האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הילדה המקוללת

מלובי היא רק עוד ילדה פשוטה שלומדת בבית ספר רגיל. אבל מה קורה כשיום אחד היא לא מגיעה לבית הספר? האם מישהו ישים לב שהיא לא נמצאת? שהיא כעט מכשפה?



כותב: Almog_potter_weasly
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 7231
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר~ - זאנר: הרפתקאות - שיפ: מלובי/ קרבלר - פורסם ב: 25.04.2017 - עודכן: 16.08.2017 המלץ! המלץ! ID : 8576
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הפאנפיק מספר על ילדה ושמה מלובי, שמגלה שהיא בעצם מכשפה, ושבסוף החופש הגדול, היא תלמד בבית הספר הוגוורטס- לקישוף ולקוסמות. כמובן שזוהי רק ההתחלה, ומלובי עומדת לגלות עוד הרבה דברים שלא ידעה על עצמה וגם, שמרגע לידתה, היא נתונה בסכנת חיים בכל רגע.

כל הזכויות שמורות לג'יי. קיי. רולינג!!!


 

 

 

זה היה הבוקר הראשון של החופש הגדול. מלובי קמה אחרי חלום ממושך על קוסמים ו... מכשפות? מאז ומעולם החלום של מלובי היה להיות בעלת יכולות מיוחדות. הדבר שבו השתבחה ביותר היה דמיונה הפורה. מלובי תמיד קיוותה שיהיו לה כוחות קסם, מה שממש בלתי אפשרי. היא אף פעם לא סיפרה לאיש על חלומה, היא ידעה שיתחילו ללעוג לה ולצחוק עליה. 

 

מלובי הרימה את הפלאפון הסלולרי שלה מהשולחן, והחלה לחייג את המספר של חברתה הטובה ביותר, לילי. לפתע, נשמע קול צרוד בפלאפון:" אה.. היי מלובי." אמרה לילי. מלובי חשה בקולה הצרוד ושאלה מייד:" מה קרה לולה? את נשמעת ממש צרודה! את בטוחה שאת תוכלי לבוא היום לבריכה? את זוכרת שקבענו אתמול שניפגש בבריכה היום בעשר?" נשמע שיעול מקו הפלאפון. " א.. אני חטפתי וירוס, לפחות זה מה שאמא שלי אומרת... אני ממש מצטערת אני לא אבוא היום לבריכה... אני לא מרגישה טוב..." פרצופה הקורן של מלובי התעצב בשניה. "טוב אז.. תרגישי טוב. נמצא הזדמנות אחרת להיפגש... לא נורא.. טוב אה.. ביי." היא אמרה ונתקה את השיחה. אם לילי לא תוכל ללכת איתה לבריכה אז אין לה טעם ללכת בכלל. מלובי התחילה לחשוש שזה הולך להיות חופש נוראי, וחששותיה התגברו לאחר שראתה שאין אף אחד בבית. "היום הזה יהיה מאוד משעמם כנראה". היא אמרה לעצמה.

 

היא נגשה להכין ארוחת בוקר, כשלפתע שמה לב לינשוף אפרפר יושב על עדן חלונה ובפיו מכתב. מלובי הופתעה ומהרה לפתוח את החלון. היא פתחה את חלונה במבט מופתע, והינשוף הגיש לה את המכתב והתעופף משם. "רגע! חכה!" היא צעקה לעברו. אך נדמה היה שהינשוף לא מתיחס לקריאותה, והמשיך לעופף לו. מלובי לקחה את המכתב וקראה את הכתוב על גבו:

 

לכבוד מלובי רנורארד פרנגלואיד, לונדון, דרך טוטנהאם קורט 13. 


היא פתחה בזהירות את המכתב. היא החלה לקרוא אותו, אך כיוון שלא האמינה לכתוב, קראה אותו שוב בקול רם:" מלובי רנוארד פרנגלואיד היקרה, אנו שמחים לבשר לך שהתקבלת בשימחה לבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות והינך מוזמנת להתחיל את שנתך הראשונה בראשון לספטמבר. הרכבת של הוגוורטס תצא בשעה 11 בבוקר בדיוק, מרציף 9 ושלושה רבעים מתחנת קינגס קרוס. לפני הגעתך לרציף, עליך לקנות את המוצרים הבאים: שרביט וגלימה, קדרה לרקיחת שיקויים ומבחנות, "הספר למתחילי רקיחת השיקויים" ע"י מדאם פיליפון, "שינוי צורה למתחילים" ע"י פרופסור נבלוי, "לחשים למתחילים" ע"י מדאם לגושביץ, "תורת הצמחים חלק א" מאת פרופסור קרוניון, "התגוננות מפני כוחות האופל- מתחילים" מאת מדאם קרושידין, "תולדות הכישוף חלק א" ע"י פרופסור ווילאמס מז'אור. אנו נשמח לראותך בבית ספרנו החל מיומו הראשון של הלימודים, בברכה, פרופסור מקונגל- מנהלת בית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות.

נ.ב- במידה ואת מתקשה בפיענוח המכתב, עליך לטפוח על שולחן מטבחך שלושה פעמים."

 

למלובי זו נראתה כמו בדיחה לא מוצלחת ביותר. היא השליחה את המכתב לפח וחזרה לעיסוקיה.

 לא יכול להיות שהמכתב הזה הוא יותר מבדיחה! חשבה לעצמה, והמשיכה בהכנת ארוחת הבוקר.

הפרק הבא
תגובות

נחשי · 27.02.2018 · פורסם על ידי :עכגדש 2
א-נ-י ר-ו-צ-ה ה-מ-ש-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!

אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

הההההההההההההההההההההההההההה-מממממממממממממממממממממממממממממ-שששששששששששששששששששששששששש-ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007