.

בגיל 11 אני וחברתי דיאנה קיבלנו שני מכתבים מסתוריים.

ומאז אנחנו לומדות בהוגוורטס.

יפה!עוד פרק · · פורסם על ידי :שלי & הרמיוני

like!!! · · פורסם על ידי :Into The Night
נייס, רק בעיה אחת, ניסיתי להכנס אל השיר אבל שינו את הכתובת שלו....
איזה שיר זה היה אמור להיות?

שיניתי את השיר · · פורסם על ידי :Danielle Weasley (כותב הפאנפיק)
פרק בדרך (:

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007