האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מורדים

אין לי כוח לזה..



כותב: We were liars
הגולש כתב 28 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3693
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: מומצא - זאנר: אהה - שיפ: לא אומר - פורסם ב: 26.11.2017 - עודכן: 15.02.2018 המלץ! המלץ! ID : 9327
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פיטר פייתון היה הבן היחיד של לי פייתון, ולכן היה יורש העצר החוקי של כס המלוכה. כל חיו אימנו אותו לשלוט באוסקר, האימונים הגופניים הרבים שעבר חיזקו אותו וגרמו לו לנצח כל לוחם שהתמודד מולו. פגישות אסטרטגיה רבות בהן פיטר ישב בשקט ולמד, היועצים דיברו רבות על המחתרת וארגון חלו"ם, הם תמיד ניסו למצוא דרכים חדשים להעלים אותם.

המחתרת וחלו"ם עשו בעיות רבות למלוכה, פצצות ששלחו לכיוון בנין הממשל, כתובות גרפיטי בעלות מסרים מסיתים, מרגלים, השתלטות על מסכי הענק שהתנוססו במרכז אוסקר, הסתת העם, ניסיונות התנקשות במשפחת המלוכה וכדומה.

רבות ניסה השליט פייתון לשלוח מרגלים אל הארגונים, אך הם לעולם לא שרדו. לכן לא היה ידוע הרבה על המחתרות, רק שהן לא משתפות פעולה לעולם, וששני הארגונים מנסים ללא הרף להפיל את השלטון.

פיטר אומן לעמוד במצבי לחץ, כך שאם המחתרת תנסה להתנקש בחייו הוא תמיד יהיה מוכן.

אבל מעולם לא לימדו אותו להילחם בחוסר הכרה.

באותו היום, פיטר ישב מול השולחן בחדרו ותכנן ניסיונות שונים להחדרת מרגל אל חלו"ם. כמו תמיד, הוא רשם בצד שמאל למעלה את שם הארגון אליו מתכננים להכניס את המרגל.

חלו"ם-חיים לנצח וכוח מחתרתי

הוא שרטט מפה כללית של כל רובע בעיר, את הרחובות, את בניינים הנמצאים בכל רובע. הוא סימן באיקס את כל המבנים שנרשמו כנטושים, תחילה יש לדעת איפה לעמוד, רק אז מתחילות ההכנות האמתיות. פיטר התמקד בגוש בניינים צפונית לעיר, נמסר להם מידע בו נראו שם כמה אנשי חלו"ם לאחרונה.

בדיוק כשסיים לסמן את האיקסים השחורים הוא שמע קול חבטה מכיוון הדלת, קולות של אנשים מתקוטטים, הוא ידע בדיוק מה קרה, המורדים הגיעו. זה כבר קרה רבות בעבר, אך לעולם לא הגיעו כל כך קרוב. פיטר הביט בשעון המחוגים שניצב על הקיר, 22:02, החלפת המשמרות עברה לפני שתי דקות בדיוק, כנראה המורדים ניצלו את הדקה הפנויה ופרצו.

הוא קם מכיסאו ורץ אל קיר הנשק, הוא התחמש במהירות, זוג פגיונות תואמים במגפיים, סכין וחרב בחגורה, וחרבות הקרב שלו על גבו, הוא אפילו לא הספיק ללבוש שריון מלא לפני ששמע את הדממה, ומיד אחריה הדלת נפתחת חרישית, פיטר עמד כמה מטרים מולה, מחכה ומתכונן לפורצים או לשומרים שיודעיו לו שהכל בסדר. בכל מקרה, הוא עשה את מה שלימדו אותו, לכל מקרה שלא יהיה, הוא התחמש.

מתוך הדלת מציץ ראשו של אלפרד, אחד מהשומרים של החדר, "זה בסדר אדון." הוא נכנס ומשאיר את הדלת פתוחה לרווחה, גם אורלנד נכנס, חרבו הנוטפת דם מוחזקת בחוזקה בידו, "הם ברחו."

פיטר נרגע ומסתובב להחזיר את כלי הנשק למקום, ואז הוא שומע את השריקה. הוא מסתובב במהירות ומגלה כחמישה אנשים בעלי חליפות שחורות נכנסים לחדר בריצה, אלפרד שולף את חרבו ומסתער.

מסתער לכיוון פיטר, וכך עושה גם אורלנד, חמשת האנשים בחליפות וה"שומרים" שלו, שהתגלו כמרגלים של המחתרת, מתקיפים אותו באותה השנייה.

פיטר מספיק לשלוף חרב מהחגורה בדיוק כשאורלנד מגיע אליו, הוא מכוון את חרבו אל החזה של פיטר, אבל פיטר מספיק לשלוח בעיטה מכוונת על היד הלוחמת שלו ותוקע את החרב עמוק בתוך בטנו של אורלנד.

אחד מהאנשים בחליפה שחורה שולח עליו סכין ופיטר מתכופף ברגע האחרון. הוא שולף את הפגיונות מהמגפיים ומשלח אותם בדיוק על אלפרד ועל אדם בחליפה שחורה.

הם פוגעים במטרה, אלפרד צונח לרצפה כשרק ידית הפגיון מבצבצת מראשו, ואילו מצד האדם בשחור נשמעת צרחה נשית כשהפגיון נתקע בירכה.

לרגע אחד פיטר קופא, לעולם אל תכה נשים קולו של אביו מהדהד בתוך ראשו.

את הרגע הזה מנצל מורד אחר, פיטר מרגיש דקירה חדה בכתפו, ואז הכל מתערבל, הוא שלוח יד לכתף ושולף משם מזרק זכוכית שקוף, תכולתו כבר הספיקה להתרוקן לתוך גופו, צללים שחורים מופיעים מול עיניו, הוא מרגיש שידו נעשות כבדות וחסרות תחושה, כאילו מרחוק הוא שומע את קול הזכוכית המתנפצת כשהמזרק נעזב מידו ופוגע ברצפה.

קולות מתאספים סביבו, מישהו נותן לו דחיפה גסה בגבו, פיטר צונח לרצפה, הוא לא רואה כלום, הכל מסביב שחור, הוא מנסה לקום אך כלום לא מצליח, הוא מרגיש איך פורקים ממנו את כלי הנשק, הוא לא מצליח להתנגד.

ואז הוא שוקע לחוסר הכרה מוחלט.

 

 תגובות??

הפרק הבא
תגובות

על איזה שספר זה? · 14.01.2018 · פורסם על ידי :Midway Atoll

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007