האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אהבה מסובכת

כל החבורה באה להשלים שנה אחרונה, די לעוס, לא? אז הרם-און-ניני10 ואני החלטנו לשנות קצת את המשחק..<br>



כותב: uuhzkh upuyr
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3596
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: כל מיני - שיפ: לאמגלההההה XD - פורסם ב: 04.07.2017 - עודכן: 16.04.2018 המלץ! המלץ! ID : 8798
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אזזזז אנחנו יודעות שלא עדכנו מיליון שנה... סורי על זה.. מבטיחות שאם מישהו עדיין קורא את זה, נעדכן באופן קבוע!! לאביו חשוב סורי. בינתיים, הפרק שלכם!!!


 


בבוקר שלאחר מכן, הרמיוני התעוררה במיטה ריקה. הארי וג'יני היו עדיין במיטה, והיא שמעה רעש זרימת מים מהמקלחת. הרמיוני חטפה את בגדיה מהמדף שלידה ודפקה על דלת המקלחת בחוזקה "דראאאאאאקו! דראאאאאאקו!" קראה ונשענה על הדלת בייאוש. באותו הרגע נפתחה הדלת והרמיוני הייתה נופלת אם לא הייתה יד שבלמה את נפילתה. היד הייתה שייכת לדראקו, שכעת נעמד מולה, מותניו עטופות במגבת, ידיו על מותניו והוא מגחך. "המקלחת פנויה, גריינג'ר" אמר ופנה לחדר. הרמיוני נכנסה לחדר האמבטיה העצום והחליפה את בגדיה למדי הוגוורטס, הסתרקה ומרחה מעט מייקאפ על פניה. כעבור רבע שעה היא פתחה את דלת חדר האמבטיה וצעדה בנחת לעבר פתח הדלת של חדר המדריכים. צעדים מהירים נשמעו לצדה ועד מהרה נער בלונדיני במדי סלית'רין הצטרף אליה בהליכה נינוחה. די היה בחיוך המלגלג על פניו כדי לעצבן את הרמיוני, והיא החלה ללכת באיטיות, נותנת לו לעקוף אותה. לבסוף, פתחה את הדלת למדרגות בעצבנות ועלתה במדרגות הלולייניות שהובילו למסדרון. רון חיכה לה במסדרון, על פניו הבעת וויזלי- עצבני. "הנמייה היה פה" בישר לה "הוא סיפר לי על ה… בילוי הקטן שלכם אתמול בלילה" הרמיוני נשפה אוויר מפיה בעצבנות "לא היו מספיק מיטות, אז ישנו יחד. תשאל את הארי וג'יני". לא היה ניתן לפספס את נימת הכנות שבקולה, צמוד אבל רון היה מעבר להיגיון "אני יודע שזה נכון!" שאג "אני ידעתי! ידעתי מהרגע שנכנסתם לחדר בלעדי! תפסיקי להכחיש, הרמיוני! זה יהפוך את כל העניין לכואב פחות, עד כמה שזה יכול להיות פחות כואב כשחברה שלך פאקינג בוגדת בך ואז מכחישה!" דמעות שקופות זלגו על פניו של רון והוא הסתובב והלך. "אבל… אבל.. זה לא נכון!" קראה הרמיוני לעבר גבו המתרחק של רון, דמעות זולגות גם על פניה. היא ברחה בחזרה לחדר המדריכים וכשלה ישר אל תוך זרועותיו של הארי. הנער המופתע חיבק את הרמיוני ומלמל בשקט "אל תדאגי… לא משנה מה קרה.. את איתי". ג'יני יצאה מהמקלחת וחיבקה גם את הרמיוני. בניגוד להארי, היא ניחשה את הסיבה לבכי של הרמיוני וכרכה את זרועותיה סביבה בתנועה מנחמת. "אני לא יודעת מה האידיוט הזה אמר לך" לחשה להרמיוני "אבל הוא לא שווה את זה". הרמיוני ניגבה את הדמעות, נכנסה למקלחת ומרחה שכבת איפור חדשה. ג'יני צודקת. היא לא צריכה לתת לרון להרוס לה את היום. הרמיוני ירדה לארוחת הבוקר בגב זקוף ורכנה לעבר אזנו של רון, אשר אכל כעת חביתה ולא הפנה את מבטו אליה כשנכנסה. היא לחשה "אם אתה כל כך דפוק כדי באמת להאמין שאני בגדתי בך, אנחנו גמרנו" היא הלכה להתיישב בין פרד לג'ורג' והתחילה לערום אוכל לתוך צלחתה. שניהם אידיוטים, רון ודראקו. היא תראה לרון על מה הוא ויתר כשלא האמין בה.

הפרק הקודם
תגובות

המשך דחוףףףףףףףף · 16.04.2018 · פורסם על ידי :lilianna
איזה שהשארתם את פרד בחיים:)

***כיף · 16.04.2018 · פורסם על ידי :lilianna

נו כבר · 16.04.2018 · פורסם על ידי :דנה ברזילאי
המשךךךךךך

יאפ · 17.04.2018 · פורסם על ידי :Dream It Possible
פרד אמור למות, אבל סבבה...
והם סיימו מזמן ללמוד, הם לא היו באותו גיל
ותמשיכו.
וזה ממש לא נוח לקרוא כשהכל בבלוק אחד, תנסו לעשות רווחים...

המשךך · 17.04.2018 · פורסם על ידי :נטע ולאדס
המשךךך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007