האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


אמת (המשך לאהבה אסורה)

הארי ודראקו סוף כל סוף יוצאים מהארון, אך שום דבר לא הכין אותם למה שקרה.



כותב: LiorMalfoy
הגולש כתב 25 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 10099
5 כוכבים (4.5) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: דרארי/הארקו - פורסם ב: 22.05.2016 - עודכן: 10.08.2016 המלץ! המלץ! ID : 7199
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

"אני עדיין לא מצליח לעכל את העובדה שהוא איתנו בבית." רון בהה במאלפוי בזמן ארוחת הבוקר.

"נו באמת, רון! תנסה להרגיש קצת אמפתיה! גירשו אותו מהבית המקורי שלו, אתה באמת חושב שבהיה בו תעזור לו להשתלב?!" הרמיוני התעצבנה עליו.

הארי הלך לשבת ליד דראקו, שישב לבד בקצה השולחן. 

"איך אתה מרגיש?" הוא שאל אותו.

"קצת בשוק, אני מניח. זה מוזר, עניבה בצבע אדום במקום ירוק, המיקום של השולחן, הבהיות..."

"אל תדאג," שחור השיער חייך ואחז בידו. "יהיה בסדר."

"תשיגו לעצמכם חדר, מתרוממים." שיימוס פלט כשעבר לידם. 

"מה אמרת?" הארי קם בכעס, אך דראקו מיהר להרגיע אותו. 

"אנחנו הולכים לשמוע עוד הרבה הערות כאלה, אז כדאי שתלמד לשלוט בעצמך." הוא הביט בו.

פוטר נאנח. "כן, אני מניח שאתה צודק."

"מה השיעור הראשון? אני לא רגיל למערכת השעות החדשה." הבלונדיני מיהר להחליף נושא, כשראה שהדבר מכביד על חברו.

"תורת הצמחים. לפחות אנחנו עם הפלפאף, הם אמרוים להיות נחמדים יותר, "לקבל אותנו כמו שאנחנו", לא?"

מאלפוי חייך. "בוא נקווה שכן."

לאט לאט החלו השולחנות להתרוקן, בעוד תלמידי הוגוורטס הלכו לשיעוריהם. שני הבנים קמו ופנו לעבר החממות.

"היי! חכו לי!"

הם שמעו צעקה והסתובבו. הרמיוני רצה אחריהם. 

"היי, הרמיוני." אמר הבלונדיני. "מה את עושה?"

"מנסה להשיג אתכם כדי ללכת יחד לחממות." היא מלמלה. "אז מה איתכם? איך אתם מסתדרים?"

הארי נאנח. "מסתדרים." הוא ענה בקצרה. האמת הייתה, שהארי הרגיש נורא: כל ההערות, המבטים, השנאה... רק עם דראקו, שהרגיע אותו בכל פעם שהעצבים עלו לו לראש, הוא הצליח לעמוד בזה.

"אל תדאגו, אני בטוחה שיהיה בסדר." הנערה המתולתלת חייכה.

כשהגיעו לחממות, גילו להפתעתם שספראוט איננה, ובמקומה עמדה פרופסור טרלוני.

"פרופסור טרלוני!" פרוואטי קראה בשמחה. "מה את עושה כאן?!"

"פרופסור ספראוט לא חשה בטוב, לכן התבקשתי להחליף אותה, אם כי אני חיייבת לציין שאינני מרוצה במיוחד מהוראה זו." היא פזלה בגועל לעבר הארי ודראקו.

"מה?!" פוטר הפנה את מבטו אליה. "אם יש לך בעיה, פשוט תגידי אותה!" 

"עשרים נקודות מגריפינדור!" הפרופסור קראה בזעם.

"הו, יופי! עכשיו גם מצאת תירוץ להוריד לנו נקודות! ממש מקסים!" הוא לקח את תיקו והלך. 

"הארי!" הרמיוני צעקה לעברו. 

"לא! אני לא נשאר במקום שלא רוצים אותי!" ובזאת הוא נעלם.

דראקו מיהר אחריו.

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

זה לא פייר !!!!!!!!!!!!!! · 15.06.2016 · פורסם על ידי :danielblack
כולם שונאים אותם אני מרגישה ממש רע בשבילם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אוקיי, · 18.06.2016 · פורסם על ידי :☯snow white♥
זה באמת פאנפיק מעניין אבל אני חושבת שזה מוגזם מדי,
אני מתערבת שלפחות שליש מהאוכלוסייה של הוגוורסט היא להט"בית ולפחות חצי ממנה היא לא הומופובית,
במיוחד לא כשרולינג היא היוצרת המדהימה של הסדרה~
ובכלל, הלב שלי נשבר כשאני קוראת דברים כאלה (+הוצאת לדמרי את טרלוני מהקאנון) אז.. אל תהיי כזו רשעה:(

תודה · 18.06.2016 · פורסם על ידי :LiorMalfoy (כותב הפאנפיק)
אני לא רוצה להישמע מעצבנת או משהו, אבל זה פאנפיק, ובפאנפיק אני יכולה לכתוב מה שבאלי, זה כמו שכתבתי שוולדמורט התחתן עם כף עץ, למרות שזה בחיים לא יקרה (דמעה). הפאנפיק הזה הוא המשך לפאנפיק ישן שכתבתי (אהבה אסורה), ובאותו פאנפיק הזכרתי שכמעט כל הוגוורטס הם הומופובים, כולל המורים, לכן הייתי חייבת להמשיך את זה.
גם אני שונאת לקרוא על הומופוביה ושונאת את התופעה הזאת (!gay rocks), אבל היה לי חשוב להעביר לאנשים שלא חשופים לעניין של ההומופוביה איך הם באמת מרגישים ומה הם עוברים, לכן אני כותבת את זה בצורה נוראה, למרות שזה רק קצה המזלג.
בכל מקרה תודה על הביקורת הבונה :)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 780 687 340


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007