האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
HPortal מאחל חג עצמאות שמח!
מממנים


איסוף שושני העקרב

המשך לאדון השושנים



כותב: alwayse16
הגולש כתב 12 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 5669
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטיקה, פלאף - שיפ: לילי סקורפיו, טסה וטדי, אלבוס ואליסה, הרמיוני ודראקו - פורסם ב: 18.11.2016 - עודכן: 14.03.2017 המלץ! המלץ! ID : 8020
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"אתה חייב לדבר איתו" לילי התעקשה בפני בעלה הבלונדיני שמדד מספר חולצות חדשות, הם היו בביתם הקט ולמרות שבכל פעם שפלג גופו העליון של סקורפיו היה חשוף בפניה לילי העדיפה יותר להביט בו מאשר לדבר  אך היא הפעם לא יכלה עוד למנוע זאת.
סקרופיו ניער את שערו הפרוע בידו ונאנח, "במקום לנצל את העובדה שג'ים אצל אלבוס ואליסה ולצאת את מעדיפה לדבר על טדי?, לילי את יודעת שדיברתי איתו או לפחות ניסיתי הוא מכחיש הכל"
"אבל זה ברור, זה כתוב על הפרצוף הזחוח שלו כל פעם שהוא מביט בה, הוא מסתכל עלייה כמו שאתה-" לילי השתתקה והסיתה את מבטה בזמן שסקורפיו הצמיד את עיניו לפניה הסמוקות, "כמו שאני מה?" סקורפיו שאל וכרע לצד אישתו שישבה על קצה המיטה, היא עדיין לא הסתכלה עליו שאמרה זאת "כמו שאתה היית מסתכל עליי".
"הייתי?" סקרופיו חזר אחריה כהד, "אני עדיין, לילי אני-" הוא תפס את עופה וקירב את שפתיו לשפתיה מנסה להעביר לה את כל רגשותיו, איך היא חשבה שנמאס לו ממנה הוא אוהב אותה
"זה מרגיש שבין העבודות של שנינו וג'ם אני כבר לא רואה אותך, שאתה לא רוצה לראות אותי" הוא הרגיש את הבל פיה החמים על פיו כשאמרה זאת נגד שפתיו.
"לילי"  שפתיו רפרפו על שפתיה והוא חפן את לחייה בידיו, גורם לכך שהיא תוכל להביט רק בו. "אני נדרתי לאהוב אותך ואני מתכוון לשמור את ההבטחה הזאת עד נשמתי האחרונה, אם אני נבלע מידי פעם רק תגידי לי, תהיי כנה איתי ובתמורה אני מבטיח תמיד להיות כנה איתך"
חיוך הפציר על פניה והפעם היא זו שנישקה אותו מושכת אותו קרוב יותר אליה באמצעות צווארון חולצתו.
"את עדיין רוצה לצאת לאנשהו?"הוא שאל בין נשיקה לנשיקה "למסעדה החדשה שנפתחה בויילמס יהיה נחמד" היא נישקה אותו נשיקה אחרונה והתנתקה ממנו  בכדי שתוכל להחליף את בגדיה המרופטים ,"אבל זה לא פותר אותך מלדבר עם טדי" היא הוסיפה בזמן שהחליפה לשמלה אדומה שהלמה את שערה האדמוני.
סקורפיו גיחך "תיארתי לעצמי שלא, למרות שאני לא חושב שזה יעבוד בדרך הזאת הוא עקשן מידי"
"תמיד יש לי תוכנית נוספת אבל חשבתי לתת לו הזדמנות לפני שאני מוציאה את התותחים הכבדים"
"טדי המסכן" סקורפיו נאנח לפני שנעמד והצמיד את אישתו לגופו, למרות שהוא לא ממש חש שום צער על טדי, הוא בדיוק רכן לנשק אותה אבל לילי חסמה את פיה באמצעות ידה והדבר היחיד ששפתיו פגשו הפעם היה את אצבעותיה. "למה?" הוא שאל מאוכזב מעט כמו ילד שלקחו ממנו את הצעצוע האהוב עליו.
"אם אתה רעב תאכל במסעדה" היא חייכה אליו באופן מתגרה למדי שהוציא ממנו צחוק מתגלגל, ואז כשידיה על מותניו וידיו על פניה  הם התעתקו למסעדה.

 


הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!! · 19.11.2016 · פורסם על ידי :xx.Fania.Malfoy.xx
המשך!!!!! עכשיו!!!המשך!!!!! עכשיו!!!!!!!המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!המשך!!!!! עכשיו!!!!!!!המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!המשך!!!!! עכשיו!!!!!!!המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!המשך!!!!! עכשיו!!!!!!!המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!המשך!!!!! עכשיו!!!!!!!המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!המשך!!!!! עכשיו!!!!!!!המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!המשך!!!!! עכשיו!!!!!!!המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!המשך!!!!! עכשיו!!!!!!!המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!המשך!!!!! עכשיו המשך!!!!! עכשיו!!!המשך!!!!! עכשיו!!!!!!!המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!!!!!!!!!!המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!!! המשך!!!!! עכשיו!!!!!

וואו!!!!! · 19.11.2016 · פורסם על ידי :Silver Lake Queen
כמה דברים:
א'. לא ראיתי שום צורך להגיב בשני הפרקים, אז רק שתדעי ששני הפרקים מהממים.
ב' מדי פעם הפריעו לי קצת שגיאות כתיב אבל זה ממש מעט ולא שמים לב כמעט.
ג' מה שקצת יותר שמים לב אליו זה שחסרים סימני פיסוק פה ושם.
ג' זה פאנפיק מדהים. באמת. ממש אין לי מילים. אני יותר אוהבת את עכשיו ולתמיד-מאלפוי, אבל זה ללא ספק אחד הפאנפיקים האהובים עלי (השאר זה עכשיו ולתמיד-מאלפוי ובמשך אלף שנים ועוד כמה פאנפיק שאת כתבת או המלצת לי עליהם).
ותמשיכי!!!!!!!!!!!

פאנפיק כל כך מהמםםם · 20.11.2016 · פורסם על ידי :ליאלוש
לא הרבה מצליחים לעשות פאנפיק המשך טוב כמו הראשון ובינתיים נראה שהוא עומד הסטנדרטים ;)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007