האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

לילי פוטר וארבעת הבתים

לילי מתחילה את לימודיה בהוגוורטס. היא נעשית עם הזמן לחלק מחבורה קטנה שכוללת ילד מכל בית בהוגוורטס.



כותב: האריפוטרמלך
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 5916
5 כוכבים (4.833) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: אין - פורסם ב: 01.08.2016 - עודכן: 22.07.2017 המלץ! המלץ! ID : 7404
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק ראשון: סמטת דיאגון



לילי פוטר הסתובבה נרגשת בסימטת דיאגון, מחזיקה בידה של ג'יני, אמה. סוף כל סוף היא הולכת ללמוד בהוגוורטס! "בואי לילי, צריך ללכת לכרך ודף בע"מ" אמרה ג'יני. היא ולילי הלכו לאורך הרחוב, ונכנסו לחנות הספרים, אך מישהו עיכב אותה בכניסה. "הי לילי" קרא הוגו, בן הדוד של לילי. היו לו שיער חום מתולתל ועיניים כחולות נוצצות, והוא היה בן גילה של לילי אך גבוה ממנה במקצת. "אה, הי הוגו. גם אתה הולך לקנות ספרים להוגוורטס?"שאלה לילי. הוגו הינהן, ואמר:"יש פה מישהו שמעוניין לפגוש אותך." פתאום הגיע בריצה ילד נמוך ושמנמן, בעל לחיים סמוקות, שיער בהיר ומבולגן ועיניים גדולות ושחורות. כשראה את לילי, הוא פער את עיניו עוד יותר, אם זה בכלל אפשרי, וגמגם בהתרגשות: "א..א.. את לילי! הבת של..של הארי פוטר! ושל ג'יני! " ואז הוא הביט קצת מעליה וצרח בהתרגשות. "ואת ג'יני! " ואז הוא הוסיף בנימה מתחננת: "אפשר בבקשה חתימה?" ג'יני גילגלה את עיניה. "לא", אמרו היא ולילי פה אחד, משועשעות. "איך קוראים לך?"שאלה לילי בסקרנות. "ג'ונתן," אמר הילד,"ג'ונתן קריווי". "זה הבן של דניס קריווי," הסביר הוגו. השלושה נכנסו לחנות והתקדמו לעבר המדפים העמוסים ספרים. לילי עיינה ברשימת הספרים שלה להוגוורטס והחלה לחפש את הספרים במדפים של החנות. כשיצאו לילי ואמה מחנות אמרה לילי:"אמא, את יכולה לקנות לי עכשיו שרביט עכשיו? בבקשה?" "בסדר" אמרה ג'יני, והן המשיכו במעלה הרחוב. לאחר זמן מה הגיעו שתיהן אל חנות ישנה ומטה ליפול,שמעליה התנוסס כיתוב מתקלף: אוליבנדרס: יצרני שרביטים מובחרים מאז 382 לפנה"ס. הם נכנסו אל החנות ועיניהם נגלו מדפים עמוסים בקופסאות, שככל הנראה הכילו שרביטים מכל הסוגים. מאחורי שולחן עץ ישב לו גבר בגיל העמידה, בעל עיניים ושיער חומים וזקנקן שעיטר את סנטרו. "זה אדון אוליבנדר, נכון אימא?" שאלה לילי. "נכון," אך לא קולה הרך של ג'יני היה זה שענה, אלא קול נמוך ועמוק. לילי הסבה את מבטה לעבר אדון אוליבנדר. "עוד פוטר, מה?" אמר לה באותו קול עמוק. 

הוא קם והלך אל מדף מסוים. "מה דעתך על השרביט הנחמד הזה? עשוי עץ אלון, עשרים ושבעה סנטימטרים, די כפיף, מכיל נימי לב של דרקון". לילי הושיטה את ידה ונטלה את השרביט. היא נופפה בשרביט, אך דבר לא קרה.

אוליבנדר לקח את השרביט מידה ובחר לה אחד אחר. "נסי את זה: עשרים וחמישה סנטימטרים, עץ מייפל, גמיש. מכיל שערה של חד קרן." לילי לקחה את השרביט בידה, ועפו ממנו ניצוצות יפהפיים בצבעי זהב, אדום וכתום. "מצוין", אמר אדון אוליבנדר, "זה יעלה לך חמש אוניות וחמישה עשר חרמשים." לילי התבוננה באמה בשעה שהוציאה מארנקה את הסכום הדרוש, והושיטה אותו לאדון אוליבנדר. "מכרת שרביטים גם להורים שלי?" שאלה לילי בסקרנות. "לא, האוליבנדר הקודם מכר להם את השרביטים" ענה לה אדון אוליבנדר. 

לילי ואמה יצאו מן החנות כשלילי מחזיקה בשרביטה החדש ותוהה לעצמה למה תלמידי השנה הראשונה לא יכולים להביא מטאטא, והאם תשובץ בגריפינדור. היא גם חשבה על המעריץ הנלהב שפגשה קודם.

" בואי, לילי, הבנים מחכים לנו בחנות ההוקוס מוקוס.", אמרה ג'יני ולילי מיהרה בעקבותיה.

 

 

הפרק הבא
תגובות

ג'ונתן קריווי · 03.08.2016 · פורסם על ידי :רייני בנז
איזה חמוד ג'ונתן קריווי! והפאנפיק הזה ממש יפה, תמשיך פלייייייז!

תודה · 03.08.2016 · פורסם על ידי :האריפוטרמלך (כותב הפאנפיק)
וכן, אני הולך להמשיך את זה מתישהו.

ארני מקמילן הגאון · 03.08.2016 · פורסם על ידי :ארני מקמילן הגאון
פיק יפה. מה כל כך חמוד בג'ונתן, רייני? הוא סתם טמבל.

ארני מקמילן הגאון · 03.08.2016 · פורסם על ידי :ארני מקמילן הגאון
אני מעדיף את הוגו.

חמוד מאוד · 04.08.2016 · פורסם על ידי :לילי לונה פוטר האמיתית
חמוד מאוד
אני אוהבת פאניקים עלי;)

לילי לונה פוטר האמיתית · 18.08.2016 · פורסם על ידי :האריפוטרמלך (כותב הפאנפיק)
איך את רוצה שיכתבו עליך, לילי לונה?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007