האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הילדה של הוגוורטס

המשך ל "הקסם של הובי"...



כותב: אפה-לילי
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 4847
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אין לי ממש ז'אנר מסוים בסיפור... - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 31.08.2017 - עודכן: 27.01.2018 המלץ! המלץ! ID : 9087
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

סורוס סנייפ נאנח במרירות, הוא חיבב את מינרווה מקגונגל, אבל הבת הקטנה שלה הייתה פשוט נזק... והוא אפילו לא יכל להוריד לה נקודות בית או לצעוק עליה בגלל זה.

ולילדה הזו הייתה קטע עם השיקויים שלו, היא אהבה משום את הטעם שלהם. רק אתמול הוא חטף צעקות ממינרווה בגלל שצבע עורה של הילדה השתנה לסגלגל.

מסתבר שהיא שתתה בקבוק שלם של תמצית סיגליות. 

היא גם אהבה להתכרבל בתוך הקדרות שלו, בעיקר בזו שהשתמש בה לכל שיעור.

וכל פעם שהוא הכין שיקוי הוא היה צריך לבדוק קודם שהקדרה שלו ריקה, זה היה מעצבן.

אבל סנייפ לא יכל שלא להודות שהיא ילדה מקסימה...

הוא תהה מי הוא אביה, אבל לא העז לשאול את מינרווה...

היא בהחלט הייתה דומה לו יותר מאשר לה.

אבל היה לה כישרון, סנייפ ידע זאת בוודאות.

למרות שעוד לא מלאו לה ארבע היא כבר הכירה את חלק מהשיקויים שלומדים בשנה הראשונה ואפילו רקחה שיקוי או שניים משלה.

[סנייפ לא היה בטוח שזה רעיון טוב לתת לה להתעסק בשיקויים, באחת הפעמים היא יצרה מין ערפל אדמדם שהרדים את כל התלמידים בכיתה למשך שעתיים]

עכשיו הילדה טיילה על תקרת כיתת השיקויים, סנייפ לא היה בטוח מה היא אכלה הפעם... אבל הוא קיווה שזה יעבור לפני שמינרווה תחזור...

"דוד סורווס!" הילדה צעקה במפתיע וסנייפ הפיל בטעות בקבוקון מלא באבקת בזואר על הרצפה "אני עפה!" היא צחקקה וקפצה אל הרצפה...

סנייפ רץ לכיוונה ותפס אותה רגע לפני שהתרסקה "קלייר! זהירות!" הוא נזף בילדה המצחקקת "היית עלולה להיפצע." ואז מינרווה הייתה מכינה ממני פאי, סנייפ הוסיף בראשו.

"זה היה כיף!" קלייר מכריזה כשסנייפ מוריד אותה לרצפה "עוד פעם!" היא דורשת ומרימה את ידיה אל התקרה.

סנייפ פשוט לא הצליח להבין ילדים.

לשמחתו הרבה מינרווה נכנסה לחדר באותו רגע.

"אמא!" קלייר חיבקה את מינרווה בחוזקה "חזרת!"

"קלייר, מתוקה." קולה של מינרווה היה כל כך רך שאם סנייפ לא היה יודע הוא היה בטוח שזו לא היא "היה לך כיף עם סוורוס?"

"כן! מאוד!" קלייר מקפצת בשמחה סביב מינרווה ומספרת לה על אירועי היום "אכלי מין דבר כחול כזה...ועפתי...ודוד סוורוס תפס אותי... אפשר עוד פעם?"

סנייפ מקלל במחשבותיו, מינרווה הולכת להרוג אותו עכשיו.

"קלייר? מה דעת לספור את כל הבקבוקים בארון של סוורוס?" מינרווה מציעה לה "אני אדבר איתו קצת ואז נלך לראות את פופי, בסדר?"

"אבל אני לא אוהבת את דודה פופי!" קלייר רקעה ברגלה "היא תמיד נותנת לי לשתות דברים מסריחים!"

טוב, סנייפ חשב לעצמו...זו בהחלט הגדרה מדוייקת של התפקיד שלה...

"קלייר." מינרווה רוכנת לכיוון הילדה "אני וסוורוס צריכים לשוחח, לכי לספור את הבקבוקים."

"טוב..." קלייר נאנחה ופנתה אל הארון.

סנייפ התכווץ כשנמעו ממנו קולות נפץ, הוא שוב יצטרך לקנות בקבוקים חדשים...

"סוורוס סנייפ." כשמינרווה קראה למישהו בשמו המלא זה לא היה סימן טוב "יש לך הסבר לכל מה שקלייר סיפרה לי?"

"אה..." סנייפ מגמגם, מינרווה הולכת להרוג אותו הפעם...

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 960 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007