האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אהבה מעבר לזמן

אנשים לא נולדים רשעים - הם נעשים רשעים. מה שאומר שתמיד יכול לקרות תהליך הפוך, וכל אחד יכול לחזור לנקודת ההתחלה ולבחור את דרך חייו...



כותב: Sabrina Carpenter
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2846
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה, אני מניחה - שיפ: הרבה? - פורסם ב: 15.04.2017 - עודכן: 16.04.2017 המלץ! המלץ! ID : 8545
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

[*] הוגוורטס, סעודת סוף שנה - 1994 [*]

"לצערי, סעודת סוף השנה היום הינה סעודת אבל ולא חגיגה למנצח טורניר הקוסמים המשולש. אנחנו נמצאים כאן היום ללא תלמיד מצטיין, חבר אהוב ומתמודד בטורניר הקוסמים המשולש, שנרצח בדם קר על ידי הלורד וולדמורט ותומכיו."
לחשושים החלו בעולם ומספר תלמידים נרעדו כשהמנהל, אלבוס דמבלדור, הגה את שמו של אדון האופל.
"הרימו כוסית לזכרו של סדריק דיגורי ההפלפאפי, איש נפלא," אמר המנהל בעצב, וכל התלמידים הרימו את כוסותיהם כשדגלי הפלפאף ניצבים סביבם, הצבע הצהוב בולט על רקע האולם השחור.
"ודבר קטן נוסף." כל הראשים הופנו אל דמבלדור בתמיהה, "בתיאבון!"
למרות האבל שכיסה את הסעודה, התלמידים המשיכו לדבר תוך כדי הארוחה, אבל שמרו על שקט, רובם שרויים באבל ואחרים פשוט חולקים כבוד. אף אחד מהם לא חשב העלה בדעתו שאולי שנה הבאה הם יעשו סעודה דומה לזכרם של ארבעה תלמידים אחרים.

 


 


בחצות בדיוק, ארבעה תלמידים שונים לחלוטין עשו את דרכם במסדרונות הוגוורטס הישר אל משרדו של המנהל. הם מלמלו את הסיסמא - צפרדעי שוקולד - ועלו במעלה המדרגות, כל אחד לבדו. אף אחד מהם לא ידע שהם עומדים לפגוש למעלה, בנוסף למנהל, אחד את השני, ובעיקר לא איזה מסע מצפה להם יחדיו.
כשאחרון מתוך הרביעייה נכנס והתפלא לראות עוד שלושה תלמידים לא מזוהים (ואת המנהל, כמובן), דמבלדור פתח את פיו כדי להסביר, אבל הוא לא הספיק לדבר כי ארבעת התלמידים הכו בו במטח של שאלות.
"למה הבאת אותנו לכאן?"
"מי אלו?"
"אנחנו מקבלים עונש?"
"עשינו משהו רע?"
"שקט, שקט," אמר דמבלדור, עוצר אותם מלשאול שאלות נוספות. "אני אסביר את הכל." בנפנוף שרביט, דמבלדור זימן ארבעה כורסאות נוחות ומרווחות, כל אחת בצבע שונה. התלמידים התיישבו, ולאחר מספר שניות הבינו את משמעות הצבעים של הכורסאות וכל נציג התיישב בכורסא המייצגת את הבית שלו בהוגוורטס.
"קראתי לכם לפה בשעה כה מאוחרת מכיוון ש... הגיע לידי מידע חשוב ומסווג. אני יודע איך להביס את וולדמורט, ואני צריך את עזרתכם לזה." דמבלדור התיישב גם הוא על כורסא סגלגלה שהופיעה מהאוויר.
"אולי תתחיל בזה שתתן לנו קצת הסברים," אמר היושב על הכורסא הירוקה - הסלית'ריני, מנסה למתן את קולו ככל האפשר, אבל לא מצליח בזה במיוחד.
"כל דבר בעתו," אמר דמבלדור בנוח, "אז ככה. התוכנית הזו קיימת כבר זמן רב, והיא תוכננה עוד לפני מפלתו הראשונה של וולדמורט, כשניסה להרוג את הארי התינוק וכשל בכך. הרעיון הוא... לשלוח קבוצה מסוימת אחורה בזמן, אל תקופתו של וולדמורט. אז הוא עוד לא היה וולדמורט, והיה תלמיד סלית'ריני בהוגוורטס הנקרא טום ואנדרולו רידל. הרעיון עלה בעקבות נבואה, שלפיה נערה חכמה ויתומה שלא נולדה פה - בבריטניה, כלומר - תצא למסע בזמן ותציל את וולדמורט עוד לפני שהפך ל... ובכן, וולדמורט."
"אז מה אתה רוצה שאנחנו נעשה?" שאלה ההפלפאפית.
"הנערה מהנבואה היא... היא נמצאת איתנו פה בחדר. וכל השאר יהיו המלווים שלה במסע הארוך."
"אדוני, הנערה מהנבואה, זו... זו אני, נכון?" הרייבנקלואית פצתה את פיה לראשונה.
"כן, יקירתי. זו את." אמר המנהל, "אתם - אליוט מסלית'רין, קאי מגריפינדור וכריסמס מהפלפאף - אתם תהיו אלו שילוו את גרייס לאנה במסעה בזמן."

 


תמיד שמחה לתגובות :)

הפרק הבא
תגובות

ההמממ... · 16.04.2017 · פורסם על ידי :B. Jackson Potter
סיקרנת אותי...

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך · 02.02.2018 · פורסם על ידי :תמר עמיקם
אבל טום רידל היה בגריפינדור נראה לי

כן · 04.09.2018 · פורסם על ידי :Sophie Foster

לא · 04.09.2018 · פורסם על ידי :Sophie Foster
התכוונתי, לא, כולם יודעים שטום רידל מסלית'רין...

טום רידל לא היה בגריפנדוררררררררררררר · 17.07.2022 · פורסם על ידי :דמבלדור999
טום רידל לא היה בגריפנדוררררררררררררר הוא היה בסליתרין

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007