האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

מעשה בשלושה אחים

סיפורם של שלושת האחים מהאגדה על אוצרות המוות.



כותב: ליזה ארקטורוס נורת'
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 2096
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה??? - שיפ: כעיקרון ג'ן, אולי קדמוסXבת הזוג שלו - פורסם ב: 09.11.2016 - עודכן: 11.11.2016 המלץ! המלץ! ID : 7979
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק 2

"אהבתי אותה." הוא שמע את קולו החלול של קדמוס. "אהבתי אותה," הוא חזר שוב.

"קדמי, איפה אתה?" קרא איגנוטוס, מביט בחשיכה שסביבו.

"היא תחזור." אותו קול חלול, חלש יותר. "היא תחזור." הקול התחזק.

"קדמוס!" הוא קרא, בבהלה מתגברת.

"שער." צעדים. "שער."

"קדמוס, בבקשה! אם אתה שומע אותי תענה לי!" הוא צעק בקול רועד, וחש משהו אוחז ברגלו. "קד-?" הוא תפס במה שאחז ברגלו וחש קשקשים רכים כמו קטיפה. נחש. נחש!

"קדמוס, הצילו!" הוא החל לרוץ בחושך, עוד נחשים פזורים על הרצפה והוא דורך עליהם בעיוורון. הוא רץ לעבר מקור הקול אבל הקול רק התרחק ממנו יותר ויותר. "קדמוס!"

"תן לו," הוא שמע קול אחר, אנטיוכוס, והרגיש המוני נחשים עולים על גופו. הם החלו לחנוק אותו באיטיות.

"אנטיוכוס- תעזור לי-!"

"הוא צריך ללמוד לבד," אמר אחיו הבכור, והאור החל להידלק. הרחק, על קו האופק, הוא ראה את ביתו הצנוע של קדמוס מוקף בפגעסוסים, מאחוריו אחיו הגדול.

"אנטיוכוס, בבקשה!"

"אנחנו נביא אותו לאבדון," אמר הקול הקר של הבכור.

"אני אביא אותה חזרה," הדהד הקול של קדמוס, מלווה צחוק חסר הומור.

"בבקשה, אנטיוכוס!" הוא הסתובב, ומצא פגעסוס עומד במקומו.

כל הרעש נעלם, הכל קפא בבת אחת. הנחשים נעלמו. איגנוטוס החל לרוץ לכיוון הבית שנדמה שונה כעת ופתח את הדלת לרווחה. "קדמוס!" הוא קרא בקול, ומשלא קיבל תשובה הוא רץ פנימה.

הבית היה ריק, מלבד פגעסוס אחד. הוא שכב על צידו על הרצפה, חסר חיים. "קדמוס?" הוא הזיז את החיה, ואז עיני החיה נפקחו. אלו היו העיניים האפורות והקרוב של קדמוס, מיישירות בו מבט.

 

"אנטיוכוס!" קרא איגנוטוס בדמעות, פותח את דלת החדר לרווחה.

"מה לעזאזל?" מלמל הבכור בעודו מתיישב על המיטה. "השעה שלוש וחצי לפנות בוקר, תחזור לישון..." הוא הפיל את ראשו חזרה לכרית.

"מה אתה עושה?!" קרא הצעיר ומיהר להושיב את אחיו. "שכחת שאסור לישון בשכיבה?"

"אה..." פיהק הבכור. "שכחתי. נכון."

"אז אל תשכח!"

"למה אתה ער בכלל?..."

"היה לי סיוט." אמר איגנוטוס, מתיישה על המיטה של אנטיוכוס.

"בבקשה, אל תגיד לי שזה קשור לקדמוס."

איגנוטוס שתק והביט בברכיו, תחושת אשמה גדלה בקרבו.

אנטיוכוס נאנח. "תרד ממנו."

"אני לא יכול-"

"עבר שבוע. שבוע שלם. תן לו להתגבר לבד, ותבין כבר שהוא לא מסכן את עצמו-"

"אני מנסה! אני לא נהנה לדאוג כל הזמן, סיוטים זה לא כיף, אני לא מצליח להתמקד בכלום חוץ מכמה אני דואג לשניכם- אתם שניכם כאלו טיפשים..."

"מה לעזאזל אני כבר עשיתי?"

"אתה, אתה נכנס לריבם עם כל אדם שני, וכמות האלכוהול שאתה צורך לא יכולה להיות בריאה-"

"וזו לא הבעיה שלך. תפסיק לדאוג. זו לא האחריות שלך, גם אם משהו כן יקרה לי."

"אבל-"

"תוציא את המחשבות האלו מהראש, זהו. עכשיו, תן לי לישון. יש לי יום ארוך."

"אל תשכב."

"תרגע כבר." אנטיוכוס דחף את הצעיר אל מחוץ לחדר, וסגר את הדלת בפניו.

איגנוטוס עמד ליד הדלת, פיו פתוח קלות, מנסה להוציא את המילים לילה טוב מפיו.


עובדה משעשעת, בעבר אנשים ישנו בישיבה כי הם פחדו שאם ישנו בשכיבה הנשמה תצא מהם.

הפרק הקודם
תגובות

יפה · 12.07.2017 · פורסם על ידי :סוכריות ברטי בורט בכול הטעמים

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 940 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007