האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


מראה

ג'יימס, סיריוס, רמוס, פיטר ולילי הולכים לאוקספורד. השנה היא 1978.



כותב: lieldotan
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 2094
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנס - שיפ: לילי/ג'יימס, רמוס/סיריוס - פורסם ב: 26.06.2016 - עודכן: 01.07.2016 המלץ! המלץ! ID : 7269
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בגיל חמש עשרה, ג'יימס אומץ. כולם תהו למה לעזאזל בעל ואישה בגיל העמידה יאמצו נער מתבגר בן חמש עשרה, "שכל מה שאכפת לו זה בחורות, אלכוהול ומייקל ג'קסון," כך חזרה גברת פנטרגון. אבל הם אימצו.

כשנסע בטיוטה הכחולה של בני הזוג, מקרטעת ומשמיעה קולות מחשידים- הוא הבין. הוא הבין למה לעזאזל מישהו ירצה נער מתבגר בן חמש עשרה. מאותו הרגע, הוא היה בבית.

 

בשנת 1978, ג'יימס פוטר בן התשע עשרה הלך לאוקספורד וכבר לא היה בן חמש עשרה.

שערו היה מבולגן כתמיד ומשקפיו היו שבורות מעט, אך רגליו התארכו ובכיס מכנסיו היו מצית פלסטיק זול וחפיסת סיגריות.

ג'ון גלגל עיניו כשראה אותו מכניס את החפיסה לכיסו, למרות העובדה שעישן בעצמו, ובאותו הרגע הייתה סיגריה בידו. 

אמיליה בכתה, דמעות שקופות טפטפו על פניה הנקיות מכל רבב. ג'ון עמד זקוף כמו תמיד, אך עיניו נצצו- כך הבחין ג'יימס.

"תשמור על עצמך," אמרה בעדינות, נושקת על שתי לחייו.

מחלון תאו ראה אותם מנופפים לו; אמיליה אחזה במטפחת הפרחונית והנצחית שלה. הוא נופף להם בחזרה.

 

--

 

הם ישבו ליד שפת הנהר. שתי דמויות קטנות, והעץ הגדול שמעל האפיל עליהן.

השעות עברו. הבוקר נהפך לצהריים, והצהריים הפכו לערב.

כך היה כל יום. ככל שעברו השנים, הילדה הג'ינג'ית שהפכה לנערה נאה, והילד שרצה לדעת הכל שהפך לנער משכיל.

לילי אוונס וסוורוס סנייפ גדלו.

 

בשנת 1978, לילי עדיין לא הייתה בטוחה אם ללכת לאוקספורד היה רעיון כל כך טוב.

זה היה חלומה מאז ומתמיד; אך כשפטוניה לא קיבלה את מכתבה האחת הפסיקה לדבר איתה, והוריה לא עזרו בכל השיבוחים שנתנו לה.

גם סוורוס לא עזר, אומר לפטוניה שלא קיבלה את המכתב כי היא לא מוצלחת מספיק.

למרות כל זאת, בראשון לספטמבר 1978 היא עמדה בתחנת הרכבת של ברייטון. הוריה עמדו מולה, ופטוניה לידם, פרצופה חמוץ ושיערה הארוך אסוף.

"פטוניה, בבקשה," הפצירה בה לילי. "בבקשה תסלחי לי."

פטוניה הפנתה מבטה מלילי בגלגול עיניים. לילי נתנה לה מבט מתחנן אחרון אך כשזאת לא נענתה לו וויתרה.

היא נפרדה מהוריה. שניהם בכו כשעלתה לרכבת, ופטוניה החמוצה לידם, מביטה בכל מקום שעיניה לא יפגשו בטעות את אחותה.

הפרק הקודם
תגובות

לא הבנתי · 06.11.2023 · פורסם על ידי :אין. שמות. פנויים.
1. מה זה אוקספורד?
2. מתי זה קורה?
3. איך זה הגיע למצב הזה?
4. שנית את הסיפור של חלק מהדמויות. מה הסיפור שלהן עכשיו?

את/ה צריך/ה להתייחס לכל השאלות האלה אחרת הפאנפיק כמעט בלתי קריא. וסליחה שעשיתי ביקורת על ההתחלה, אני פשוט לא מבינה מה קורה פה. אבל בלי קשר זה פאנפיק מצויין ואת/ה כותב/ת מדהים.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 520 597 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007