האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הוצא את המפתח

הוצא את המפתח הניצב באמצע הצוק העמוק והמסוכן שמעולם לא בוקר ע"י מוגלגים, והעולם האמיתי ייפתח אלייך. אבל יש כמה דברים שאתה צריך לשכוח כשאתה יוצא.



כותב: פרופסור מקונגול
הגולש כתב 22 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3525
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הארי פוטר - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 09.02.2017 - עודכן: 01.01.2018 המלץ! המלץ! ID : 8354
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הוא הנמיך עוף אל תוך התהום. הוא שיקשק. הוא ידע שאם רוח חזקה, תנודה חזקה מידי, תנועה מיותרת, תביא למותו. אבל הוא חייב להמשיך. הלורד אמר לו. אם הוא ישיג את זה הלורד ישים אותו מקום ראשון וגם על טעויות קטנטנות לפעמים ישכח ויעניש מישהו אחר.

הסלע הענק היה חלקלק וכמעט ללא שום מקום לאחיזת יד, או אבן בולטת או בפנים יותר. צבע הסלע היה זהה לגמרי, והצללים שהיו שם היו רק של ציפור עפה.

הוא הגביר את אחיזתו במטאטא ושלח לחש מודד אל הסלע. הוא כבר לא ראה את אור השמש מרוב שהיה עמוק בתהום. התחיל להחשיך. 

"לומוס מקסימה" הוא לחש. הפחד מחלחל אל ידיו שהחלו לרעוד. 'תירגע. תירגע ותירגע!!' צרח קול בתוך ראשו הקטן.

ידיו אחזו במטאטא ובשרביט. הוא עף לאט לאט אחורנית, כל שניה בודק אם הוא לא נתקע במדף סלע הנגדי.

הוא התיישב על המדף סלע הנגדי והניח לעצמו לנשום כמה נשימות לפני שעלה שוב על המטאטא כדי לבחון את הצוק ולמצוא את המפתח.

הוא התייצב על המטאטא, שתה קצת מים והחל לעוף הלוך ושוב. ידו הייתה לפניו, עם שרביט שהאיר כל סנטימטר של הצוק.

חלק. הצוק החלקלק אינו מראה שום סימן למפתח להוצאה.

פרץ אור חזק סינוור אותו וכמעט שהפיל אותו ממטאטאו. שרביטו נשמט מידו.

'שיט'. הוא צלל כראוי למחפש בנבחרת אנגליה ותוך שניות השרביט היה בידו. אלה שמטאטאו היה אחוז ביד השניה מעל ראשו. הוא עומד למות. הוא נזכר איך שהארי פוטר עיצבן את הלורד כשהצליח לעלות חזרה למטאטאו במשחק הקווידיץ' שלו. הפעם יהיה הלורד גאה במעשה זה. או שלא.

הוא גילה שזה ממש קשה כשאתה עומד למות. כמה תנודות, כמה קללות עסיסיות וכמה תפילות, התעמלות קרקע והוא מיוצב על המטאטא. אוכל מוות שכזה לא יוותר בקלות.

האור עדיין סינוור אותו מלמעלה. האור התקרב אליו במהירות. הוא האהיל את עיניו עם כף ידו. 'אם גילו אותי אני מת. אם גילו אותי אני מת'.

טוב, הוא כמעט מת. האור פסק בדיוק כמו שהופיע. הוא המשיך לסייר ולחפש כל קימור, כל בליטה, כל סימן למפתח. 

הוא זימן סנדוויץ' שהשאיר במעלה הצוק וכירסם אותו ברעבתנות. לחץ האויר היה נמוך והיה קשה לנשום. טוב שגנב מנס"א כמה ממיכלי האויר שלהם.

אור פרץ שוב והתקרב אליו והסתחרר סביבו, הוא צרח בפחד מהאור, האור עלה למעלה ונעלם.

זה קרה עוד שלוש פעמים, כל פעם עיגול הסתחרר במקום אחר, לאו דווקא מסביבו.

הוא הבין שזה רגיל לגמרי. השעות חלפו באיטיות והדקות זחלו בזמן שהוא בחן כל סנטימטר רבוע.

הוא החל להלתייאש ולעוף מעלה. 'סוף סוף התייאשת' ליחשש קול בראשו. 'אבל תנסה עוד חמש פעמים לפחות.'.

הוא חיפש וחיפש. עף מעלה ומטה, לא עוצר, עיניי ינשוף בולשות אחרי כל סימן, ללא הצלחה מרובה. עד שהצלחה מסחררת סיחררה סביבו.

המפתח היה שם. בדיוק מולו גשר אפו. הוא שלח את ידו, עצם את העיניים, והוציא את המפתח.

 

הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007