האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

סיריוס מכף רגל ועד ראש

הוא באמת הצטער שהוא בן למשפחת בלק...



כותב: אiריק
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 2265
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: לילי וג'יימס - פורסם ב: 01.10.2016 - עודכן: 07.10.2016 המלץ! המלץ! ID : 7767
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"אני לא מאמין שאתה לא מכיר את האיש הזה. אני אעשה לך טובה ולא אספר לך על כל הדברים שעשה המטורף הזה סיריוס בלק. רוצח. משוגע. יד ימינו של זה שאין לנקוב בשמו..." (סטן שפנייק להארי פוטר)

 

סיריוס פשוט היה חייב לפגוש את הארי, הבן (כמעט) שלו...

האגריד סיפר לו שהארי נמצא בבית דודיו בדרך פריווט מספר 4, ובאמת כשסיריוס הגיע לרחוב שהיה שומם מקוסמים, הוא ראה אותו. לרגע אחד קטן סיריוס באמת האמין שהוא מביט בג'יימס. הארי היה כל כך דומה לחברו הטוב חוץ מהעיניים כמובן, העיניים הם של אימו. בלק הביט בהארי למשך עד שנייה ואז התעלף, כשהוא עדיין בצורת האנימגוס שלו...

 

תיזהרו הוא משוגע, אני מבקש להתרחק!

מסובב על כל הראש הסיריוס הזה!

הוא רוצח מנוול...

מטורלל...

תראו את הדביל הזה!

 

סיריוס התעורר מהסיוט לקול ציוץ הציפורים, הוא לא הרגיש טוב... הא נזכר עד הפעם בהארי וג'יימס ואז ידע לאן הוא צריך ללכת. הוגוורטס, המקום החיד שבו הוא הרגיש רצוי. הוא רצה לחזור מכמה סיבות. הראשונה היא ללא ספק - "הארי". הסיבה השנייה היא שהסיריוס שמע שמועות על זה שפרופסור לופין מלמד בהוגוורטס. פרופסור. לופין. כן כן, ירחוני הקטן והחנון! עכשיו חסרים רק קרניים וזנב תו... זנב תולע...

 

הוא הסתכל מבין העצים על שלושת הילדים בני השלוש עשרה...  למען האמת, על אחד מבני השלוש עשרה...

עכשיו כשהיה בהוגוורטס, יכל סיריוס לשים עין על שני אנשים – "ג'יימס ג'וניור" וכמובן על "סקבארס" העכבר הזקן של משפחת וויזלי (עאלק). הוא ידע שכולם (כולל הארי) חושבים שהוא רוצח מנוול ורשע, אבל הוא הבטיח לו שכשיבוא היום, הוא יספר להארי את כל האמת...

 

 

כן אני הסנדק שלך הארי... אולי קצת קשה לך להאמין אבל זאת האמת... ואחרי כל כך הרבה זמן אני מספר לך את זה...

 

סוף סוף הוא אמר להארי את הכל. בפנים. אבל רמוס עמד לצידו. ועזר. כמו תמיד... זה היה קשה מאוד לספר את כל זה להארי אבל, זה קרה. הוא סיפר על ההורים הנרצחים, על הבוגד האידיוט וכמובן על זה שהוא הסנדק שלו. הארי לא רצה לדעת כלום (וכמובן שסיריוס הקשיב לליבו) אך כשסקאברס הפך לפתע לאיש עכברי מכוער ומגעיל הכל התחיל להסתדר. כנראה שסיריוס בלק הוא באמת הסנדק שלו...

 

הארי הציל את חייו. הוא כמעט בכה.. לולא הארי, הסוהרסנים כבר היו מנשקים אותו ממזמן אבל לא.. כל כך הרבה קרה... הוא התעמת עם אחד מחבריו הטובים (וגם עם הארי) פגש את סוור מאוס (מאוד משמח) כמעט ביצע את הרצח שכולם חשבו שביצע (כמעט) אבל מה שהכי ריגש אותו, זה שלבסוף הוא והארי התחבקו וזה היה ממש כמו לחבק חבר טוב. דמעה קטנה נפלה מעניו של סיריוס אל הריצפה הקרה...

הפרק הקודם
תגובות

ואוו · 09.10.2016 · פורסם על ידי :חולה על הארי פוטר!!!
פשוט ואוו

איך? · 09.10.2016 · פורסם על ידי :אiריק (כותב הפאנפיק)
זה טוב?


וואו · 09.10.2016 · פורסם על ידי :אני מספר ארבע
המשך!

תודה · 10.10.2016 · פורסם על ידי :אiריק (כותב הפאנפיק)
תודה רבה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 940 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007