האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הוצא את המפתח

הוצא את המפתח הניצב באמצע הצוק העמוק והמסוכן שמעולם לא בוקר ע"י מוגלגים, והעולם האמיתי ייפתח אלייך. אבל יש כמה דברים שאתה צריך לשכוח כשאתה יוצא.



כותב: פרופסור מקונגול
הגולש כתב 22 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3569
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הארי פוטר - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 09.02.2017 - עודכן: 01.01.2018 המלץ! המלץ! ID : 8354
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ממש תודה לג'קסון פוטר שנרשם לפאנפיק כ"כ מהר!
וחוץ מי זה, תגיבו, זה עוזר לי לבנות את הסיפור, יש לי רעיון כללי, אפילו עלילה, אבל צורת הכתיבה ושגיאות אני צריכה ת"ב!


הוא שלח את ידו, עצם את העיניים והוציא את המפתח.

הוא נשם עשר נשימות הרגעה ופקח את עיניו.

'הינך בטוח שאתה רוצה להיכנס, יקירי?' קירקר קול, 'כי אתה תזכור שקרה משהו כשתצא, אבל לא תזכור מה. יהיה לך חלל בראש. תחליט. יש לך 10 שניות, ואז המפתח יינעץ בצוק לעוד 50 שנים רעועות. תודה'.

הוא לא ידע מה לענות. "כן אני רוצה!" צעק בפאניקת 10 השניות.

'אז תיכנס אהבל!' הוא עף במהירות לבפנים.

מאות אם לא אלפי אם לא מליוני קוסמים (ומכשפות) ממושקפים בעלי פס סגול בגלימתם, זכרים כנקבות, ישבו מול מחשבים עם תוכנת תיכנות ושרביטים מונפים. העולם שנגלה אליו היה כדור מבפנים, בעלי מדפים רחבים בהם ישבו הקוסמים ומכשפות ועשו מה שעשו עם המחשבים והשרביטים. עם היכנסו לאולם הענק שקצהו הוא כמעט במרחק האופק, צילצל פעמון כבד. כל 10 שניות חלק אחר של קוסמים ומכשפות נפנו להביט בו, ואז חזרו במרץ לעבודתם לוחשים זה לזה בעניין. כך נמשך במשך 60 שניות. 6 חלקים שונים של האולם, בהם עבדו קוסמים ומכשפות בתחומים שונים.לבסוף כולם חזרו לעבוד, כשמתוך 6 הנברשות שמעל כל מחלקה נפתחו לחצי, וקפיטריות מרכזים מסחריים ועוד נגלו, מפעם לפעם היו מדרגות עם שמות של עיירות וערים בהם חיו היצורים.

מתוך ששת הנברשות יצאו משלחת של 6 אנשים מכל נברשת. סה"כ 36 אנשים. הם היו על מטאטאים ועפו אליו במהירות. תוך דקות הם הקיפו אותו ומילכדו אותו. הוא שלף שרביט.

"אחד משלנו" אמר זקן ששכב על ערסל יחידי שהיתה נעוצה בתקרת הכדור. "מלבד זאת הוא רכוב על מטאטא. תיכנתנו אותו להיות עם הרוע אבל לא להגיע אלינו" 

"מוח כדור הארץ עובד כל ימיו על תיכנות אנשי השמיים והטכלנלוגיה שלהם. ישנם שנים גדושות וישנן רגועות" הסביר הזקן. "איך אתה יודע עלינו? אנחנו תוך שניה יכולים ללחוץ על כפתור מת ואתה מת" הזהיר הזקן.

'אני עומד לעשות במכנסיים' הוא חשב בפחד.

"יצאתי בשליחות המרכז לאגדות ילדים כדי לדעת אם אגדת 'עולם מבפנוכו' אמיתי" הוא שיקר.

"סגול חציל, אמת בדבריו?" פנה הזקן אל אנשי הפס סגול חציל בשערם.

"שקר. הוא רוצה לשנות כמה דברים. אין בכלל אגדה כזו וזוהי הסטוריה מפי מטילדה בגשוט שעונתה קשות כדי שישיג מידע עלינו ויוכל להרוג כאוות נפשו" אמר אחד מהאנשים שמילכדו אותו, פס סגול חציל בשערו, לאחר שבדק מכשיר שחור (הנקרא בפי מוגלגים פלאפון).

"תודה, סגול חציל יקירי" אמר הזקן. "שקר נוסף או שאתה במצב 'מת', או שאתה עובד קשות למעננו" איים הזקן.


סליחה שקצר פשוט ממש מאוחר לי ויש לי עבודות לעשות..

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

פנאפיק טובבבב · 13.02.2017 · פורסם על ידי :The Sun Will Come Out Tomorrow

מסקרן... · 14.02.2017 · פורסם על ידי :B. Jackson Potter
תמשיכי, נשמע ממש מעניין

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007