האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

העולם איתה.

להארי פוטר יש אחות תאומה ושמה ג'וד פוטר. אף אחד לא יודע מה עלה בגורלה מפני שאחרי הטבח הנורא של הלורד וולדמורט בביתם היא פשוט נעלמה.זהו הסיפור שלה.



כותב: valiente
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2133
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: Nc17 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אקשן, מתח ורומן - שיפ: תגלו - פורסם ב: 18.04.2017 - עודכן: 29.04.2017 המלץ! המלץ! ID : 8554
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אז לפני שנתחיל בדיוק את הסיפור נסביר מי היא ג'וד ואיך היא קשורה לסיפור שלנו.

ג'וד והארי הם תאומים. כן, להארי יש אחות תאומה.

הסיפור מתחיל ביום הנוראי בו וולדמורט רצח את ג'יימס ולילי. לאחר הרצח הנוראי הארי נשאר לבד בבית על הספה, ג'יימס ולילי נמצאו מתים וג'וד פשוט נעלמה. האמונה של כולם היא שג'וד נקברה בהריסות הבית או שאולי אוכלי המוות לקחו את גופתה איתם, אך אף אחד לא יודע מה עלה בגורלה, האם היא נפגעה מהכישוף שהטיל וולדמורט? האם היא בכלל הייתה בזירת האירוע? אף אחד לא יודע.

 אבל זהו הסיפור האמיתי: 

סיריוס בלק ידע שוולדמורט עומד להרוג אותם והוא רצה לנסות להציל לפחות את הארי וג'וד. מיד לאחר הרצח הוא נכנס לבית מהכניסה האחורית ולקח מהר את ג'וד.  הוא רצה לקחת גם את הארי אבל הוא לא הספיק מפני שאחד מאוכלי המוות שהגיעו תפס אותו, הוא רץ משם הכי מהר שהוא יכול.

הוא גידל את ג'וד בביתו הקטן שבמחבוא ביער. כעבור כמה שנים, ג'ו כבר בת שבע.

סיריוס הבין שהוא עומד להיכנס לכלא ובקרוב יתפסו אותו אז הוא לוקח את ג'וג לאמריקה לבית ספר לקסמים צעירים ששמו "הלינגטון".

בית הספר הלינגטון משלב בתוכו את לימודי הקוסמות והכישוף וגם כל מיני אומנויות מוגלגיות כגון: שפות, ריקוד וכו'.. 

סיריוס ידע שאסור שידעו שזוהי ג'וד פוטר אז הוא לימד אותה כמה דברים:

הוא לימד אותה לצבוע את שיערה הג'ינג'י העדין לשחור עז, הוא לימד אותה לשים עדשות חומות על עיניה הירוקות היפות, והוא נתן לה זהות אחרת.

שמה החדש היה קייסי ג'ורג'.

היא הגיעה לבית ספר עם זהותה והמראה החדשים שלה והשתלבה שם יפה.

שם היא הכירה תלמיד שהיה שנה מעליה ושמו סדריק דיגורי (כן כן זה הסדריק שאתם מכירים).

ג'וד ידעה מה קרה עם המשפחה שלה והיא כבר ראתה כמה כתבות על אח שלה הארי בעיתון והיא השתוקקה לפגוש אותו אך היא ידעה שאסור לה לעשות זאת ואסור לה לגלות למישהו על זהותה.

עם השנים היא וסדריק נהיו חברים ממש טובים.

כעבור זמן, ג'וד בת 15 וסדריק בן 16 ושניהם עדיין לומדים בהלינגטון.

הם מאוהבים אבל לא מגלים זאת אחד לשני.

באותה השנה קרה מקרה מחריד.

אוכלי המוות הצליחו לגלות על זהותה של ג'וד ועל המיקום המדויק של הלינגטון. 

כפי שידוע לכם וולדמורט במצב ממש קשה מפני שאחרי שהוא ניסה להרוג את הארי הקללה חזרה אליו והוא סוג של מת. אוכלי המוות מצאו כישוף שיכול להחזירו לחיים. מצרכי הכישוף מרובים ולוקח זמן להשיגם ולהכין אותם, אחד ממצרכי הכישוף זה דם של מי שגרם את הקללה.

הארי וג'וד ישבו אחד ליד השנייה כשהוא הטיל את הכישוף והכישוף נגע בשניהם, להארי יש צלקת במצח ולג'וד באיזור עצם הבריח בצוואר. מה שאומר שהם יכולים להשתמש בדם של אחד מהם.

הם עורכים פשיטה על הלינגטון והורסים את המקום, כולם בורחים משם הכי מהר שהם יכולים וסדריק וג'וד רצים ביחד ליער שהלינגטון היה מוקף בו.

הם רצים ביחד וממש לחוצים,  הם רצים הכי מהר שהם יכולים ומתיישבים מתחת לעץ מסויים עמוק ביער.

פתאום אוכלי המוות מוצאים אותם ולוקחים את שניהם למקום סודי ביער וקושרים אותם לעצים.

ג'וד הבינה שהם עומדים להרוג אותם.

 

המשך יבוא...

 

הפרק הבא
תגובות

מדהיםםםם · 19.04.2017 · פורסם על ידי :זוהרה נפתלי
עלילה מקורית ומושכת. מקווה שתמשיכי!!!!

היי! · 20.04.2017 · פורסם על ידי :valiente (כותב הפאנפיק)
במוצש אעלה פרק הרבה יותר מושקע ומותח במיוחד!

אהבתי אבל.. · 21.04.2017 · פורסם על ידי :Lassie
לא אהבתי איך שכתבת את הפרק.
אבל הנושא והוא עצמו נורא יפה אני ממליצה ללך ללכת ליראו אצלי יש לי סיפור על אחות תאומה שלי הארי:)
וסיפור המשך

אהמ · 22.04.2017 · פורסם על ידי :Night Sky
אנא המשיכי. עכשיו מוצ"ש.

חח · 22.04.2017 · פורסם על ידי :valiente (כותב הפאנפיק)
בדיוק העלתי פרק שני:)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007