האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

האולימפידיה לליטוף דרקונים

אוסקר ליר, חובב דרקונים, זוכה להגשים את חלומו בגדול



כותב: Lev
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 4402
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: אוסקר/הארי - פורסם ב: 16.06.2017 - עודכן: 01.10.2017 המלץ! המלץ! ID : 8752
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

סעודת תחילת השנה הייתה בעיצומה, העמסתי על הצלחת שלי עוד מנה גדולה של תפוחי אדמה ברוטב חריף.

כל כך התגעגעתי להגוורטס. למורים, לתלמידים, לחדרי הקטן והמבולגן, למשחקי הקוודיץ' שמתקיימים בכל מזג אוויר, לביקורים בכפר הקוסמים - הוגסמיד, ואפילו לשיעורי הבית ולמטלות.


טוני, חברי הטוב, ישב לצידי ואכל בתיאבון גדול. הרבה זמן לא התראנו, ושמחתי סוף סוף לראותו. כל שאר החברים שלי ישבו מסביבי, קולות של לעיסות מזון וצחוק ילדותי נשמעו מכל עבר. זה שינוי מרענן וטוב למה שהלך בבית שלי בחופש, לא תמיד יצא לאימא שלי להכין לנו ארוחת ערב, במקרה הטוב היינו יושבים במטבחון הקטן שלנו ואוכלים שאריות מארוחת הצהריים.


העפתי מבט לכיוון שולחן הפלאפף, מחפש את אליאס ואת חבריו בעיני. הוא ישב לצידה של האנה רוז - הנערה שלא הפסיקה לחזר אחריו שנה שעברה - והיה שקוע יתר על המידה בצלחת שלו. הסתכלתי עליו לכמה רגעים, חיכתי שעיניו יפגשו בשלי, ושיתקיים האישור הקטן הזה בינינו שבו אנחנו יודעים שהכל בסדר אחד עם השני. לאחר כמה רגעים אליאס הביט בי ובחן אותי בזריזות בעיניו, קרץ לי בשובבות וחזר להביט בצלחתו.


"אהלן, חבר'ה" קול נעים ומוכר נשמע מאחוריי, הרגשתי ידיים חזקות מונחות על הכתפיים שלי ומעסות אותן. לפני שהספקתי להסתובב ולראות למי שייך הקול העמוק והידיים החזקות כל חבריי השיבו באותו הזמן " היי הארי!"


"מה נשמע? איך היה החופש?" הוא שאל בחביבות והמשיך לעסות את הכתפיים שלי.


תשובות כמו "פנטסטי", "נהדר", "משעמם" ו"מגניב" נאמרו יחד בהתלהבות, כולם הביטו בהארי פוטר בהערצה. הארי מתחיל את שנתו השישית בהגוורטס, מה שאומר שהוא גם הופך להיות מדריך שהתחביב העיקרי שלו זה להטריד תלמידים שצעירים ממנו. קיוותי בכל ליבי שלפחות עם הארי המערכת הזאת של תלמיד-מדריך תהיה שונה.


"מה איתך, מתולתל?" שאל הארי ופרע בידו הימנית את שערי. הרגשתי את הסומק מציף את לחיי, הרגשתי שכל העיניים בשולחן גריפנדור מביטות בי בסקרנות.


"ב-בסדר" גימגמתי בחשש.


"מעולה" הוא השיב, ואני חושב שהוא חייך. "אוקיי, אז אחרי שמילאתם את הבטן שלכם באוכל טוב, אני צריך את העזרה שלכם. מי מכם מוכן לעזור לצוות המדריכים להוביל את תלמידי השנה הראשונה למגוריי גריפנדור? השנה קיבלנו כמות כפולה של ילדים. שזה מצויין, אבל יש מחסור בצוות. ובכן, מי מתנדב?"


הרבה ילדים הציעו את עצמם, והארי מחה כף בסיפוק "מצוין. מתולתל, אתה תבוא עם הקבוצה שלי"


"אבל אני-"


"אל תדאג, זה לא קשה כמו שזה נראה" הוא קטע את דבריי, תפח על כתפי בפעם האחרונה לפני שהתקדם למקום שבו חבריו ישבו.


על מה לעזעזאל הוא מדבר? אני בכלל לא רציתי לעזור!


"וואו אוסקר, אתה תהיה יחד עם הארי! הלוואי שיכולתי להתחלף איתך!" אמר ג'וני בעיניים נוצצות.


"אבל אני בכלל לא רוצה לעשות את זה" אמרתי בבלבול.


"נו אז מה! תראה, אתה עומד להיות עם הארי פוטר במשך עשר דקות שלמות! אתה תלך לצידו ותתנהג כאילו אתה חבר שלו מול כל התלמידים החדשים! אתה כזה בר מזל" הוא המשיך לנאום ביראת כבוד.


במחשבה שנייה, אולי ג'וני באמת צודק. אני תלמיד שנה רביעית, חרק ליד תלמידי השנה השישית. ואני עומד לעזור להארי פוטר! אליל הבנות והבנים יחד! לא פעם יצא לי לשמוע חבורת בנות מכל הגילאים מתלחששות עליו ומצחקקות במבוכה. תפסתי גם כמה מבטים בוחנים את גופו של הארי מכמה בנים.


הרגשתי את החום מטפס במעלה הגרון שלי, והרגשה עוקצנית כזאת החלה להשתלט לי על הבטן.


"אוסקר, הכל בסדר?" שאל טוני והביט בי בסקרנות.


"אני חושב שכן" עניתי ברעד.


אוי אלוהים.

 

היי, תגיבו בבקשה מה אתם חושבים ואם אתם רוצים לקרוא את ההמשך!

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

נראה פאנפיק ממש מגניב · 20.06.2017 · פורסם על ידי :כינוי בעברית
אבל הארי לא היה מדריך בגריפינדור
חוץ מזה ממש אהבתי את הסיפור ורשמתי לעידכונים. מחכה לראות לאן זה יתפתח...

היי :) · 20.06.2017 · פורסם על ידי :Lev (כותב הפאנפיק)
תודה רבה:)
אני יודעת, אבל זה פאנפיק. ככה שאני יכולה להמציא מה שעולה ברוחי חחחח
אני שמחה שאהבת את הסיפור, מקווה לא לאכזב :)

זה מתפתח מעניין · 20.06.2017 · פורסם על ידי :Pipe Dream
אהבתי את הרעיון ואת הomc
מחכה להמשך

ייאיי · 21.06.2017 · פורסם על ידי :Lev (כותב הפאנפיק)
תודה רבה :)

המשך!!!!!!!!!!!!!!!& · 23.06.2017 · פורסם על ידי :וויזלי800
המשך דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!המשך

זה נשמע קצת כאילו... · 24.06.2017 · פורסם על ידי :AlicePoter
כאילו הארי מאוהב באוסקר. זה ממש נשמע ככה.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 940 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007