האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


יומני הערפד - הציד

יומן של אלנה



כותב: me before you
הגולש כתב 51 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 1853
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: יומני הערפד - זאנר: הט - שיפ: הזוגות הרגילים מהספר - פורסם ב: 07.07.2017 - עודכן: 16.08.2017 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 8815
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

יומני היקר,

אני בבית! אני בקושי מעיזה להאמין בזה, אבל הנה אני.

התעוררתי בתחושה מוזרה ביותר. לא ידעתי איפה אני ורק שכבתי כאן, מריחה את הניחוח הנקי של הבד והמרקם, מנסה להבין למה הכול נראה כל כך מוכר.

ידעתי שאני לא בבית האחוזה של ליידי אולמה. שם ישנתי על סאטן חלקלק וקטיפה רכה, והאוויר הדיף ריח של קטורת. ואני לא הייתי באכסניה: גברת פלאוורס שוטפת שם את המצעים בתערובת צמחים מוזרה, שבוני אומרת שהיא סגולה להגנה ולחלומות טובים.

ופתאום, ידעתי. הייתי בבית. 

השומר עשה את זה! הוא הביא אותי הביתה.

הכל ושום דבר לא השתנה. זה אותו חדר שישנתי בו כשהייתי תינוקת קטנטנה: השידה הממורקת של עץ הדובדבן והנדנדה כסא; הכלב הממולא בשחור-לבן, שמאט זכה בקורנבל החורף מונח על המדף. שולחן הכתיבה שלי עם החריצים; המראה העתיקה המעוטרת מעל השידה שלי; וכרזות מונט וקלימט מהמוזיאון התערוכות שהביאה אותי דודה ג'ודית בוושינגטון. אפילו המסרק והמברשת שלי מסודרים זה לצד זה על השידה שלי. הכול כמו שצריך. קמתי מהמיטה והשתמשתי במפתח מכתבים כסופים מהשולחן כדי להזיז את הלוח הסודי ברצפת הארון שלי, את מקום המחבוא הישן שלי, ומצאתי את היומן הזה, במקום שבו החבאתי אותו לפני חודשים רבים כל כך. הערך האחרון הוא זה שכתבתי לפני יום המייסדים בנובמבר, לפני שאני ... מת. לפני שעזבתי את הבית ולא חזרתי. עד עכשיו.

בפסקה זו פירטתי את תוכניתנו לגנוב את היומן האחר שלי, אותו קרוליין לקחה ממני, זה שתכננה לקרוא בקול רם בתחרות יום המייסדים בידיעה שזה יהרוס את חיי. למחרת היום, טבעתי בנהר כאנושית ועליתי כערפד. ואז מתתי שוב וחזרתי כאדם, ונסעתי אל המימד האפל, והיה לו אלפי הרפתקאות. והיומן הישן שלי יושב כאן, במקום שבו השארתי אותו מתחת לקומת הארון, רק מחכה לי.

אלנה האחרת, זו שנטוע בזיכרונות של כולם, הייתה כאן כל החודשים האלה, הולך לבית הספר ומתגורר חיים רגילים. אלנה לא כתבה כאן. אני חשה הקלה, באמת. כמה מפחיד זה יהיה לראות רשומות יומן בכתב היד שלי ולא לזכור את כל הדברים שהם סיפרו? למרות שזה אולי היה מועיל. אין לי מושג מה כולם בכנסיית פל חושבים שקרה בחודשים שחלפו מאז יום המייסדים. העיר של כנסיית פל קיבלה התחלה חדשה. הקיטונים הרסו את העיר הזאת מתוך שובבות זדונית. להכות ילדים נגד הוריהם, לגרום לאנשים להרוס את עצמם ואת כל מי שהם אהבו.

אבל עכשיו שום דבר מכל זה לא קרה.

אם השומרים היו טובים על המילה שלהם, כל האחרים שמתו עכשיו שוב בחיים: וויקי בנט המסכנה וסו קארסון, שנרצחו על ידי קתרין וקלאוס וטיילר סמולווד בחזרה בחורף; לא נעים מר טאנר; אותם חפים מפשע שהקיטונים נהרגו או גרמו להיהרג. לִי. הכל שוב, הכל מתחיל מחדש. ומלבד אני וחברי הקרובים ביותר - בוני, מאט, סטפן יקירי, וגברת פלוורס - אף אחד אחר לא יודע שהחיים לא נמשכו כרגיל מאז יום המייסדים.

ניתנה לנו הזדמנות נוספת. עשינו זאת. הצילנו את כולם.

כולם מלבד דיימון. הוא הציל אותנו, אבל לא הצלחנו להציל אותו. לא משנה כמה ניסינו או איך התחננו נואשות, לא היתה שום דרך לשומרים להחזיר אותו. וערפדים לא הולכים לגן עדן, או לגיהנום, או לכל סוג אחר של חיים שלאחר המוות. הם פשוט ... נעלמים.

אלנה הפסיקה לכתוב לרגע ונשמה נשימה עמוקה. עיניה נמלאו דמעות, אבל היא רכנה שוב על היומן.

דיימון מת בזרועותי. זה היה מייסר לראות אותו חומק ממני. אבל לעולם לא אתן לסטפן לדעת איך באמת הרגשתי כלפי אחיו. זה יהיה אכזרי - ומה טוב יעשה עכשיו?

אני עדיין לא מאמינה שהוא נעלם. לא היה איש חי כמו דיימון - איש שאהב את החיים יותר משהיה. עכשיו הוא לעולם לא ידע -

באותו רגע נפתחה לפתע דלת חדרה של אלנה, ואלנה, לבה בגרונה, סגר את היומן. אבל הפולש היה רק אחותה הצעירה, מרגרט, לבושה בפיג'מה פרחונית ורודה, שערה התירס ניצב זקוף במרכז כמו נוצות של קיכלי. הילדה בת החמש לא פחתה עד שהיתה כמעט על אלנה - ואז היא השיקה את עצמה אליה באוויר.

היא נחתה ישירות על אחותה הגדולה, נושפת ממנה את הנשימה. לחייה של מרגרט היו רטובות, עיניה בוהקות, וידיה הקטנות נאחזו באלנה. אלנה מצאה את עצמה אוחזת בחוזקה, מרגישה את משקלה של אחותה, שואפת את הריח המתוק של שמפו התינוק ופלי-דו.

"התגעגעתי אליך!" אמרה מרגרט, קולה על סף בכי. "אלנה, התגעגעתי אליך כל כך!"

"מה?" על אף מאמציה להקל על קולה, יכלה אלנה לשמוע אותו רועד. היא הבינה בטלטלה שהיא לא ראתה את מרגרט - באמת ראתה אותה - במשך יותר משמונה חודשים. אבל מרגרט לא ידעה זאת. "התגעגעת אלי כל כך הרבה מאז שהיית צריכה לישון כדי למצוא אותי? "שאלתי.

מרגרט התרחקה מעט מאלנה והביטה בה. עיניה הכחולות, הכחולות של מרגרט, נראו בהן, מבט חד-משמעות, שהרעיד את עמוד השדרה של אלנה.

אבל מרגרט לא אמרה מילה. היא פשוט הידקה את אחיזתה באלנה, מתכרבלת ומניחה את ראשה על כתפה של אלנה. "חלמתי חלום רע, חלמתי שעזבת אותי". המלה האחרונה היתה יללה שקטה.

"אה, מרגרט, "אמרה אלנה, מחבקת את מוצקה החם של אחותה, "זה היה רק חלום. היא עצמה את עיניה ונאחזה במרגרט, מתפללת שאחותה היתה באמת חלום בלהות, ושהיא לא חמקה מבעד לסדקים של הקסם של השומרים.

"בסדר, עוגיה, הגיע הזמן לעבור הלאה, "אמרה אלנה לאחר כמה דקות, מדגדגת בעדינות את צדה של מרגרט. "אנחנו הולכים לאכול יחד ארוחת בוקר נהדרת, אני מכין לך פנקייק? "שאלתי.

מרגרט התיישבה והסתכלה אל אלנה בעיניים כחולות רחבות. "דוד רוברט מכין וופלים, "אמרה. "הוא תמיד מכין וופלים בימי ראשון בבוקר.

דוד רוברט. ימין. הוא ודודה ג'ודית התחתנו אחרי שאלנה מתה. "בטח, הוא יודע, באני, "אמרה בקלילות. "פשוט שכחתי שזה היה יום ראשון לרגע."

עכשיו שמרגרט הזכירה את זה, היא יכלה לשמוע מישהו במטבח. ולהריח משהו בישול טעים. היא ריחרחה. "זה בייקון?"

מרגרט הינהנה. "מרוץ למטבח!"

אלנה צחקה והתמתחה. "תני לי רגע להתעורר על הדרך למעלה, אני אפגוש אותך שם למטה." אני אדבר שוב עם דודה ג'ודית, היא תפסה בפרץ של שמחה פתאומית. מרגרט זינקה מהמיטה. ליד הדלת נעצרה והסתכלה אחותה. "את באמת יורדת, נכון?" היא שאלה בהיסוס.

"אני באמת יורדת, "אמרה אלנה, ומרגרט חייכה.

כשהסתכלתה בה, אלנה הוכתה שוב על ידי הזדמנות שנייה מדהימה - הזדמנות שלישית, ממש - שהיא נתנה. לרגע היתה אלנה ספוגה רק במהותה של ביתה היקר, היקר, מקום שמעולם לא חשבה שהיא תחיה בו שוב. היא שמעה את קולה הקליל של מרגרט נודדת בשמחה למטה, את קולו הרוטט העמוק של רוברט עונה לה. היא היתה כל כך ברת מזל, למרות הכל, כדי לחזור הביתה סוף סוף. מה יכול להיות נפלא יותר?

עיניה היו דומעות והיא סגרה אותן בחוזקה. איזה דבר טיפשי לחשוב. מה יכול להיות נפלא יותר? אם העורב על אדן החלון שלה היה דיימון, אילו ידעה שהוא נמצא איפשהו, מוכן להבהיק את חיוכו העצל או אפילו להחמיר אותה בכוונה, עכשיו זה היה נפלא יותר.

אלנה פקחה את עיניה ומצמצה כמה פעמים, דומעת את הדמעות. היא לא יכלה להתפרק. לא עכשיו. לא כשעמדה לראות את משפחתה שוב. עכשיו היא היתה מחייכת וצוחקת ומחבקת את משפחתה. מאוחר יותר היא היתה מפנקת את הכאב החד שבתוכה, והניחה לעצמה לבכות. אחרי הכל, היה לה כל הזמן שבעולם להתאבל על דיימון, כי איבודו לעולם לא יפסיק.

הפרק הקודם
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007