האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
HPortal מרכין ראשו לזכר חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה
מממנים


שובו של המלך

הפאנפיק הוא המשך אלטרנטיבי למה שקורה להארי ודמבלדור במערה שבה מוחבא התליון של סלית'רין.



כותב: ליזה ארקטורוס נורת'
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 5810
4 כוכבים (3.667) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: idk - שיפ: כרגע ג'ן, עד כמה שידוע לי - פורסם ב: 07.09.2016 - עודכן: 06.12.2016 המלץ! המלץ! ID : 7647
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הוא פקח עיניים. מעליו היה אור ירקרק שחודר דרך מים מתנועעים קלות. הוא ראה מעליו גם גופות, חיז"לים, והרגיש כאילו לא חלפו יותר מחמש דקות. מתישהו, הוא שם לב, גופו הספיק לשקוע אל קרקעית האגם.

היה קשה להתעורר במקום אחר לחלוטין בלי להוציא את כל האוויר שאגר בריאותיו, אבל הוא הצליח, בקושי. ואז נזכר בבעיה נוספת. הוא לא ידע לשחות.

הוא ניסה לנענע את ידיו ורגליו, הן הרגישו קשות כל כך ולראשונה הוא שם לב כמה קר לו, כל כך קר לו שהוא לא מרגיש דבר. הוא לא עלה, לא מהר מספיק, והאוויר בריאותיו החל להיגמר.

חיז"ל קטן עבר לידו, הוא היה קטנטן, כנראה שהיה ילד כשמת. רגולוס תפס בגופו הקטנטן ונגרר אחריו, ואז הוא שם לב לזה, התקהלות משונה של חיז"לים מול... משהו... ראיתו של רגולוס הייתה מטושטשת במים ואחרי השיקוי, אבל הוא היה בטוח שזה ניסה להתנגד לחיז"לים, לברוח...

החיז"ל הקטנטן הצטרף לשאר החיז"לים, קרוב מספיק למי שזה לא היה, רק רגליו של האדם החי והנושם הזה היו במים. הוא תפס ברגלו, האדם ניסה לנער את רגלו ולבעוט בו, אבל רגולוס החזיק חזק וניסה להיעזר בו כדי לצאת מהמים, לפחות להוציא את הראש... הוא הסתחרר, מתחיל להיחנק... רק עוד קצת...

ואז, מעל למים, הוא ראה אור שונה. הוא היה אדום ורועד מעל המים הסוערים, וכל החיז"לים התרחקו בפתאומיות. רגולוס נשאר, מנסה להרים את עצמו אל פני המים, יד נשלחה אל ידיו שלו, אולי כדי לגרום לו לשחרר, אבל רגולוס תפס בזרוע בחוזקה. הוא הצליח למשוך את עצמו, ולפתע מצא את עצמו נעזר בפרצוף מוכר במיוחד שבהה בו בתדהמה.

רגולוס פלט מים מפיו והשתעל, והאדם הזה רק עמד שם. כשרגולוס יכול לנשום, בקושי, השיקוי והכמעט-טביעה עוד מקשים עליו, הוא שם לב פתאום. "ג'יימס..." הוא מלמל, משתהה. "זה... באמת אתה..." ואז הוא מעד, וג'יימס מיהר לתפוס אותו. "ג'יימס-" קולו נשבר קצת והוא אחז בו בכוח כדי לא ליפול. "באת- ו... ו... דמבלדור..." הוא מלמל שוב, שם לב לראשונה לקוסם המבוגר שעומד במרכז האי הקטן. "איך... קריצ'ר סיפר לכם?... אמרתי לו... לסיריוס... הוא איתך?..."

"סיריוס?" שאל ג'יימס בקול משונה וחלש, מרוחק ומעומעם כל כך... האור הירוק משתקף בעוז בעיניו, גורם להן גם להיראות ירוקות.

"אולי... אולי הוא היה... עסוק... כנראה... אני כל כך שמח... אתה כאן... ג'יימס... חייבים- חייבים לצאת מכאן, עכשיו- דמבלדור נראה נורא... קרה... משהו?..." קולו נשמע לו מוזר כל כך, הוא הניח שכנראה לא דיבר למשך תקופה.

ג'יימס הבין כעת ששניהם עמדו בתוך המים עוד ועלה על האי, עוזר לרגולוס להתייצב.

דמבלדור הביט אל עבר שני הנערים, בתדהמה.

"נראה לי שכדאי שנצא מכאן," אמר רגולוס, ומפיו נפלטו עוד קצת מים כשהשתעל. "לפני שאדון האופל... הוא עלול לשים לב..."

הוא בקושי זכר איך ג'יימס עזר לו לעלות לסירה הקטנה, בה הצטופפו שלושתם. הוא הביט במים הנרגעים תחתיו, מבטו מעורפל, הוא עשה כמיטב יכולתו שלא להתעלף מחדש, ראיתו מיטשטשת והקור לא עזר, התחושה בתוך מוחו... מצאו אותו, בזמן קצר כל כך, ודמבלדור בכבודו ובעצמו... ג'יימס פוטר בכבודו ובעצמו...

תוך זמן קצר הם מצאו את עצמם על החוף, ואחרי זה הכל התערפל מחדש. הוא חשב שג'יימס עזר לו לעבור דרך חור בקיר... היו מים איפשהו... הם שחו... ג'יימס עזר לו לשחות, כי הוא לא ידע לשחות טוב במיוחד...

ואז הם התעתקו. ג'יימס התעתק, לפחות, גורר איתו את רגולוס חסר השרביט ואת דמבלדור שנראה חולה וחלש...

ומשום מקום, הם הופיעו בהוגסמיד. רגולוס הביט סביב, מנסה ליצב את עצמו, ואז שם לב שג'יימס כנראה אמר משהו, ואז דמבלדור נפל. לראשונה הוא שם לב שהוא בקושי שומע משהו, אבל אם הוא היה מזיז את הראש מספיק חזק כדי להוציא מתוך אוזניו את המים שכנראה נאגרו בהן...

הוא ראה את ג'יימס מדבר עם דמבלדור, ואישה שהוא לא זיהה רצה לקראתם... לעזאזל, הכל היה מעורפל כל כך, וראשו עדיין הסתחרר וכאב... גם הוא נפל לאדמה, משתדל לקום, ואז הוא קלט אותו... במרחק, זוהר בירוק מעל מגדל האסטרונומיה... "הסמל..." הוא מלמל, ג'יימס פנה להביט במה שרגולוס ראה וכנראה נחרד. שני מטאטאים טסו לידו של ג'יימס, כנראה זומנו, רגולוס ממש התקשה לשמוע לפתע. ג'יימס הושיב אותו על מטאטא, הישר מאחוריו, ורגולוס החזיק בכל הכוח שהיה לו.

רגולוס שם לב לראשונה שמתישהו ג'יימס הספיק לכסות את שניהם בגלימה. הוא ידע, כמובן, מהי גלימת ההיעלמות. הוא רק אף פעם לא זכה להיות קרוב אליה כל כך, ולהתכסות בה...

הם טסו לעבר הטירה, והוא בקושי שמע את דמבלדור מורה ל... הארי?... לג'יימס, למה דמבלדור קורא לו ככה? הוא בטח לא שומע טוב. ג'יימס ניסה לתמוך בו וללכת, ואז הוא נפל לרצפה. רגולוס נפל גם הוא כשהאדם שתמך בו קרס, וראשו פגע ברצפת האבן הקרה.


הפרק הזה מבולבל כמו גיהנום. מצד שני, גם רגולוס מבולבל. הפרק הבא יהיה יחסית קצר, אבל לא רציתי לדחוף אותו לתוך האחד הזה.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007