האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


נקודת מבט

סוף המלחמה על הוגוורטס, ודראקו והרמיוני נאלצים להתמודד מול המון בעיות, הם פותרים אותן בעזרתם של הארי, רון, ג'יני, ורו.<br>R.<br>בכתיבה.



כותב: michal8624
הגולש כתב 15 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 17578
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר. - זאנר: הרפתקאות ורומאנס - שיפ: דראקו והרמיוני, הארי וג'יני ורון ורו. - פורסם ב: 31.05.2017 - עודכן: 25.10.2018 המלץ! המלץ! ID : 8686
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

נשמע קול צלצול בדלת. הרמיוני ודראקו ניגשו לפתוח אותה.

סוף סוף חשב דראקו בהקלה.

ברגע שהרמיוני פתחה את הדלת שני גופים ג'ינג'ים התנגשו בה.

"משוגעת! מה חשבת לעצמך?! יכולת למות ככה! איך לזאזל שרפת את המטבח?!" צעק רונלד שהוא וג'יני חיבקו אותה, והארי לחץ ידיים עם דראקו.

לאחר שכולם נרגעו מעט הם נכנסו לסלון ודראקו הביא מהמטבח את הפיצה שכולם חיכו בשבילה.

לאחר ארוחת ערב מרגיעה וטעימה, וכמה כוויות מגבינה רותחת הם החליטו לשחק את משחק האמת והשקר.

"טוב." פתחה ג'יני. "הרמיוני תגיד שני משפטים. אחד אמת ואחד שקר. אנחנו נצטרך לנחש. תהיה חובה מצחיקה ומביכה למפסידים. 

"משפט ראשון, רונלד התנשק עם מירטל המייללת באמבטיה של המדריכים.-"

"רגע, רגע, רגע." קטע אותה הארי. "רון לא יכול להשתתף בסבב!" התקומם.

"אז רון גם לא יבחר חובות, הארי." הרגיעה אותו ג'יני.

"משפט שני, כשסיירתי במרתפים והצצתי לתוך אחת הכיתות כי שמעתי משם רעש, ראיתי את פרופסור סניים שוכב על האחד השולחנות, עירום, ועושה אהבה עם פרוסור סינסטרה!" אמרה הרמיוני.

"אני חושבת שהמשפט הראשון שקר." ניחשה ג'יני בביטחון. הארי ודראקו אמרו ההפך.

"טוב, הארי ודראקו! הפסדתם!" אמרה הרמיוני בחדווה ורון חייך חיוך זחוח.

"רגע, זה אומר שבאמת ראית-" שאל דראקו בזעזוע

"כן." קטעה אותו הרמיוני.

הארי החוויר ודראקו נראה כאילו הוא מתאפק מלהקיע.

" ג'יני, האם תואילי לבחור חובה למפסידים?" שאל רון.

"הממ... חשבה ג'יני ועל פניה חיוך זדוני. "בואו, נראה. יש לי! אתם חייבים ללכת למטבח, עירומים פרט לתחתונים, להביא את הגלידה שבמקרר, לחזור ולהתנשק צרפתית!" סיימה ג'יני ברשעות. הארי הסמיק ודראקו החוויר כמה שבן מאלפוי יכול.

"טוב, נשיקה על הלחי ובלי חולצות." הציעה הרמיוני פשרה.

בהרבה מאוד טינה לג'יני, הורידו הבנים חולצות. הם חשפו שרירים מושלמים, וגזרה שכל נער היה יכול לחלום עליה. הרמיוני וג'יני שרקו בהתפעלות, ורון הארי ודראקו הסמיקו.

סמוקים לגמרי, רצו דראקו והארי אל המטבח, הביאו את הגלידה והניחו אותה על הרצפה, נישקו אחד את השני על הלחי ולבשו את חולוצתיהם.

"לאחר שהבכתם את עצמכם כראוי, אפשר להמשיך לסבב הבא." אמרה הרמיוני.

אחריי סיפורים שונים עד למשוגעים וקורעים מצחוק, וחובות מביכות כמו שרון היה צריך להוציא את ראשו מהחלון ולצעוק קללות, או שהרמיוני וג'יני היו צריכות להתנשק עם הרצפה ותחרות אכילת גלידה בין ג'יני והארי, הם הלכו לישון.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

זה נחמד · 17.06.2017 · פורסם על ידי :Merrick Hanna
אני חושבת שכרגע זה פאנפיק דיי נחמד,
יש לכן טעות באחד הפרקים - פרד מת...

תודה על התגובה! · 17.06.2017 · פורסם על ידי :michal8624 (כותב הפאנפיק)
אנחנו שינינו את זה לכך שפרד לא מת. כל השאר עדיין חיים. תודה על התגובה.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 780 687 340


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007