האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מה היה "אם"?

דמיינו מה היה קורה אם וולדמורט לא היה הורג את ההורים של הארי? מה היה קורה אם הארי לא היה מיוחד, אלה סתם, הארי פוטר? מה אם וולדמורט היה עולה לשלטון?



כותב: Crazyunicorn
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2060
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: בדיוני - שיפ: היני - פורסם ב: 06.04.2017 - עודכן: 11.04.2017 המלץ! המלץ! ID : 8511
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אנשים צורחים, סילוני אור ירוק בכל מקום, צחוק עמוק מלגלגל, אנשים המתחננים למחילה, לרחמים.
הארי פוטר קם, מיוזע ומתנשם מהחלום שחלם, הוא היה רגיל לזה, אלו היו בסך הכל זכרונות מהשנים שעבר.
לילי נכנסה בריצה, והארי הבין שהוא צעק בשנתו.
"הכל בסדר?" היא שאלה בדאגה אימהית
"כן, זה פשוט.. הזיכרונות. אני לא יכל עם זה. זה משגע אותי" הארי אמר בשקט.
מאז שלורד וולדמורט עלה לשלטון , מספר הקוסמים ירד ברמה משמעותית.
הארי הביט באימו, חשב איך זה לחיות בעולם בו חיים בחופשיות, בלי לפחד שלורד וולדמורט יקום במצב רוח רע ויטיל עליך קרושיו, איך זה לא להסתובב עם מצפון מלא חרטה ובידעה שחצי מהקברות הם באשמתך.
כמובן שהוא לא ידע, לורד וולדמורט עלה לשילטון שנים לפני שהארי נולד, בהתחלה היו לו מתנגדים, אבל לורד וולדמורט היה הורג אותם או מענה אותם, לאט ובהדרגה אנשים הבינו שאין למה להתנגד, לורד וולדמורט ינצח בכל מקרה.
לפני כמה שנים, שהארי היה בן 7, היו קבוצות של מורדים שרצו להפיל אותו, שרצו.. איך הם קראו לזה? צדק.
הארי חונך בהוגוורטס, בית ספר לכישוף ולקוסמות, בהנהלתו של לורד וולדמורט המפורסם.
הוגוורוטס הינו בית ספר גדול, שמגיעים אליו מרכבת אקספרס, מרציף 9 ושלושה רבעים, בפעם הראשונה שהארי הלך לשם, יחד עם 2 הוריו ועם הינשוף הגדול והחום שלו, הוא לא היה בטוח שימצא את המקום אבל הם מצאו, אחרי שנכנס דרך המחסום שהראו לו הוריו (קיר קטן בין רציף תשע לרציף עשר שצריך לעבור בריצה) הארי גילה שהוא ליד רכבת גדולה, ושהשעה עשרה לאחת עשרה, הוא נפרד מהוריו בחיבוק ("תשתדל לא להיכנס לצרות הארי", ג'יימס, אביו הזהיר אותו), הוא עלה על הרכבת והתיישב במושב שהיה פנוי, הוא ישב לבד כל הנסיעה, מביט בנוף שהשתנה; מפרחים ועצים שמחים, לאדמה סדוקה ועצובה.
בית הספר שם דגש על אומניות אופל ופחות על מקצויות כמו- שינוי צורה או חיות פלא.
את שיעור התגוננות מפני כוחות האופל הארי היה הכי שונא. מה שהיה קצת רע כי זה היה שיעורם המרכזי.
פרופסור סנייפ (המורה שלהם) תמיד שנא את הארי מסיבה מסויימת וכל הזמן התעניין בשלום אימו. הארי חדש שסנייפ מאוהב בה.
אבל, הארי היה גאון. זה הדבר היחיד שעזר לו להתמודד מול סנייפ. תמיד השוו אותו להוריו, ותמיד רצה שלא לאכזב אותם.
הארי היה גאון מתבודד, בלי חברים.
הוא העדיף להשקיע בעתיד שלו מאשר לבלות זמן במשחקים מטופשים.
כמובן שהיו כמה ילדים שניסו להתחבר אליו אבל כולם הפסיקו במהלך שנת לימודיו השנייה, כולם הבינו שהילד הנמוך, והכחוש, הוא ילד שלוקח הכל ברצינות יתרה.
אבל אף אחד לא ידע שבסתר, הארי מתכנן להפיל את לורד וולדמורט והתחיל שילטון חדש- שילטון של צדק.
עוד יומיים חוזרים ללימודים.
הארי שנא את הלימודים, הם הזיכרו לו בית כלא. כל ילד מגיל 11 היה מחוייב ללכת לבית ספר לקוסמות, היה כל מיני בתי ספר אבל ההורים של הארי ידעו על מיקומו של אחד- הוגוורטס.
הארי לא חיבב קירבה של אנשים, זה הזכיר לו יותר מידי את המטלות שלורד וולדמורט הכריח אותו לעשות, כל פעם שראה ילדה, חשב על הילדה האחרונה שרצח, על המשפחה שלה, על הבעות פניהם, על העובדה שמעכשיו, הם יהיו אחד פחות.
אבל הכי הארי שנא שאנשים חושבים שהוא קדוש, וולדמורט לא רצה שאנשים ידעו מי הרג את הילדים, אז הוא ביקש מכל מיני אנשים להרוג (בינהם גם הארי) ואז השמידו ראיות, אמרו להארי ללכת להודיע למשפחה על אבידת הקרוב.
זאת הייתה השיגרה של הארי פוטר, בעולם שבו וולדמורט בשלטון.

 

הפרק הבא
תגובות

מושלםםםם · 06.04.2017 · פורסם על ידי :רוז-קליאו-אלכס
פאנפיק נהדר!! אני גאה בך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007