האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מחנה דם-הטיטאן

טוב, אתם בטח תוהים מה כל זה היה. אז בואו נתחיל מההתחלה.
נעים להכיר, אני סופיה הארט, בת הליוס. אני חצי-טיטאנית וחצי בת-תמותה ואני גרה במחנה דם-הטיטאן.



כותב: RavenclawLover
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1417
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: פרסי ג'קסון, גיבורי האולימפוס וגורלו של אפולו - זאנר: הרפתקאות - שיפ: סלאש והט. - פורסם ב: 22.09.2017 - עודכן: 12.10.2017 המלץ! המלץ! ID : 9139
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

יצאתי מביתן שלי אל הביתן הסמוך בדילוגים ודפקתי על הדלת. ג׳ין פתחה את הדלת, מעיפה את השיער השחור שלה מעיניה הכסופות. ״סופיה? מה את רוצה בשעה כזאת? השמש רק עלתה!״ ״בדיוק!״ חייכתי. ״ראיתי אותך ערה, אל תעשי את עצמך.״ היא נאנחה כשנזכרה ביכולת שלי לראות כל דבר שהשמש נוגעת בו. הביתן שלה לא היה כל-כך מואר, אבל בכל זאת. ״בסדר.. מה את רוצה?״ היא שאלה. ״טוב, לא ראית שהגיע חניך חדש?״ קפצתי במקומי. ״כן, אז...?״ נאנחתי. ״את כאן כבר שנים, ומגיעים חדשים, ואז את יכולה להדריך אותם! חוץ מזה, יש שיעור עכשיו.״ ״לא יכולת להתחיל בזה?״ היא נאנחה פעם נוספת ואני צחקקתי. ״מה יש עכשיו?״ ״לא יודעת.״ משכתי בכתפיי. ״אז למה קראת לי?!״ ״כדי שנלך להתאמן.״ צחקקתי. ״אז תגידי! אני כבר באה.״ היא נכנסה בחזרה לביתן שלה וסגרה את הדלת. דילגתי אל הרחבה. טוב, אתם בטח תוהים מה כל זה היה. אז בואו נתחיל מההתחלה. נעים להכיר, אני סופיה, בת הליוס. אני חצי-טיטאנית וחצי בת-תמותה. זאת שדיברתי איתה הייתה ג׳ין, בת סלנה. אנחנו גרות במחנה דם הטיטאן.

*****

חיכיתי לג׳ין על גבעת הסלע וסרקתי את המחנה. הייתי יכולה לראות את המקדשים, את האגם, את רחבת האוכל, את רחבת הקרב.. יש לנו מחנה מאוד גדול. לטו, שומרת הנוער בכבודה ובעצמה, התנדבה להשגיח על המחנה. היא ממש טובה. היא תמיד הייתה דואגת ונחמדה. אני זוכרת כשחצי-טיטאנים חדשים מגיעים למחנה היא תמיד מברכת אותם, כמו שהיא עשתה לי. חייכתי לעצמי. ראיתי משהו זז בשיחים. הרמתי את הפגיון שלי וכיוונתי אל השיחים. ״מי שם?״ שאלתי והסטתי מעיניי הזהובות קצוות שיער בלונדינית. מהשיחים נשמעה רטינה ויצאו משם שני נערים. לנער אחד היה שיער בלונדיני מתולתל, עיניים כחולות והרבה נמשים. לנער השני, לעומת זאת, היה שיער שחור, עיניים חומות כמעט שחורות ונמשים, גם כן. ״אתם חדשים?״ שאלתי והורדתי את הפגיון שלי. הנער עם השיער השחור קפץ על ההזדמנות, הוציא חרב שחורה (כמה מפתיע) מהנדן שלו והתנפל עליי, משטיח אותי לרצפה. ״מי את ומה את עושה כאן?!״ הוא אמר בתוקפנות, בזמן שהנער הבלונדיני ניסה למשוך אותו לאחור. ״ניקו!״ הוא מלמל בבושה כשהוא הצמיד את הנער השני אליו. קמתי ממקומי וסילקתי את החול מהבגדים שלי. ״מי. את?״ ׳ניקו׳ שאל, אחוז היטב בידיים של הנער השני. ״אני סופיה הארט, בת הליוס..״ מלמלתי והרמתי את הפגיון שלי בחזרה. הנערים כיווצו את גבותם. ״הליוס..?״ הבלונדיני מלמל. ״כן.. טיטאן השמש וכל השאר..״ משכתי בכתפיי. ״מי אתם?״ ״וויל-״ הנער הבלונדיני הצביע על עצמו. ״וניקו-״ הוא הצביע על הנער השני. ״אני בן-״ ״אנחנו צאצאי קרונוס וריה.״ ניקו עצר את חברו. ״בסדר..״ מלמלתי. ראיתי את ג׳ין באה מרחוק. חייכתי. אני לא אצטרך להבין את הבלאגן הזה לבד. ״היי.״ היא חייכה כשהיא הגיעה אלינו. ״אתם חדשים?״ היא שאלה. ״כן.״ ניקו מיהר לענות. ״וויל וניקו, צאצאצי קרונוס וריה.״ ״כבר ידעתם?!״ ג׳ין נאנחה. ״לקח לי חודשים לדעת מי אמא שלי! דרך אגב, אני ג׳ין, בת סלנה. בואו, אני אעשה לכם סיור וניפגש עם לטו.״ השניים הנהנו במבוכה וארבעתנו חזרנו אל תוך המחנה. 

הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007