האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

גם אם יפלו השמיים

פאנפיק על לילי וג'יימס



כותב: roz Weasley
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 4249
5 כוכבים (5) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס, פנטזיה - שיפ: לילי/ג'יימס - פורסם ב: 29.06.2017 - עודכן: 15.07.2017 המלץ! המלץ! ID : 8779
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אז כמו שאמרתי בפאנפיק הקודם של לילי וג'יימס אני משנה אותו לגמרי. הנה הפאנפיק המחודש. תהנו:)

 

 

רכבת האקספרס פלטה עשן קיטור.

התלמידים שעוד לא עלו לרכבת מיהרו להפרד מהוריהם ולעלות לפני שהרכבת תנטוש אותם על הרציף.

לילי, שעד כה הביטה על המתרחש בחוץ, החליטה שעלייה ללכת אל תא המדריכים; זהו יומה הראשון כמדריכה ראשית והיא לא רצתה לפשל כבר בתחילתו.

היא הגיעה לתא הריק ונאנחה. היא הראשונה שנכנסה.

לילי התיישבה בנחת על אחד המושבים וחיכתה לשאר המדריכים שהיו אמורים להצטרף.

לאט-לאט הגיעו המדריכים ורק אחד היה חסר, ג'יימס פוטר.

לילי קיוותה בכל ליבה שהוא לא יגיע לשנתו השביעית והאחרונה.

היא סרקה במבטה את כל המדריכים וחיפשה את תג המדריך הראשי בנסיון לגלות מי הוא שותפה,אך ללא הצלחה.

לאחר שהמתינו כעשר דקות לילי פתחה את פיה כדי להחריז על תחילת הההסבר, אך לפני שהספיקה נכנס ג'יימס פוטר (בכבודו ובעצמו) לתא כאשר סיכת המדריך הראשי מתנוססת על חזהו.

היא השתנקה. חוץ מזה שג'יימס כן הגיעה לשנתם השביעית והאחרונה, הוא גם מדריך ראשי!!!

לילי ידעה שדמבלדור הוא לא בדיוק הבן אדם השפוי ביותר, אך עד כמה משוגע צריך להיות כדי לאפשר לג'יימס פוטר, שהכשרון היחיד שיש לו הוא גרימת צרות צרורות, להיות מדריך ראשי?!

''בוקר טוב'' בירך אותם ג'יימס, אף שהביט בלילי באותו הרגע.''אוונס, אני לא מופתע לגלות שאת המדריכה הראשית. זה תפקיד שמאוד מתאים לך.'' חייך.

''ותפקיד שמאוד לא מתאים לך'' סיננה בשקט.

היא כיחכחה בגרונה ''תודה שהועלת בטובך להצטרף אלינו פוטר. עכשיו אפשר להתחיל.'' ג'יימס חייך את חיוכו העקום המפורסם וגרם לכמה מדריכות לצחקק ולהסמיק. 'נו באמת!' חשבה לילי וגלגלה את עינייה.

 

ההסבר לקח כעשר דקות. להפתעתה הרבה של לילי ג'יימס ידע מה עליו לומר וענה על שאלותיהם של המדריכים בנחת.

לאחר ההסבר החלו המדריכים לצאת מהתא וללכת לכיוון התאים של חבריהם. לילי קמה ומיהרה לצאת אך יד גברית תפסה בכתפה. היא ידעה מי זה בלי שתתצטרך להסתובב כלל.

''כן פוטר,רצית משהו?'' היא ניערה את ידו מכתפה והסתובבה.

''האמת שכן''

לילי שילבה את ידיה על חזה, מחכה לשמוע מה יש לג'יימס-יש-לי-אגו-נפוך-פוטר לומר. 

''ובכן,''

''אני יודעת מה את חושבת, איך בכלל נבחרתי למדריך ראשי'' הוא הביט בעיניי האיזמרגד שלה והיא הנהנה ''אז רציתי לבקש ממך, תני לי הזדמנות, תני לי הזדמנות להוכיח לך שאני יכול להיות מדריך ראשי טוב; תני לי הזדמנות להראות לך שהשתנתי, שהתבגרתי.''

לילי שיחררה אנחה. ''בני אדם לא משתנים תוך שלושה חודשים, פוטר. אני לא מסוגלת להאמין שבין-קיץ אחד התבגרת והפסקת לעשות שטויות.אם אתה באמת מאמין לזה שהתבגרת, תראה לי את זה.'' ג'יימס היה מוכן, הוא רק חשב מה עליו לעשות ברגע זה כדי להוכיח לה. ''אך לא ברגע זה ואפילו לא מחר-'' הוסיפה לאחר שראתה את הבעת פניו '' -אלא לאחר תקופת זמן ממושכת, אולי, אבל רק אולי, אאמין לזה שבאמת חל בך שינוי. ועכשיו, אני צריכה ללכת.'' היא הסתובבה בחדות והלכה בצעדים מהירים לחפש את חבריה.

''הי, ליל'ס!'' קראה אסטוריה, חברתה של לילי, מהתא שלידה.

לילי חייכה ונכנסה לתא. בפנים (חוץ מאסטוריה) ישבו מגי והאנה שגם הן חברותיה של לילי.

''היי'' ענתה והתיישבה ליד מגי.

''אז... מי המדריך הראשי?'' חקרה האנה. השאלה הזו עניינה את כולן ולילי הייתה סבורה שהן דנו בה לפני שהגיעה.

''לא תאמינו, פשוט ביש מזל'' היא שמה את ידה על מצחה.

''נו..'' העיצה בה אסטוריה.

''טורי, מגי והאנה, בצער רב וביגון קודר אני מודיעה שהמדריך הראשי הוא לא אחר מג'יימס פוטר''.

מגי, שבאותו הרגע לגמה ממיץ הדלעת שלה החלה להיחנק; מבין שלושת חברותיה של לילי היא הייתה זו שתיעבה אותו יותר מכולם (חוץ מלילי כמובן).

''פוטר?!'' השתנקה. לילי תפחה לה על גבה על מנת לעזור לה.

''וואו'' אמרה האנה '' גם שחקן קווידיץ', גם חתיך הורס וגם מדריך ראשי! תתכוננו לתוספת גדולה במיוחד במועדון המעריצים הרשמי של ג'יימס פוטר. דרך אגב, שמעתם שגם ג'ון וויליאמס נמצא בו? סיפרו לי שהוא יצא מהארון ו-''

''האנה דיי! הראש שלי מתחיל לכאוב מרוב הפטפוטים שלך.''קראה אסטוריה וסתמה את אוזנייה. כולן פרצו בצחוק חוץ מהאנה, שעשתה פרצוף כועס אך החלה לצחקק לאחר רגע.

''ועכשיו, מאיזה צד אני צריכה להסתכל על פוטר כדי לראות עד כמה הוא ''חתיך'' בלי לראות עד כמה הוא פוץ נפוח?'' שאלה לילי בחיוך ערמומי.

''צר לי לאכזב אותך ליליאן יקירתי, אך דבר זה בלתי אפשרי בשום צורה שהיא. עמך הסליחה.'' אמרה מגי בטון סמכותי ונענעה את ראשה מצד לצד. לילי פרצה בצחוק חזק במיוחד.

''טוב, אני אלך לעשות סיור ברכבת, אחזור עוד מעט.'' אמרה ויצאה מהתא שבו ישבה עם חברותיה.

בינתיים, בתא של הקונדסאים, התרחש לו ויכוח בין סיריוס בלק לבין ג'יימס פוטר.

ג'יימס סיפר לחבריו את המאורע שקרה בתא המדריכים. הם הקשיבו לו בדריכות ובהבנה, חוץ מסיריוס, שאף אחד מיושבי התא לא ציפה לתגובה מוגזמת כל-כך מצדו.

''-לא, אני לא מאמין שאתה כזה אידיוט!'' סיריוס הנחית את ידו על מצחו בחבטה וטלטל את ראשו באכזבה.

''מה אתה רצית שאני אעשה? שאני אגש אליה ואגיד- ''היי אוונס, את מדריכה ראשית, מגניב, גם אני. את יודעת אני התבגרתי כי אני מנסה טקטיקת חיזור אחרת שירחוני הציע לי. רוצה לצאת אית?'. זה נשמע פטתי, רך-כף!''

''הי!'' קרא רמוס ''אל תערב אותי בזה.אתה זה ששבר את הראש כל חופשת הקיץ בנוגע ''לטקטיקת חיזור'' חדשה וביקש ממני עזרה. לא אהבת, תסתדר.''

''חוץ מזה, מה הבעיה שלך? מה כל-כך נורא במה שעשיתי?'' שאל ג'יימס בהפתעה.

''היי, ירחוני. יש לך פופקורן במקרה? העניינים מתחממים וזה כבר יותר טוב מטורניר קווידיץ'.'' לחש פיטר. רמוס נאנח בקול.

''לפחות זה משהו! לומר-''אוי אוונס, אני שונה, אני התבגרתי, שימי לב לזה ותצאי איתי!!'' זאת לגמרי לא תכנית, זה שגעון. אתה יודע כמה בנות רוצות לצאת איתך? יש לך כבר מועדון מעריצים! כל אחת משם תסכים לצאת איתך אם רק תמצמץ לידן; אבל לא, קרניים שלנו מאוהב ולכן הוא רודף כבר שלוש שנים אחרי נערה עקשנית שלא שמה לב אליו בכלל! '' קרא סיריוס,מיואש.

''חבר'ה, רך-כף, קרניים, תפסיקו לריב!'' רמוס ופיטר ניסו לעצור בעדם, אך ללא הועיל.

''לפחות אני לא מחליף בחורות כמו גרביים-''

''אבל אני אפילו לא לובש גרביים!!!!!'' צרח.

כל התלמידים שהיו ברכבת נאספו מחוץ לתא של החבורה, מאזינים; בניהם הייתה לילי, שבדיוק נכנסה לקרון כדי לבדוק את שלומם של התלמידים.

כאשר היא ראתה שהמהומה נגרמה בגלל פוטר ובלק, ושמעה את צעקותיהם הרמות, התפרצה לתא וצרחה: ''מספיק!! אם לא שמתם לב כל מי שברכבת נאסף קול מחוץ לתא הזה בגלל כל הרעש שאתם מקימים! תפתרו את הבעיות שלכם בשקט!!'' כל הסובבים, כולל הקונדסאים, הביטו בה בתמיהה. לילי נאנחה.

''כולם, לחזור בחזרה לתאים. אין מה לראות.'' אמרה לתלמידים המתלחששים סביבה, הפעם בנחת.

התלמידים, שציפו לראות מכות בין השניים, השמיעו אנחות רמות ומלמלו דברים אחד לשני.

לילי הסיטה את שיערה האדמוני אל מאחורי כתפה ואמרה לג'יימס באכזבה קלה:''רק לפני חצי שעה אמרת לי שהתבגרת, שהשתנית.לרגע אחד, לרגע אחד קצר באמת האמנתי לך. צר לי לאכזב אותך, אבל לא השתנת כלל.'' 

היא סגרה את הדלת והמשיכה בסיורה.

''אמרתי לך ש-''

''אוי שתוק כבר רך-כף!'' אמר ג'יימס וקבר את פניו בין כפות ידיו ''אני לא מאמין שכבר איכזבתי אותה ואפילו לא הגענו להוגוורטס.''

''היי-'' אמר רמוס ותפח על גבו ''הכל יהיה בסדר, אל תדאג.''

''אולי יש משהו בדבריו של רך-כף''

''באמת? מפתיע.'' סינן סיריוס ופיטר מירפק אותו בתשובה.

 

לאחר הסיור, לילי חזרה אל חברותיה בפרצוף זועף.

''אני לא מבינה!'' אמרה לילי ''רגע אחד הוא אומר שהוא השתנה והתבגר, רגע אחר הוא צועק כמו משוגע עד שכל הכבת שומעת את שיחתו עם בלק. ועל מה הם רבו? על גרביים?! נו באמת, איזו שטות!''

''הי, ליל'ס; תרגעי בסדר? תנשמי עמוק. אל תוציאי כל-כך הרבה עצבים על פוטר, הוא לא שווה את זה.'' אמרה אסטוריה.

''צודקת טורי, אנ חייבת להירגע.'' היא עצמה את עיניה ושאפה עמוקות.

''יותר טוב?'' שאלה האנה בדאגה.

לילי הנהנה ''כן, תודה.''

היא נרגעה והחלה לפטפט עם חברותיה.

''אוך לילי, בבקשה, בבקשה תרשי לי לעשות לך צמה! אני מתחננת!'' אמרה אסטוריה ביאוש.

לילי חייכה חיוך קטן שסימל את הסכמתה והתיישבה על הרצפה לרגליה של חברתה.

אסטוריה חייכה חיוך קורן והחלה לשחק בשיערה של לילי.

ללילי היה שיער אדמוני שופע, ארוך וגלי והיה נעים למגע. חברותיה תמיד ביקשו לסרק אותה או לסדר את שיערה, כאילו הייתה בובה חיה ששיערה היה נתון לחסדיהן. לאחר זמן מה ללילי נמאס שבכל רגע פנוי יש ידיים שנוגעות בראשה ולכן ביקשה מהן להפסיק. רק לעיתים רחוקות הרשתה להן לשחק בשיערה ואחת הפעמים הייתה זו.

 

שאר הנסיעה עברה ברוגע ומפעם לפעם עבר ג'יימס ליד מקום מושבן, מוודה שהכל בסדר וכך גם לילי.

 

הם הגיעו להוגסמיד לאחר השקיעה. גלגלי הרכבת חרקו והעירו את התלמידים שנרדמו, ביניהם היו לילי וחברותיה.

התלמידים יצאו בזריזות ולאחר מכן עלו המדריכים חזרה לרכבת וודאו שאף אחד לא נשכח.

כולם חוץ מהתלמידים החדשים עלו לכרכרות הקסומות (שבאורך פלא נסעו בלי שנזקקו לסוס או לכל חיה אחרת שתמשוך אותן).

לילי התיישבה עם חברותיה, כמובן; אבל, לצערה הרב ג'יימס פוטר, בליווי חבריו,עלו לכרכרה שבה הן ישבו.

היא הרימה את גבתה והביטה בפניהם של ארבעת הבחורים שישבו מולה והביטו בה בבלבול.

רמוס, שניחש את שאלתה,משך בכתפו והשיב: ''לא היו עוד כרכרות. הכל תפוס.''

לילי הנהנה והצטרפה לשיחה שניהלו בינהן אסטוריה ומגי; האנה,שהביטה בלי למצמץ בסיריוס בלק, לא שמה לב למבט שתקעה בה לילי.

בלק הביט בה בשעשוע וחייך.

לאחר ניסיון כושל נוסף לנתק אותה מבלק, היא בעטה ברגלה וזו הביטה בה ברוגז.

 

כאשר הם הגיעו לאולם הגדול והמוכר, כל התלמידים התיישבו בשולחן ביתם.

דמבלדור בירך את התלמידים החדשים והמיון החל.

 

''מלקולם, רוונה'' קראה מקגונגל. ילדה זעירה בעלת שיער שחור ניגשה לשרפרף המתנדנד והתיישבה. ידיה תפסו בחוזקה את שוליו. לאחר מספר שניות ארוכות המצנפת קראה בקול גדול ''רייבנקלו!'' והילדה מיהרה לשבת, מלווה במחיאות כפיים רמות.

''גלפרואיד, לואיס''- המצנפת שיבצה אותו בהפלפאף.

''לוקהארט, מריאן'' שובצה בגריפינדור.

 

בסוף המיון דמבלדור נשא נאום קצר וכאשר התיישב האוכל הופיע על השולחנות.

עינייו של סיריוס בלק לא יכלו להפסיק להעביר מבט ממאכל למאכל.

''כל-כך הרבה אוכל טעים, כל-כך מעט קיבה'' ילל.

''אז תקח קצת מכל דבר'' אמר לו רמוס לופין.

''אתה גאון ירחוני!'' אמר והחל להמיס מזון על צלחתו.

 

לאחר שכולם סיימו לאכול ובטנם התמלאה בכל טוב (במיוחד של סיריוס, שאיימה להתפוצץ), מקגונגל קראה למדריכי גריפינדור והעבירה להם את הסיסמא.

לילי וג'יימס, כמדריכים ראשיים, היו האחריים להוביל את תלמידי השנה הראשונה למגדל גריפינדור.

כאשר הם הגיעו לתמונה של האישה השמנה, ג'יימס ולילי עצרו, מלווים במבטים סקרניים מצד התלמידים החדשים.

''צפרדעי שוקולד!'' קראה לילי והאישה השמנה זזה על צירה, על מנת לתת לתלמידים להיכנס.

''ובכן,'' אמר ג'יימס ''זהו בית גריפינדור. לפי מה שהבנתם, הסיסמא היא 'צפרדעי שוקולד'. זהו חדר המועדון. וכאן למעלה-'' הוא הצביע לעבר גרם המדרגות ''הם המעונות. הדברים שלכם כבר מחכים למעלה.''

''עוד כמה דברים חשובים,'' אמרה לילי והביטה בג'יימס במבט סולד ''אם תצטרכו עזרה בלהגיע למקום כלשהו אל תהססו לפנות אלינו או לתלמידים אחרים הבוגרים ממכם אשר מכירים את הטירה. ועכשיו אני מבקשת מכל הבנות להתלוות אלי ולכל הבנים ללכת לפו- זאת אומרת לאדון פוטר ואנחנו נראה לכם את הדרך למעונות.''

 

לאחר שהתלמידים החדשים התמקמו בחדריהם בעזרתם של לילי וג'יימס , לילי נכנסה לחדרה באנחת הקלה. היא נפלה על מיטת האפיריון שלה ורטנה: ''עייפה.. כל... כך...''

חברותיה, שכבר החליפו את בגדיהן לכותנות לילה, ציחקקו.

היא קמה בכבדות יתרה והלכה לחדר האמבטיה כדי לשטוף מעליה את כל הכובד שחשה באותו הרגע.

היא יצאה משם, לבושה בכותונת לילה דקיקה, ונכנסה למיטתה.

'סוף-סוף' חשבה. לאחר דקות ספורות לילי הייתה שקועה בשנת ישרים.

 

זה הפרק הראשון, מקווה שיצא פרק נוסף בקרוב.

מקווה שאהבתם.

רוז♥

הפרק הבא
תגובות

יפה כל כך · 01.07.2017 · פורסם על ידי :לונילאבגוד
אהבתי!
נרשמתי לעדכונים!
דירגתי 5!

ממש יפה · 03.07.2017 · פורסם על ידי :פה קבור הכלב
ממש אהבתי:)
תמשיכי לכתוב..

מהמם! עוד פרק! עוד פרק! פליז!!!!!!!! · 03.07.2017 · פורסם על ידי :הרמיוני ג'יין ג'ריינג'ר

לופין הוא המדריך של גריפינדור · 24.07.2018 · פורסם על ידי :שגעסכיב
לא ג'יימס

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007