האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

שיער ג'ינג'י בוהק

לילי פוטר והוגו וויזלי חוזרים להוגוורטס לשנתם השביעית והאחרונה. גם סקורפיו מאלפוי, שלאחר שנים מצליח לצאת עם לילי פוטר לדייטים. אבל מה יקרה בסוף?



כותב: אמה4ווטסון
הגולש כתב 9 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 6087
4 כוכבים (3.8) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: סוד - פורסם ב: 28.07.2016 - עודכן: 11.08.2016 המלץ! המלץ! ID : 7385
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

"לילי מותק, קדימה תמהרי את צריכה לעלות על הרכבת!" קראה ג'יני פוטר בייאוש והביטה על ביתה לילי לונה בת ה-17.

 

היא לא האמינה שלילי נוסעת עכשיו לשנתה השביעית והאחרונה בהוגוורטס. כמה שהיא גדלה! 

 

שערה היה ג'ינג'י בוהק ועיניה חומות כשל אימה ג'יני. במראה החיצוני הייתה דומה מאוד לאימה, אבל באופיה דמתה יותר לאביה- לא מחפשת הרפתקאות, אבל נקלעת אליהן איכשהו- ומסתדרת איתן מעולה. 

 

והיא כבר בת 17! ג'יני נאנחה. היא גדלה כל כך מהר, כמו ג'יימס סיריוס ואלבוס סוורוס, שכבר גמרו את לימודיהם. לילי פטפטה עם הוגו, בן דודה בן ה- 17, חברה לכיתה. 

 

בזמן שג'יני הביטה עליהם הרמיוני התקרבה אליה ולחשה לה: "הם מזה חמודים ביחד, נכון? בטח מאוהבים..."

 

ג'יני גיחכה, אבל ידעה שזה נכון. בינתיים נשמעה צפירת הרכבת, והתלמידים זרמו לתוך הרכבת. לילי שילחה נשיקה לאביה ואימה, וכן הוגו לרון ולהרמיוני. צפירה אחרונה- והרכבת האדומה יצאה לדרך, מותירה את רציף תשע ושלושה רבעים מאחור.

 


 

לילי פילסה את דרכה במעברים בין תאי הרכבת וחיפשה לעצמה מקום ישיבה. הוגו התיישב בתא עם חבריו, ולילי רצתה להכנס לתא עם חברותיה, אבל לא היה שם מקום. היא חיפשה וחיפשה ולבסוף מצאה מקום בתא האחרון- אבל עם סקורפיו 

 

מאלפו, וטרנס זאביני, בנו של בלייז. לילי לא השתגעה לשבת בתא עם שני סליתר'ינים שחצנים, אבל לא היתה לה הרבה ברירה, אז היא התיישבה ליד החלון ונעצה את עיניה בחלון, מנסה להתעלם מהעובדה ששניהם תוקעים בה מבטים.

 

כולן בשכבה ידעו שסקורפיו מאלפוי הוא חתיך בטירוף, וגם היא חשבה ככה. היא ידעה שסקורפיו רוצה כבר משנה חמישית לצאת איתה לדייטים, והיה לה לא נעים לשבת שם ולקלוט שהוא תוקע בה מבטים.

 

"איך הייתה לך החופשה, לילי פוטר?" שאל סקורפיו ונשען לאחור, קורץ לטרנס.

 

"בסדר." השיבה לילי קצרות. היא הייתה מאוהבת בסקורפיו כמו כל הנערות בשכבה והחמיא לה שסקורפיו החתיך -(והשחצן)- בכלל מתייחס אליה, אבל היא לא ידעה איך להתנהג אליו בדיוק.

 

"למה את עצבנית?" שאל סקורפיו וצחקק.

 

"אני לא עצבנית." אמרה לילי והביטה בו במבט חודר. איך היא רצתה לשבת בתא של חברות שלה! "מה אתה רוצה ממני?"

 

"טוב, אני חושב שאת כבר יודעת את זה..." אמר טרנס בערמומיות. "סקורפיו פשוט רוצה שתצאי איתו כבר לדייטים."

 

"אוף, איזה סתומים." חשבה לילי ויצאה בהפגנתיות מהתא. הוגו עמד במעבר ופטפט עם חברים. כשראה את לילי שאל: "לילי, זה לא שאני דואג לך או משהו, את יודעת, אבל אני לא כל כך בטוח שכדאי לך לשבת ליד סקורפיו מאלפוי.

 

מה הוא רצה הפעם?"

 

"כרגיל." פיהקה לילי. "שאני אצא איתו לדייטים. אוף, הוא חתיך וכזה אבל אחרי הכל- הוא מאלפוי. אני לא יכולה לצאת איתו לדייטים." אמרה לילי במורת רוח. 

 

"אז עם מי את כן רוצה לצאת לדייטים?" שאל הוגו בסתמיות, אבל לילי שלחה בו מבט חודר. "זה לא משנה לך, הוגו. טוב, נראה לי אני כבר אחליף לתלבושת."

 

היא נכנסה לתא להביא את בגדי התלבושת וקלטה שוב במבוכה שסקורפיו נועץ בה מבטים. באיזה שהוא שלב היא כבר התעצבנה וקראה אליו: "מה אתה רוצה?"

 

"צריכה עזרה עם המזוודה?" שאל.

 

"לא תודה." אמרה לילי והוציאה את הבגדים מהמזוודה. יש גבול לסקורפיו המעצבן הזה!

 


 

כשהם הגיעו להוגוורטס לילי קפצה בהקלה מהרכבת והתקרבה לחברתה הטובה, קייטי. הן פטפטו בהתלהבות, וסקורפיו מאלפוי, שהציץ בהן, גילה שהוא מקנא. הוא! סקורפיו מאלפוי הגאה!

 

לו לא היו חברים קרובים. כל הבנות התרפסו לרגליו בגלל מראהו, אבל לא היה לו חבר קרוב, או חברה. למה לילי הזאת לא מוכנה לצאת איתו לדייטים?? 

 

דפוקה לחלוטין. והוגו וויזלי הזה? סתם מכוער דביל. סקורפיו גיחך ושלח עוד מבט אחרון ללילי פוטר.

 

הוא לעולם לא היה אומר את זה, אבל הלוואי שהיא תסכים להיות חברה שלו!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הפרק הבא
תגובות

מדהים · 29.07.2016 · פורסם על ידי :ג'יניוויזלי11
אהבתייייי מהמם תעשי עוד

כן · 29.07.2016 · פורסם על ידי :אמה4ווטסון (כותב הפאנפיק)
זו רק ההתחלה תאמיני

מדהים!!!!!!!!!!!!!!! · 30.07.2016 · פורסם על ידי :amalya
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מקסים! · 31.07.2016 · פורסם על ידי :Blue And Red
הכתיבה שלך מאוד מעניינת, ואמואד אהבתי.
נרשמתי לעדכונים!

שמחה שאתם אוהבים.... · 31.07.2016 · פורסם על ידי :אמה4ווטסון (כותב הפאנפיק)
ממשיכה בקרוב

מדהים · 01.08.2016 · פורסם על ידי :הארי פ1טר
וואו פאנפיק נפלא תמשיכי מהררר

המשך! · 01.08.2016 · פורסם על ידי :צ'ו לאונג
תמשיכי מהרררר נרשמתי לעדכונים ואני מחכה להמשך!

זה מושלם! · 04.08.2016 · פורסם על ידי :8דראקו8מאלפוי8
פאניפיק פשוט מקסים מושלם ומדהים!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007