האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

חוכמת הקנטאור

ליליאס היא קנטוארית צעירה שחיה ביער האסור ביחד עם כל הלהקה...



כותב: אפה-לילי
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 4464
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: הט - פורסם ב: 12.08.2017 - עודכן: 23.08.2017 המלץ! המלץ! ID : 9009
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

כל הזכויות על המקומות והדמויות הקיימות בספרי האי פוטר בספר זה שייכות לג'יי.קיי.רולינג [השאר שייך לי:P]

 

ליליאס דהרה ברחבי היער האסור, היא אהבה להרגיש את הרוח בשערה ובפרוותה. לפעמים היא הלכה עם חברה. אבל היום היא דהרה לבדה, הייתה לה תוכנית, תוכנית שאף אחד חוץ ממנה לא היה משתף איתה פעולה... היא רצתה לצאת מגבולות היער האסור, לראות את בית הספר לקוסמים. ליליאס מעולם לא ראתה קוסם, היא גם התקשתה לדמיין אחד... איך הם זזים בכלל עם רק שתי רגליים? הם בטח צולעים... ליליאס יודעת שהיא עושה מעשה אסור, אימה הבהירה לה שקשר עם קוסמים הוא אסור לחלוטין עוד לפני שלמדה לקרוא את הכוכבים...

אבל ליליאס סקרנית, מה יכול להיות כל כך רע בקוסמים? היא שאלה את השאלה הזו מליון פעמים. איך יצור שכל כך דומה לנו יכול להיות כזה מרושע? אבל כל הקנטאורים שהיא שאלה הגיבו בצניפת כעס ודיווחו לאימה שהיא מדברת על קוסמים...

בגלל הסקרנות שלה שאר הסייחים לא אהבו אותה, אם ליליאס רצתה לשחק איתם הם גירשו אותה.

היחידה שהייתה חברה שלה הייתה רבנה.

גם לה לא היו חברים, הסייחים האחרים צחקו על רבנה כי היא נולדה צולעת.

הם קוראים לה נטל, ואומרים שבגללה העדר שלנו לא מרשה להם לרוץ רחוק.

על ליליאס הם התחילו לצחוק בגלל הפרווה שלה. הפרווה האפורה שלה דוהה ללבן עם השנים, וגם בשיערה יש מספר שיערות לבנות למרות שהיא עדיין סייחה.

הם קוראים לה שיער שיבה, בגלל שיערה שמלבין.

מאז שהם שמעו על השאלות של ליליאס הם גם קוראים לה בת קוסם, אומרים שאביה היה קוסם ולכן היא כל כך מוזרה.

ליליאס לא מכירה את אביה.

אימה הצטרפה לעדר כשכבר הייתה בהריון עם ליליאס ומעולם לא סיפרה לה מיהו אביה.

הקנטאורים הבוגרים יותר מתלחשים על אימה, הם אומרים שבטח אביה של ליליאס הוא טיפוס מפוקפק ומרחמים על ליליאס בגלל הצבע המוזר שלה ועל אימה בגלל שליליאס היא ביתה.

בגלל זה רוב הקנטאורים הבוגרים מפנקים את ליליאס, אבל אפילו אותה יענישו בחומרה אם יגלו את מעשיה.

 

"ליליאס! מה את עושה קרוב כל כך לקצה היער?" פירנזה מופיע לפתע מאחורי העצים "אם תמשיכי בכיוון הזה תגיעי למקום הקוסמים!"

"באמת?" ליליאס מזייפת הבעת פחד ותדהמה, היא ידעה בדיוק לאן היא הולכת "לא שמתי לב שאני כל כך קרובה לקצה!" היא רצה ונצמדת לפירנזה.

"אל תפחדי כל כך." פירזה מנסה להרגיע אותה " הפחד לא הולם קנטאורים." לפירנזה תמיד יש משפטים מוזרים שליליאס לא ממש מבינה, אבל זה לא מה שמעניין אותה כרגע.

"אמא כל כך תכעס עליי!" היא מכסה את פניה בידיה ומתחילה לבכות, לשמחתה היא יכולה למלא את עיניה בדמעות תוך שניות "היא לא תאפשר לי להסתובב לבד במשך חודשים!"

"אל תדאגי, אני לא אספר לה." פירנזה אומר. אותו הכי קל לה לתמרן, הוא נמס ברגע שהיא מתחילה לדמוע "אבל שזו תהיה הפעם האחרונה!"

"תודה! תודה!" ליליאס מוחה את דמעותיה ומחבקת את פירנזה, היא באמת חששה ממה שאמה תעשה אם תגלה שהייתה בקצה היער.

"בואי, אלווה אותך חזרה לעדר." פירזה מושיט לה את ידו והם חוזרים למעמקי היער...

 

הפרק הבא
תגובות

אשמח למשוב · 14.08.2017 · פורסם על ידי :אפה-לילי (כותב הפאנפיק)
אשמח אם תספרו לי את דעתכם על הפאנפיק בתגובה או ינשוף...

כרגיל · 17.08.2017 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
את פשוט גאון. אני הולכת ליקרוא עכשיו את פרקים 2 ו-3!

מהמם · 20.08.2019 · פורסם על ידי :האפלפאפית

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007