האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

סיריוס מכף רגל ועד ראש

הוא באמת הצטער שהוא בן למשפחת בלק...



כותב: אiריק
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2248
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: לילי וג'יימס - פורסם ב: 01.10.2016 - עודכן: 07.10.2016 המלץ! המלץ! ID : 7767
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הוא נולד לאמא נוראית, היה חלק ממשפחה מטורפת, אחותו גדלה להיות אוכלת מוות ולמרות כל אלה תמיד היה משהו שאיזן את שפיותו של סיריוס. ג'יימס. איך הוא היה יכול בלי ג'יימס? בזכות ג'יימס הוא נשאר שפוי בתוך בית המשוגעים בו גדל. בזכות ג'יימס סיריוס למד להנות מהחיים. בזכות ג'יימס, סיריוס למד איך להיות סיריוס... סיריוס התחבר במהרה גם לרמוס לופין ולפיטר פיטגרו והארבעה הפכו לחברים הכי טובים בעולם (ובהמשך גם לקונדסאים). לאחר שג'יימס, פיטר וסיריוס גילו שרמוס הוא איש זאב החברות בין הארבעה גדלה אפילו יותר. הם למדו להיות אניאמגוסים כדי לעזור לחברם איש הזאב, ובכל חודש היו הלכים לצריף המצווח ו"משחקים" שם. בעיקרון, סיריוס היה מאושר... בגיל 16 סיריוס עזב את ביתו ועבר לבית הפוטרים. הוריו של ג'יימס טיפלו בו כאילו היה בנם.

 

לאחר שעזבו את הוגוורטס התחתן ג'יימס עם לילי (אוונס) פוטר, ולשניים נולד בן בשם הארי. סיריוס (הסנדק של הארי) אהב אותו כל כך. ג'יימס, לילי, סיריוס, פיטר ורמוס הצטרפו למסדר עוף החול ולחמו במלחמת הקוסמים הראשונה. ואז, נודע במפתיע לפוטרים שוולדמורט מחפש את הארי וכדי להגן עליו היו צריכים הפוטרים להשתמש בלחש "פידליוס" (שומר סוד בתוך בן אדם). סיריוס היה האדם הראשון שג'יימס בטח בו אך סיריוס פחד שוולדמורט ידע שהוא שומר הסוד של הפוטרים, ומכיוון שלא רצה שיקרה כלום להארי הקטן, שיכנע סיריוס את ג'יימס למצוא שומר סוד אחר, ולבסוף הפך פיטר פיטגרו לשומר הסוד של הפוטרים.

 

סיריוס לא האמין... הוא בקושי נשם... ג'יימס ולילי... הם מתים!!!! הוא לא האמין שדווקא זנב תולע ה"קטן" וה"תמים" הפך לאוכל מוות, בגד בג'יימס ובלילי, וסיפר לוולדמורט את המקום בו הזוג פוטר מתחבא. אך איכשהוא, הארי לא נהרג, אלא להפך, הוא פשוט העלים את וולדמורט! ולמרות שהארי עדיין בחיים, הוא לא ייתן למוות של הפוטרים לעבור בשתיקה. לאחר זמן מה איתר סיריוס את פיטגרו הבוגד המנוול הזה ויצא לנקום בו. סיריוס חשב שאם הוא יהרוג את פיטר זה טיפה ובדגש על טיפה יפצה על המוות של הזוג פוטר...

 

סיריוס לא כל כך הבין מה קרה. הוא זכר רק שהוא מצא את פיטגרו ואז - צרחות, צעקות, פיצוצים, מוגלגים על הריצפה ולבסוף... הוא באזקבן. הרבה זמן הוא פשט ישב שם, שמע סיפורים על זה שהוא רוצח, על זה שאין לו נשמה ועל זה שהוא הרג את את פיטגרו ובנוסף לכך עד 12 מוגלגים תמימים. הוא מאוד היה שמח להרוג את פיטר, אבל הפעם הוא באמת לא היה אשם. סיריוס פשוט ישב שם וישב שם וישב שם וישב שם והתחיל לחשוב שזהו זה, עד שיום אחד הגיע במקרה לסיריוס עותק של הנביא היומי, שבו סופר על... עליו! הם כתבו שם על זה שעבר 12 שנה מאז שהרוצח הנודע - סיריוס בלק נכנס לאזקבן לאחר שרצח את פיטר פטגרו ועד 12 מוגלגים. סיריוס לא כל כך התרגש מזה, אז הוא התחיל לדף דף בעיתון, כשלפתע הוא שם לב לתמונה של משפחה. משפחה של ג'ינג'ים. אבל הוא לא הסתכל על אף אחד מבני המשפחה אלא על עכבר שהיה על כתפו של אחד הג'ינג'ים הקטנים. הייתה חסרה לו אצבע... הוא נזכר שכשהוא "הרג" את פיטר נשארה שם רק אצבע.

 

רק שנייה... יכול להיות ש... הבוגד עדיין בחיים?...

 

הוא הצליח לברוח... הוא הרגיש מאושר... ועכשיו לפני הכול, לפני שהוא ימצא ויהרוג את זנב תולע, לפני שהא יהפוך לאסיר נמלט הוא חייב לפגוש מישהו... מישהו בשם הארי פוטר.

 

 

 

 

הפרק הבא
תגובות

מדהים! · 07.02.2018 · פורסם על ידי :Dead Girl Walking
מדהים! מדהים!

כתוב בצורה כל כך... נהדרת!

מהמם · 21.08.2019 · פורסם על ידי :האפלפאפית
אבל יש לך טעות קטנה.האח של סיריוס נהפך לאוכל מוות לא אחותו.לסיריוס אין אחות.אבל חוץ מזה זה מדהים!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007