האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אלים אדירים

יומני היקר. אני אליזבת' מורגן. יש לי אח שקוראים לו מייקל. אני אספר לך על הדברים המשונים שקרו לי בחופש הגדול. מי שקורא את זה, שידע משהו: האלים אמיתיים.



כותב: הדס ברוקשטיין
הגולש כתב 9 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 19287
4 כוכבים (4) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: דם האולימפוס - זאנר: פנטזיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 01.08.2017 - עודכן: 26.07.2018 המלץ! המלץ! ID : 8945
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

קמתי בבוקר, עירנית. אני טיפוס בוקר שאוהב שמש. נתתי לשמש ללטף את פניי והרגשתי חום נעים בבטן. "אליזבת'! יש בית ספר, היום זה היום האחרון ולא מתאים לי לאחר!" מייקל אח שלי צרח מלמטה. עשיתי פרצוף והתארגנתי וירדתי למטה. מייקל בן 13, ושנינו נראים די אותו דבר- אולי בגלל שאנחנו תאומים. לי יש שיער בלונדיני וגם לו יש. לשנינו יש עיניים כחולות. מזל שאנחנו מתלבשים שונה, אחרת אך אחד בחיים לא היה מבדיל בינינו. מליסה אמא שלנו נראית לגמריי אחרת מאיתנו, שזה קטע מוזר. יש לה שיער שחור ועור לבן- אני ומייקל עם עור מוקה. יש לה עיניים ירוקות ולשנינו יש כחולות. בכול אופן, הלכנו לבית ספר ליום האחרון בהתרגשות. מייקל הלך לכיתה שלו,(הוא גם בן 13) ואני לכיתה שלי. המורה שלי נינה הייתה שם וגם כול הילדים האחרים. אנחנו גומרים כיתה ז'. עמדתי בדלת וחיכיתי לנזיפות של נינה, אבל היום היא הייתה רכה במיוחד. אולי בגלל שזה היום האחרון. "אליזבת'! באמת, גם ביום האחרון של השנה את מאחרת? יש לך מזל שאי אפשר כבר לשנות דברים בתעודה" היא צעקה עליי. התכווצתי. נשמתי נשימה עמוקה, ויישבתי ליד ג'ין, חברה הכי טובה שלי. היא חייכה אליי בהיזדהות כשבאתי לשבת לידה. "מה קרה הפעם?" לחשה לי. "סתם הסתכלתי על השמש" לחשתי חזרה. היא נאנחה. "את תמיד סתם מסתכלת על השמש." לחשה וחייכה חיוך קטן. חייכתי במבוכה. זה נכון- כול בוקר כשאני מתעוררת אני חייבת להסתכל על השמש ועל העצים. אין לי מושג למה. ג'ין לעומת זאת, תמיד חלמה לגור באוקיינוס הפתוח בארמון מתחת למים. היא יכולה להיות שעות במים כמו שאני יכולה שעות להסתכל על השמש ולא להסתנוור. קטע מוזר אצלי. נינה כחכחה בגרון. נזכרתי שעוד לא חופש והסתכלתי עליה במבט ללא הבעה. "אני מוציאה תלמידים לחלוקת תעודות, אתם בינתיים יכולה לדבר או לראות סרט במקרן. אחריי התעודות אתם חופשיים להתחיל את החופש הגדול." סיימה, וכולם הריעו. נאנחתי. 'יום מיותר' חשבתי בצער. באים ביום האחרון רק לתעודות. גי'ן חייכה וקפצה במקום. "אחרי הבית ספר הולכים לים!" הזכירה לי. חייכתי. נינה הוציאה את התלמיד הראשון, וכולם דיברו בהתרגשות. הנהנתי בחיוך לג'ין. "אני אשתזף" אמרתי לה. היא גלגלה עיניים. "חלק מהקטע של ים זה לשחות גם, טיפשונת." נזפה בי. חייכתי. התלמיד הראשון חזר עם התעודה, לקח את התיק שלו והלך הבייתה בחיוך מאושר. "אדמונד!" נינה קראה בחוץ, ואדמונד יצא בפנים חוששות. התחלתי להתרגש. "אז מה התכניות שלך בחופש חוץ מלישון?" ג'ין שאלה אותי. משכתי בכתפיים. "לא יודעת, סבא וסבתא, בריכה, ים" אמרתי לה. "התכנית הקלאסית" היא אמרה בחיוך. משכתי בכתפיים שוב. אדמונד חזר והלך. "ג'ורג'!" נינה קראה, והוא יצא עם התיק כבר על הגב. חששתי מהשיחה עם נינה. יש לי קשב וריכוז, וגם דיסלקציה. ג'ין התחילה להיראות גם מתוחה. היא די כמוני, חוץ מהקטע של הקשב וריכוז. יש לה רק דיסלקציה. אנחנו בכיתה ללקויי למידה למזלינו. שמעתי שאגה פתאום בחוץ, והרמתי את הראש להסתכל בחלון- כלום. גם ג'ין קפצה והסתכלה בחלון בפחד, ואז הסתכלה עליי בפרצוף מפוחד. "שמעת את זה גם?" היא לחשה, והנהנתי. היא נאנחה בהקלה. "חשבתי שהשתגעתי" אמרה. התבלבלתי. "מה?" שאלתי אותה. היא חייכה. "כבר חצי שנה אני שומעת את השאגה הזאת" אמרה. חייכתי בהקלה. "גם אני" אמרתי. היא הסתכלה עליי. ואז נינה אמרה: "אליזבת'!" ג'ין הסתכלה עליי ברחמים, ויצאתי. ג'ין נשארה אחרונה לחכות בכיתה. יישבתי מול נינה. "בסדר, אליזבת', זאת התעודה שלך. תסתכלי ותגידי לי מה דעתך" היא אמרה והוציאה אותה. בחנתי אותה בידיים רועדות. לשון- 60.- מתמטיקה- 70. חייכתי קצת. אנגלית- 78, חינוך- כמה מילים כי אין על זה ציון, אומנות- 100 כצפויי. הרמתי את הראש לנינה בחיוך. היא חייכה אליי גם להפתעתי. "כול הכבוד, אליזבת'. לשון הפתיע אותי לטובה- הייתי בטוחה שתיכשלי, אבל הצלחת. " אמרה והנהנה בעידוד. נשמתי נשימה עמוקה. היא שמה לי מקופלת בתוך התעודה, ואמרה: "חופש נעים" בחיוך. "ג'ין!" קראה, וחזרתי לכיתה לחכות לה. ג'ין יצאה במבט מפוחד יותר משאחרי ששמענו את השאגה.

 

"בהצלחה" לחשתיי לה, והיא הנהנה ויצאה מהכיתה. יישבתי במקום שלי. היה שקט בכיתה כי כולם כבר התחילו את החופש חוץ משתינו. שמתי את הראש על השולחן. ואז שמעתי שוב את השאגה- הפעם יותר קרובה. קפאתי, והסתכלתי על החלון וכמעט צרחתי. הייתה שם מפלצת- ולידה היה מייקל, לכוד בפרצוף מפוחד שאף פעם לא ראיתי עליו. הוא דפק בחלון, מסמן לי לצאת לעזור לו. המפלצת שאגה עליו. היו לה שלושה ראשים. התפללתי שג'ין תצא כבר. לשמחתי היא חזרה לכיתה ולקחה את התיק שלה. טפחתי לה על הכתף כמה פעמים. "מה?" היא התעצבנה, והצבעתה על החלון. היא קפאה ושמטה את התיק. "זה לא מייקל?" שאלה בקול רועד ובלעה רוק. הנהנתי, מזיעה כולי. הבקבוק של ג'ין רעד, למרות שאף אחת מאיתנו לא נגעה בו. בהיתי בו באימה. הוא נפתח, והשפריץ ושבר את החלון. בום! הזכוכית נשברה, והמפלצ עם שלושה הראשים קיבלה שיטפון לארוחת בוקר. ג'ין רעדה במקום והצביעה על החלון ביד. בהיתי ביד שלה. יכול להיות ש?... לא, זה מטורף מידי. מייקל התחיל לחייך וללכת לכיוון של הבית שלנו. אני וג'ין הסתכלנו אחת על השנייה, ויאצנו מהכיתה הבייתה גם.

הפרק הבא
תגובות

יפה · 04.08.2017 · פורסם על ידי :Dream It Possible
הייתי רוצה שתכתבו לזה המשך.
אבל לא הבנתי איך זה פרסבת', ג'ייפר, רייניקו, פרייזל, וקליאו אם אין אותם...

? · 05.08.2017 · פורסם על ידי :ש.ב.ס.
זה פיקצר אז אין המשך אז איך רשום שהשיפים הם פרסבת' קליאו ג'ייספר פרייזל וריינקו

אין כותרת · 09.08.2017 · פורסם על ידי :הדס ברוקשטיין (כותב הפאנפיק)
איך כותבים המשך? אני כתבתי את זה ואני חדשה באתר

משהו · 09.08.2017 · פורסם על ידי :הדס ברוקשטיין (כותב הפאנפיק)
לא חשבו, המשכתי ואני כותבת את הפאנפיק הזה גם בעיר הספרים

? · 11.02.2018 · פורסם על ידי :111אורי
זה רק אני או שרשום בהתחלה שמייקל בן 12 וכמה שורות אחר כך רשום שהוא בן 13?

אין כותרת · 04.03.2018 · פורסם על ידי :הדס ברוקשטיין (כותב הפאנפיק)
חח טעות שלי ^_^

תוקן · 04.03.2018 · פורסם על ידי :הדס ברוקשטיין (כותב הפאנפיק)
תיקנתי, תודה ששמת לב

. · 21.09.2021 · פורסם על ידי :Ur mom
שמעתי שאת עדיין מחוברת מידי פעם ורציתי רק לומר לך שיש אפשרות לרשום שהפאנפיק גמור(עם הוא באמת גמור.
יש לך כמה טעויות כתיב אבל הן ממש קטנות, חוץ מזה את רשמת קשב וריכוז כאילו כן יש לה הקשבה טובה וריכוז, היית צריכה לרשום בעיית קשב וריכוז.

כותרת כי צריך.. · 21.09.2021 · פורסם על ידי :הדס ברוקשטיין (כותב הפאנפיק)
היי(:
הפאנפיק הזה נכתב מאוד מזמן, מאז השתפרתי בכתיבה
יש לי פאנפיק שאני כותבת אותו עכשיו, ' כשהארי מגיע למחנה החצויים '

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007