האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אהבה מסובכת

כל החבורה באה להשלים שנה אחרונה, די לעוס, לא? אז הרם-און-ניני10 ואני החלטנו לשנות קצת את המשחק..<br>



כותב: uuhzkh upuyr
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3597
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: כל מיני - שיפ: לאמגלההההה XD - פורסם ב: 04.07.2017 - עודכן: 16.04.2018 המלץ! המלץ! ID : 8798
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

הרמיוני נכנסה לתחנת קינגס קרוס, ידיה עמוסות בספרים כבדים.

 

היא שאפה את האוויר רווי העשן שמסביבה והביטה סביבה בפעם האחרונה לפני שתעלה לרבת.

 

יד גמלונית חיבקה את כתפיה ולקחה ממנה את המזוודות הכבדות והמקושטות.

 

רון העלה את מזוודותיה של הרמיוני לרכבת ולקח ממנה את ערימת הספרים הכבדה.

 

"צריך לעלות" לחש לה ונשק לה על שפתיה בטרם הזכירה לו לבוא לאסיפת המדריכים.

 

"איפה הארי וג'יני?" שאל רון, "עלו כבר לתפוס לנו מקומות" ענתה לו.

 

הרמיוני ורון עלו לרכבת וחיפשו את התא ששמרו להם חבריהם.

 

הם הציצו לתאים דרך החלונות ובאחד מהם ראו רעמת שיער ג'ינג'י.

 

"הי, הנה הם!" קראה הרמיוני לרון, שהמשיך קדימה.

 

היא הציצה דרך החלון וראתה אותם מתנשקים בלהט על אחד המושבים.u.

 

"רון, במחשבה שנייה, בוא נמצא תא אחר" אמרה הרמיוני "נראה שהם עסוקים פה"

 

רון פתח את דלת התא וכיחכח בגרונו, דבר שלא כל כך השפיע על הזוג, שהמשיך להתנשק בלהט.

 

הוא נכנס לתא והתיישב במושב ליד והרמיוני המיואשת ניסתה למשוך אותו מן התא, אך הוא משך אותה פנימה, נעל את הדלת והביט בהארי וג'יני בכעס.

 

הארי וג'יני הרגישו במבטו הזועם של רון והתרחקו קצת זה מזו.

 

ג'יני האדימה, הארי כיחכח בגרונו וניגב את האודם שלה משפתיו.

 

הרמיוני החניקה גיחוך והחזיקה את ידה על פיה כדי לא להתפוצץ.

 

לאחר שתיקה ממושכת, היא הציעה שילכו לאסיפת המדריכים בקרון הקדמי "אה, ומקונגל שלחה לי בינשוף שגם אתם צריכים לבוא" אמרה להארי וג'יני.

 

הארי הביט על ג'יני בבלבול והיא אמרה בשקט "כדאי שנזוז"

 

הם הלכו לקרון הקדמי, ובדרך הארי קנה לכולם עוגות קדירה ומיץ דלעת ממכשפת הממתקים.

 

הם נכנסו לתא והתיישבו במקומות הפנויים היחידים שהיו, למרבה הצער ליד דראקו מאלפוי, האדם השנוא עליהם בהוגוורטס כולה.

 

להפתעתם, מקונגל נכחה בתא והביטה בשעשוע על ידיהם השלובות של הארי וג'יני.

 

"אוקיי, מדריכים! יש לי הודעה חשובה!" אמרה ומחאה כף כדי להפנות את תשומת הלב אליה.

 

"השנה, יש לנו כמה דברים שונים קצת. אחרי מותו של דמבלדור, גיליתי במגירתי מכתב שאמר לי את מי למנות למדריך ראשי בשנה שאחרי מותו של וולדמורט.

 

הוא איכשהו ידע שכולנו נשרוד ושאני אמלא את בקשתו. תנו מחיאות כפיים לארבעת המדריכים הראשיים החדשים: הארי פוטר" הארי החליף כיפים עם יושבי התא, חוץ מדראקו ופנסי, ונישק את ג'יני.

 

"ג'יני וויזלי" ג'יני חייכה והניחה להארי לחבק אותה.

 

"הרמיוני גריינג'ר" הרמיוני חייכה בגאווה והרגישה את מבטה האוהד של מקונגל ואת הציפייה של רון לשם האחרון.

 

"ודראקו מאלפוי" דראקו חייך ביהירות והרמיוני חשבה עד כמה היא שונאת את האדם הזה.

 

פנסי התרפקה על דראקו (תוך קריאות "מזל טוב דראקוני! נרגשות) והיה אפשר לחוש בזעמו של רון כמו משהו מוחשי ומוצק.

 

מקונגל חילקה לכל מדריך מפתח לסוויטת המדריכים הראשיים "אתם לא תגורו במעונות של הבתים שלכם, אלא בסוויטה הזו. היא קרובה למשרד שלי ולמשרדי המורים, ותוכלו לצאת ממנה לסיורים בקלות"

 

דראקו השמיע קולות מרמור וגם הרמיוני לא הרגישה הכי נחמד מהסידור.

 

רון התפלץ אפילו יותר ממנה.

 

"לאאא! אין מצב שהמניאק הזה ישן עם החברה שלי באותו החדר!" קרא בזעם.

 

"זהו הסידור. ביום רביעי ב 21:00 תהיה לכם הדרכה. משוחררים" אמרה מקונגל וכולם התפזרו לתאיהם.

 


 

הארי, ג'יני, הרמיוני, דראקו ורון הלכו במסדרון וחיפשו את הסוויטה של המדריכים.

 

רון הלך איתם כדי 'לעזור להרמיוני עם המזוודות'.

 

לבסוף הם הגיעו לדלת הסוויטה של המדריכים הראשיים.

 

הרמיוני נישקה את רון לשלום, הוא אמר לה לילה טוב והלך לדרכו.

 

הם פתחו את הדלת וראו פתק מפילץ':

 

מדריכים מרגיזים וזבי חוטם שלום,

 

עד היום היו רק 2 מדריכים ראשיים,

 

אך מקונגל מתעקשת שנכבד את דמבלדור ונעשה כמבוקשו!

 

מכיוון שהיו אמורים להיות רק 2 מדריכים ראשיים

 

יש בסוויטה רק 2 מיטות אז אתם תצטרכו

 

להתחלק עד שנעביר שניים מכם לסוויטה החדשה

 

שעדיין בתהליך בנייה.

 

זה לא אכפת לי מה תעשו,

 

פילץ'

 

ג'יני והארי היו העלי התגובה המהירה: "הארי/ג'יני איתי במיטה!"

 

הרמיוני פתאום הבינה מה הולך לקרות והחליטה לא לספר לרון.

 

"יופי פוטר, אם אתה והגזר הקטן שלך לא הייתם פה, כל אחד היה מקבל מיטה משלו" אמר דראקו.

 

"מה אתה מתבייש לישון עם בת?" ענה הארי בלגלוג

 

"זאת לא בת, זאת גריפינדורית מוגלגית" אמר דראקו בארסיות.

 

"כן מאלפוי, ואני כל כך מעוניינת לישון עם סלית'ריני שוויצר באותה המיטה" אמרה הרמיוני בקול נוטף ציניות.

 

"כן, מי לא תרצה?" אמר דראקו והעביר יד בשיערו הזהוב.

 

"יש גבול לשחצנות שלך, מאלפוי?" תרמה ג'יני את חלקה לשיחה

 

"תודה רבה על דברי השבח החמים, שותפים, אבל אני, הולך לישון" אמר דראקו, הוריד את בגדיו ונכנס למיטה.

 

הרמיוני התארגנה לשינה ונכנסה למיטה כשקולות ההקנטה של הארי וג'יני מלווים אותה והיא צללה מתחת לשמיכה במבוכה.

 

"אל תתייחסי אליהם, סתם דבילים" אמר דראקו והביט בה בעיניים הכחולות והצלולות שלו "אני כבר רגיל"

 

"אוקיי... תודה... נראה לי" אמרה הרמיוני בבלבול.

 

הרגע היא קיבלה הצצה לדראקו אחר, חדש, שהיא, או כל אחד אחר בערך, לא הכיר.

 

זה היה די מוזר, אבל מחשבתה האחרונה של הרמיוני לפני שנרדמה הייתה שבטח המון בנות בהוגוורטס היו משלמות כדי להיות במצבה.

 

 

 

 

 

הפרק הבא
תגובות

יאללה אנשים · 05.07.2017 · פורסם על ידי :uuhzkh upuyr (כותב הפאנפיק)
יאללה תפציצו בתגובות!

נחמד. · 06.07.2017 · פורסם על ידי :Rangi
מצפה להמשך!. אולי תשאירי את רון ואת הרמיוני ביחד???

מהה? · 21.03.2018 · פורסם על ידי :אליסיה וייס
כל כך מפתיע ומעניין שברוב הפאפיקים לא הייתי רוצה שילוב כזה, אבל דווקא כאן זה מתאים

אממ · 24.07.2018 · פורסם על ידי :הרמיוניג'נג'ר453
מהמם, אבל ג'יני קטנה מהם בשנה, וזה פשוט מוזר לי ממש, למרות שזה הדקויות הקטנות וזה.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007