האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אמת (המשך לאהבה אסורה)

הארי ודראקו סוף כל סוף יוצאים מהארון, אך שום דבר לא הכין אותם למה שקרה.



כותב: LiorMalfoy
הגולש כתב 25 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 10077
5 כוכבים (4.5) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: דרארי/הארקו - פורסם ב: 22.05.2016 - עודכן: 10.08.2016 המלץ! המלץ! ID : 7199
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

שירימו ידיים כל מי שזוכר את אהבה אסורה.

עכשיו שירימו ידיים כל מי ששנא אותי על הסוף שלו.

עכשיו שירימו ידיים כל מי שרצה המשך.

עכשיו שירימו ידיים כל מי שזוכר שהבטחתי פיצוי על מבט חטוף.

 

נחשו מה?!?!?!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

כתבתי לכם המשך לאהבה אסורה!!!!!!!

אני חושבת שאני מסוגלת לשמוע את צרחות השמחה שלכם.

 

אז אחרי שקראתי שוב את מבט חטוף, הבנתי כמה שברתי לכם את הלב וכמה שהרגשתם רע (גם קראתי בתגובות), אז רציתי לפצות אתכם בפאנפיק חדש, אבל אז חשבתי: "מה יותר ישמח את הקוראים שלי מפאנפיק חדש? פאנפיק המשך!!" וככהנולד הפאנפיק אמת, שהוא בעצם המשך לאהבה אסורה.

 

אוהבת אתכם ❤❤❤

 


 

הארי הביט בעיניו של דראקו.

"אתה מוכן?" הוא שאל, ואחז בידו.

"מוכן." חייך השני.

הם נכנסו יחד לאולם הגדול.

שום דבר בעולם לא הכין אותם לדבר הבא. 

בשנייה שפתחו את הדלתות, כל המבטים הופנו כלפיהם.

פוטר הרגיש את ליבו דופק מהר יותר, אך לא שיחרר את ידו של מאלפוי. הוא ידע שבוהים בהם -הוא היה רגיל למבטים- , אבל הפעם הסיבה לבהייה הייתה שונה.

הם המשיכו ללכת עוד כמה רגעים כשלפתע מישהו צעק: "קוקסינלים מזדיינים!!" וכל האולם רעש.

"שקט!" צעק דמבלדור בקול מוגבר.

התלמידים השתתקו.

"הארי, דראקו," הפרופסור המשיך. "האם תוכלו להסביר לנו מה פשר הדבר?"

הסלית'ריני בלע את רוקו.

"אלה... אני והארי האמיתיים." הוא אמר. "אני... אנחנו... הומוסקסואלים." 

דמבלדור הביט בשניהם. "למשרדי, עכשיו." 

שניהם הלכו משם, לא מפרידים את ידיהם.

כשהגיעו אל פסל הגריפון הענקי, עמדו בשקט, מחכים לפרופסור שיפתח את החדר. הוא לא איחר להגיע.

"צפרדעי שוקולד." מלמל האיש הזקן והחל לעלות במדרגות. הארי ודראקו מיהרו אחריו. 

"בנים," הוא פתח. "אני מקווה שאתם מבינים את חומרת הדבר שעשיתם עכשיו."

שתיקה.

"אני אינני יכול לסלק אתכם מבית הספר בגלל נטייתכם המינית, וגם אינני מתכוון לנסות, אך אני לא בטוח שראשי הבתים שלכם יעניקו לכם כזו אפשרות."

"תהיה בטוח שאני לא." נשמע קול זועם מאחוריהם, וסנייפ נכנס אל החדר. "מאלפוי, אינך מורשה להישאר עוד בביתי, ועוד היום אשלח לאביך מכתב בנושא."

"אך, סוורוס, אם תעשה זאת, תאבד את משרתך במידי." אמר דמבלדור בחביבות. 

"אני אומנם לא אסלק את פוטר מביתי," מקונגל הצטרפה אליהם. "אבל לא אסתיר את העובדה שקשה לי עם החדשות." 

"רגע," דראקו הפנה את תשומת הלב אליו. "אם אני לא נשאר בסלית'רין, איפה אני אהיה?" 

"את התעלומה הזו נשאיר למי שהכי טובה בזה." חייך אלבוס ולקח בידיו את מצנפת המיון.

"עוד פעם מאלפוי?" היא מלמלה בעצבנות.

"הו, כן. רק שהפעם, עלייך לשבץ אותו בכל בית שאת רוצה, פרט לסלית'רין."

"פרט לסלית'רין? בלתי אפשרי. אפילו מידיך אני יכולה לחוש שהוא שייך לשם." 

"לפחות תנסי." הוא אמר והניח אותה על ראשו של דראקו. 

"המ... הכל פרט לסלית'רין..." הבלונדיני שמע אותה בראשו. "משימה קשה, בהחלט משימה קשה... בואו נראה... להפלפאף הוא לא ילך, וגם ברייבנקלו תהיה מעט בעיה, אך זה משאיר אותנו עם... אני תוהה אם זה יצליח... טוב, נו, שילך לגריפינדור." היא אמרה לבסוף בקול רם ונדמה.

 


 

תגובות על כמה שאני מדהימה ומהממת ומושלמת יתקבלו בברכה 😂.

הפרק הבא
תגובות

מיאו · 26.05.2016 · פורסם על ידי :כוחתול
את אכן מדהימה ומושלמת ועשית לי את היום
אבללללל
לא הבנתי למה הם עלולים להיות מסולקים מבית הספר/מהבתים שלהם רק כי הם הומוסקסואלים?
וגם הכל קרה קצת מהר מדי לטעמי.
חוץ מזה מושלם!! יש המשך!!! אעאעאעא את מדהימה!!

הבהב · 27.05.2016 · פורסם על ידי :LiorMalfoy (כותב הפאנפיק)
סתם אני מתה על חתולים.
בפאנפיק של אהבה אסורה מוזכר שרוב הוגוורטס היו הומופובים, וסנייפ הוא אכן הומופוב ולא מוכן שדראקו ישאר בבית סלית'רין. מקונגל לא מתה על הומואים, אבל מוכנה להשאיר את הארי בגריפינדור ולקבל את דראקו.
הבנת?
ותודה ❤

המיאו זה כי אין לי כותרת · 30.05.2016 · פורסם על ידי :כוחתול
וכן הבנתי תודה :)

אבל · 21.01.2017 · פורסם על ידי :RRiverSong42
דמבי הומו, בגלל זה הוא לא אמור אפילו לשקול לסלק אותם בגלל זה.

אני יודעת גם את זה · 21.01.2017 · פורסם על ידי :LiorMalfoy (כותב הפאנפיק)
זה נכון שדמבלדור הוא הומו, אבל זה פאנפיק. בפאנפיק אפשר לשנות את דפוס העלילה באיזו דרך שרוצים. כמו שהארי ודראקו הם אל זוג בסדרה, אלא אוייבים, כך גם דמבלדור הומו, אבל בפאנפיק החלטתי לשנות את זה בדרך שרציתי שהפאנפיק יכתב.

שוב אני בדיליי חח · 09.05.2020 · פורסם על ידי :אליס לוגבוטום
אממ התגובה של דמבלדור קצת מוזרה כי הוא בעצמו גיי חח כן כן גי קי רולינג אמרה את זה ( : אבל אני ממש שמחה שעשית המשך לאהבה אסורה כי זה היה הפאנפיק האהוב אלי !!!!!!!!!!!!!

מצחיק! · 28.01.2021 · פורסם על ידי :The equal opportunity kr
ממש אהבתי את הקטע כשמצנפת המיון אמרה 'עוד פעם מאלפוי?' זה היה ממש מצחיק!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007