האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
HPortal מרכין ראשו לזכר חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה
מממנים


ממצאים ואהבה

בחינות השנה החמישית מתקרבות, לונה כותבת עבודה לבחינות.
אבל איך היה ניתן לדעת על הקשר שזה יבנה? בין שני אנשים שונים כול כך.
קשר שיהיה סודי לעד



כותב: יוקו צ'אן
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 17635
5 כוכבים (4.75) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: Nc17 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: סנייפ\לונה - פורסם ב: 13.12.2016 - עודכן: 11.07.2017 המלץ! המלץ! ID : 8155
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

ישבתי לי על הדשא בחצר ביה"ס, הסתכלתי על הסביבה, צחקתי.

כבר שנה וחצי שאני יודעת מה העבודה שאני רוצה לעשות, מה עבודת סוף השנה בשיקויים. אני מחייכת ומסתכלת על פרפר שעף לו ומתיישב על ענף של עץ.

למעשה המחקר שאני עושה הוא על ההשפעה בין לומנסיה רימוזוס (או בשפת בני המוגלגים, לימון) וקסם.

הדרך בה גיליתי את הקשר בין שני הדברים ואת ההשפעה שלהם אחד על השני היא מאוד מעניינת. אבל בואו נציין שעוד לא סיימתי את המחקר, ואני ממש צריכה למהר, כי נשארו לי רק שלושה חודשים עד ההגשה של המחקר.

לפני שנה וחצי לקחתי כוס ושמתי בה מים עם לימון ושתיתי, אני מאוד אוהבת מים עם לימון, בעבר שתיתי מים עם לימון רק בבית, זאת הייתה למעשה הפעם הראשונה ששתיתי מים עם לימון בתוך כותלי הוגוורטס, חשבתי שלא יקרה משהו מיוחד אבל כנירה שאני לא מספיק חכמה בשביל לחשוב על ההשפעה של דברים אחד על השני.

בכול מקרה באותו יום לאחר ששתיתי את המים עם הלימון הלכנו לשיעור שינוי צורה, בדרך כלל אני אחת התלמידות הטובות ביותר בשיעור אבל מסתבר שהפעם זה ממש לא היה נכון ולא הצלחתי לעשות דבר, השרביט שלי אפילו לא הוציא ניצוצות, ממש כאילו הייתי מוגלגית.

טוב אז בהתחלה חשבתי שזאת סתם אני, פשות לא הלך לי באותו יום.

אבל אמרתי לעצמי את צריכה לבדוק את העניין.

שלושה ימים לאחר מכן בשיעור שינויי צורה, יצאו לי תוצאות נפלאות, חזרתי עוד הפעם להיות תלמידה מצטיינת.

טוב אז אמרתי לעצמי שמשהו כנירה באמת לא בסדר, מה היה שונה באותו יום שבו לא הלך לי?

ואז זה קפץ לי, שתיתי מים עם לימון.

אז אמרתי לעצמי שאולי זה צירוף מקרים, ולכן צריך לבדוק כאשר משערים השערות.

ביום שישי היה שיעור התגוננות מפני כוחות האופל ולפני כאן שתיתי קצת מים עם לימון, בשיעור לא הצלחתי להוציא אפילו ניצוץ אחד של קסם, גם בשיעור שינוי צורה ביום עשיתי שנית את הניסוי, ועוד הפעם הייתי כמו מוגלגית לכול דבר.

המסכנה שלי הייתה חד משמעית יש משהו במים עם הלימון שגורם לתופעה הזאת.

השאלה ששאלתי את עצמי היא האם עלו המים עם הלימון שיוצרים את התופעה? או שזה הלימון לבדו יוצר את התופעה?.

לכן בשיעור שינויי צורה לאחר מכן שוב פעם שתיתי לימון (הפעם בלי מים) התוצאה לא הייתה שונה.

אבל מקגונגל אמרה לי ללכת למשרד שלה לאחר מכן "כי איך יכול להיות שנהפכת לתלמידה כול כך גרועה? את לא מבית רייבנקלו?, וחוץ מזה את מדברת שטויות, לימון לא עושה כלום לקוסם, ולא אין טעם לבדוק את זה, אני לא הולכת להשתטות"   


יש לכם השערות? 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007