האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מכשפה חדשה-ישנה

גאיה היא בת 14 ולומדת בפנימייה, החיים שלה מסודרים בערך, אבל כששלושה תלמידים חדשים- הארי פוטר, רון וויזלי והרמיוני גריינג'ר מגיעים, סוד ישן עולה...



כותב: נועה55
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 11456
5 כוכבים (4.857) 7 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקה - שיפ: בהמשך הדי רחוק - פורסם ב: 25.07.2017 - עודכן: 22.07.2018 המלץ! המלץ! ID : 8917
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אזזז בגלל שלוקח נצחחחחחחחחח לאשר פה פיק אז פשוט ערכתי פיק נטוש שלי לפיק חדש! :)

בקטע הזה תחשבו שכבר הייתה הפריצה לאזקאבאן והאסירים שוחררו וכולם חושבים שזה סיריוס בלק, סבבה? ;)

תהנווווו :)


גאיה טארה הייתה ילדה בת 14 בעלת שיער חום כהה-שחור ארוך ועיני שוקולד חומות. היא למדה בפנימייה על שם המדען דונלד טאמפ.

בבוקר יום רביעי אחד, היא וחברתה סטאר התיישבו במקומן בכיתה מוכנות לשיעור מתמטיקה עם המחנכת דינה.

המחנכת דינה נכנסה לכיתה והודיעה: "בפי הודעה משמחת! כעת יצטרפו אלינו שלושה תלמידים חדשים: הארי פוטר, רון וויזלי והרמיוני גריינג'ר".

לכיתה נכנסו שני בנים ובת. הבת הייתה עם שיער חום מתולתל ונפוח ועיניים חומות-הרמיוני. השני היה עם שיער שחור ועיני איזמרגד ירוקות עם משקפיים-הארי. השלישי היה ג'ינג'י עם עיניים תכולות-רון.

דינה פקדה על סטאר לעבור ליד פלמה ושהרמיוני תתיישב ליד גאיה. סטאר שרבבה את שפתיה בכעס ועברה, והרמיוני התיישבה ליד גאיה שחייכה אליה בידידותיות.

"היי, תוכלי בבקשה לשים את הספר באמצע? שלי עוד לא הגיעו" ביקשה הרמיוני בחביבות. "בטח" אמרה גאיה בחיוך ושמה את הספר ביניהן.

היא שמה לב שהרמיוני, הארי ורון מתקשים, לכן הציעה להם שיעורים פרטיים. הם נענו בחיוב והתלהבות.

כך זחל לו חודש, בו הרמיוני והארי משתפרים מאוד, ואילו רון אבוד בנוסחאות וכל הזמן מקטר: "למה צריך את הדבר המטופש הזה?"

היא לא ידעה מה, אבל משהו בנערים האלה הרגיש לה קצת מוזר. כשרון ראה איך המחשב פועל והוא פלט קולות הפתעה, והרמיוני הייתה רוטנת וחובטת בזרועו,

ואז הוא היה מתעשת. הקטע שבקושי היה להם ידע בסיסי על המקצועות...

אולי הנערים האלה... לא. שלא תטפח תקוות.

באחד הימים השלושה נראו מאוד לחוצים, וגאיה, שהתמחתה בקריאת שפת גוף הבינה שהם כנראה עומדים לעשות משהו חשוב.

לכן, כשהרמיוני שאלה את דינה במתיקות אם: "אני, הארי ורון יכולים ללכת להביא את הספרים מהספרייה, בבקשה?", דינה מצדה התמוגגה מהנימוס,

וגאיה ידעה שהיא חייבת לעשות משהו, לכן ביקשה ללכת לשירותים.

היא יצאה וראתה שהם בכלל לא הולכים לכיוון הספרייה. היא רצה אחריהם. "היי! חכו!" קראה אליהם. הם הסתובבו והביטו בה. "בהצלחה" איחלה להם, אף שבעצמה לא ידעה למה.

היא ראתה שהם נראו מבולבלים. מאחוריהם נשמע קול נפץ,

וגאיה הסתובבה במהירות ובבהלה כשמתוך אינסטינקט היא שולפת מכיס הסוודר שלה מקל עץ ארוך-שרביט.

 

היא שמעה את השתנקויות התדהמה של השלושה, אבל היא התרכזה בזה שלפניהם נעמדה כעת לא אחרת מאשר- "בלטריקס לסטריינג'?" שאלה גאיה בתדהמה.

"גאיה טארה?" שאלה בלטריקס בלגלוג. "מה את עושה פה?" שאלה גאיה בתקיפות. "אם זה שוב בקשר להצעה-"

"לא. הפעם אני צריכה את פוטר וחבריו" קטעה אותה בלטריקס. גאיה הבחינה בחרדה של השלושה, והבינה שאם מרשעת כמו בלטריקס רוצה הם יבואו איתה זה לא ייגמר בטוב. "לא" אמרה גאיה.

"הו באמת?" שאלה בלטריקס בחיוך זדוני. "באמת" אמרה גאיה ושלחה קללת אימפדימנטה להסחה. "רוצו!" צעקה גאיה לשלושה.

הם רצו בלית-ברירה וגאיה נכנסה לקרב של כמה דקות עם בלטריקס שלבסוף הפכה לעננה שחורה והשתגרה משם. היא ראתה את הארי, רון והרמיוני מחכים לה בחוץ. 

"מה זה היה?!?!" צעק רון. "אם בלטריקס רצתה אתכם, אני מניחה שאתם קוסמים ומכשפה, כמוני" אמרה גאיה, השלושה הנהנו.

"מה זאת אומרת מניחה? את לא יודעת מי זה הארי פוטר?" שאלה רון בתדהמה. "מצטערת, בת מוגלגים שלא זכתה להגיע להוגוורטס" אמרה גאיה בעצבות.

"למה?" שאלה הרמיוני. "אני חושב שכדאי שנחזור להוגוורטס ונלך לדמבלדור. עכשיו" אמר הארי בתקיפות. הם הנהנו. לא היה ספק שגאיה באה איתם.

"ניקח מכונית וניסע אליי, משם נלך דרך רשת הפלו להוגסמיד" אמר רון. "רון! אתה לא יכול לקחת מכונית! זו גניבה!" התרעמה הרמיוני.

"לא נראה לי שיש לנו ברירה" העירה גאיה והארי הנהן.

הם פתחו את אחת המכוניות בלחש ונסעו למחילה. "תיכנסו בשקט. שלא ידעו שהיינו פה בכלל" לחש רון והם הנהנו.

הם התעתקו דרך רשת הפלו, כשהם אומרים: "הוגסמיד!".

הם הגיעו להוגסמיד בשניות דרך האח הציבורי ומיהרו להוגוורטס.

פילץ' בדק אותם בדקדקנות ואז הגיע לגאיה. "היא מכשפה!" אמר הארי. ולהפתעת הארי, רון והרמיוני, פילץ' הסתלק משם. הם נכנסו במהירות ונעמדו מול פסל גדול.

"סוכריות טופי!" אמרה הרמיוני ולפניהם נגלה גרם מדרגות. הם עלו בו ודפקו על דלת משרדו של פרופסור דמבלדור.

"יבוא!" נשמע קולו. הארבעה נכנסו. וכשדמבלדור קלט בעיניו את גאיה, הוא נאלם דום, מופתע.

הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007