האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הכל מעיינו של סוורוס סנייפ

סוורוס סנייפ תמיד היה דמות מעניינת ואהובה לקוראים. אבל אף פעם לא ראו את התגלגלות העניינים מעינו של סנייפ. בפאנפיק זה תכנסו לנעליו של סנייפ ולמחשבותיו!



כותב: עומר לאבגוד1
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 5345
4 כוכבים (4.4) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: דרמה/מתח/ פיק דוקומנטרי? - שיפ: סנייפ + לילי לילי + ג'יימס ועוד... - פורסם ב: 11.11.2017 - עודכן: 21.03.2018 המלץ! המלץ! ID : 9297
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

לילי וסוורוס מצאו להם תא בסוף הרכבת, שניהם התחילו לנמנם ולרגע שמעו קול צועק "ממתקים! ממתקים! מישהו רוצה ממתקים?". מכשפת הממתקים עצרה ליד התא שלהם ושאלה אם הם רוצים משהו, סנייפ בא להגיד שזה בסדר והוא לא יקח כלום בגלל שהוא לא יבזבז את כספו על שטויות כאלה, אבל לילי ישר אמרה "תביאי שתי צפרדעי שוקולד, זה היה נראה לי טעים בדובשנרייה" והושיטה מספר חרמשים. מכשפת הממתקים הוציעה מהעגלה שתי צפרדעי שוקולד, נתנה אותם ללילי ולקחה את הכסף. לאחר שהמכשפה הלכה מיהר סוורוס להגיד "תודה לילי! לא היית צריכה", "זה שטויות, תרגיש אעםנום בנוח.." ענתה לו לילי בפה מלא בעוד היא מכרסמת את צפרדע השוקולד. לאחר שעה של דיבורים על איסוף קלפים של צפרדעי שוקולד (סוורוס התלהב מזה שלילי קיבלה את סלאזר סלית'רין) הם יכלו לראות את הוגוורטס מהחלון.

"לרדת תלמידים! לרדת! כל התלמידים החדשים לבוא אחרי בטור של שלשות, כל הותיקים להתקדם לכיוון המרכבות", צעק קול עמוק מהקצה השניה של הרכבת. כשלילי וסוורוס ירדו מהרכבת הם ראו אדם גבוה שאמר להם למצוא עוד אחד לשלשה ולבוא אחריו. תלמיד נבוך בעל שיער שחרחר בשם רמוס התקרב לעברם. היה נראה כאילו התנדב להיות איתם בשלישיה ונזרק מחבריו. הוא דווקאה נראה נחמד יחסית לחברים שלו חשב סוורוס. וכאשר רמוס ביקש להצתרף אליהם אישרו לו.

לאחר כמה דקות האדם הגבוה ביקש מהם להיכנס לסירות ולאחר שייט ארוך באגם הם הגיעו לטירה. הטירה נראתה ענקית וכולם התרגשו מאוד אך לא הוציאו דבר חוץ מהתלחשושים קטנים. הם נכנסו אחרי האדם הגדול לאולם גדול ומרווח שבקצהו הצפוני עמד שרפרף עם מצנפת ומאחוריה ישבו מספר מורים. סנייפ שמע על המצנפת הזאת, זאת הייתה מצנפת המיון, וכמו שחשב לאחר כמה דקות של הקדמה קראו לתלמידים לחבוש את מצנפת המיון. "לילי אוונס!" קרא מכשף שהציג את עצמו בתור פרופסר שרין. לילי התקדמה בזהירות לשרפרף וחבשה את מצנפת המיון, כעבור שניה צעקה המצנפת "גריפנדור!" ולילי הצטרפה לשבת בשולחן מלא ילדים שמחים שקידמו אותה בברכה, בינהם גם ג'יימס, הילד המעצבן מהדובשנרייה. "סוורוס סנייפ!" אמר פרופסור שרין וסנייפ קיווה לעצמו אמן שאני אצא עם לילי...  אך לאחר שחשבש את מצנפת המיון היא צעקה "סלית'רין!" וסוורוס, מאוכזב, עצוב וקצת כועס התקדם לשולחן סלית'רין.

ומאז כמעט לא יצא לסוורוס ולילי לדבר, רק פעמים אחדות ולא כולם היו נעימות...

המשך יבוא...

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

המשך · 20.11.2017 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
העם דורש המשך!

לילי אוונס, עדיין לא פוטר:) · 20.11.2017 · פורסם על ידי :JulieDarknight

מזל · 20.11.2017 · פורסם על ידי :עומר לאבגוד1 (כותב הפאנפיק)
מזל שתיקנת אותי, שחכתי מזה, תודה!

תיקנתי · 20.11.2017 · פורסם על ידי :עומר לאבגוד1 (כותב הפאנפיק)

פאנפיק טוב · 01.12.2017 · פורסם על ידי :גיא פוטר4
תמשיך לכתוב עוד(:

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
303 1150 727 360


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007