האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


וולדמורטה

היא ביתו של וולדמורט, אבל היא רוצה להרוג את אחותה.



כותב: michal8624
הגולש כתב 15 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 12162
4 כוכבים (4.444) 9 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: היא והוא - פורסם ב: 03.01.2017 - עודכן: 31.01.2018 המלץ! המלץ! ID : 8224
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

לפני שבוע:

"הארי, אני פה!" צעקה מדי רידל בעודה דופקת על שער הכניסה של בית מספר 12.

"אני בא!" נשמעה צעקה מהבית.

"אוף הארי, אני עומדת פה כבר רבע שעה ואתה אפילו לא מודיע לי שאתה מתעכב! בשביל מה הרמיוני קנתה לכולנו טלפונים?!" נזפה מדי בהארי העומד מולה עם חיוך מבוייש על פניו.

"מצטער, ג'יימס נרדם עליי..."

"עשר נקודות מגריפינדור!" צחקה.

"אבל פרופסור, זה לא פייר!" החזיר והם צחקו בקול רם.

" אתם יכולים להיות בשקט, ג'יימס ישן!" נזפה ג'יני בעודה יורדת במדרגות הבית מחדר של ג'יימס הקטן.

"בסדר, בואי תיכנסי מדי" ענה הארי בכניעה.

הם נכנסו לבית שהיה מעוטר בצעצוצים לתינוק.

"ממש אהבתי את הבית החדש, מה זה? עדלאידע ביתית?" ניסתה מדי להצחיק בכישלון רב.

"מדי, מתי תביני, זה לא התפקיד שלך להצחיק. התפקיד תפוס."

"ג'ורג ופרד לא מצחיקים בכלל לדעתי, הם די מרושעים. כל המתיחות האלה לרוז ולהוגו לא מצחיקות בכלל."

"הן כן, מדי. הן פשוט מצחיקות יותר מדי."

"טוב, יכול להיות שהן קצת מצחיקות," היססה. "טוב נו, הן מצחיקות." סיננה תחת המבט המשועשע של הארי. פתאום נכנס ינשוף גדול לחדר ועופף למדי לראה מבטה המופתע.

"מדי ממי זה?" שאלה ג'יני.

"מינרווה, היא קוראת לכל המורים להתכנס לישיבה על מנת לדבר בקשר לשנת הלימודים." מלמלה בעודה מעיינת במכתב. "אוי, זה ברגע זה! אני מאוד  מצטערת  אבל אני צריכה ללכת. טוב, היה כיף לשוחח. להתראות!" אמרה בעודה יוצאת מהדלת בריצה. בעודה רצה היא ניסתה להתעתק לתוך הוגוורטס ונהדפה החוצה אל תוך האגם.

" מדי, מה את עושה בתוך האגם?!" שאלה מינרווה בתדהמה.

"ניסיתי להתעתק לתוך הוגוורטס ונהדפתי החוצה. שכחתי שאי אפשר להתעתק פנימה..." הסבירה מדי.

"נו, טוב. תצאי האגם, את תחטפי צינון!"  אמרה מינרווה ופנתה לעבר בית הספר. מדי יבשה את בגדיה ושערה והלכה אחריה.

"התכנסנו כאן היום כדי לדבר על שנת הלימודים המתקרבת. קודם כל אני רוצה להודיע על שינוי קטן בצוות המורים. אני רוצה שתכירו את פרופסור מדי רידל, היא תהיה המורה לתולדות הקסם, לצערנו הרב פרופסור בינס התפטר וטס לאפריקה. אינני רוצה שלא תבינו את טוב ליבה של מדי. הוריה אולי לא טובים אך היא נחמדה וטובת לב. אני מקווה שכולנו נסתדר השנה. כפי שאולי ראיתם מדי היא המורה הכי צעירה בהוגוורטס, גילה הוא עשרים וארבע שנים. אולי היא צעירה אבל היא מאוד חכמה. לפי מיטב ידיעתי היא יודעת ליצור פטרונוס אפור. מדי, למה שלא תפני את דברייך אלינו ותסבירי לנו מהו פטרונוס אפור?"

"שלום לכולם, כפי שאמרה לכם מינרווה אני מדי ואני הבת של וולדמורט ובלטריקס. נולדתי בשנת 1981 וכיום אני בת עשרים וארבע. פטרונוס אפור הוא שילוב של פטרונוס רגיל ומוגשם ויצור אפל. כיוון שאוכלי המוות אינם יכולים לייצר פטרונוסים הם המציאו פטרונוס אפל. הפטרונוס משולב עם סוהרסן וכך מגרש את הסוהרסנים  והוא כמו פטרונוס רגיל אך יש לו כוח אפל שנקרא: ' נשיקת הפטרונוס'. כאשר הפטרונוס מללק אותך הוא יכול לגרום לך לאי שפיות זמנית ואבידת כל הזיכרונות. אותי לימדו לעשות את זה בגלל שלמדתי את אומנויות האופל. אני לא אשתמש בו בקוטלי בית הספר אבל אני יכולה ללמד לעשות פטרונוס מוגשם ורגיל."

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007